Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Er litt usikker på om jeg har hatt EL, men håper den var på søndag som planlagt, og derfor gikk det opp på mandag (enn dog ikke så mangen hakk som den som oftest pleier etter EL)[emoji848] Jeg kom meg vist ned til 64 igjen denne mnd, klagde på at jeg ikke kom under 68 i forrige oppdatering[emoji23] Håper pulsen bare stiger til værs nå..
IMG_5314.jpg

Lurer på om EL er idag, kom veldig ELslimaktig klump.. sorry detaljer[emoji1] Men dere, da holder det vel om vi la inn aksjer lørdag og søndag? 2 og 3 dager siden? Spermen kan vel leve opp til 5 dager? Har hørt at det uansett er mest gunstig viss spermen «ligger og venter» på egget, altså at spermen allerede er på plass når egget slipper? Og spermen bruker ca 12t på å komme helt opp til livmor? Viss den klarer det da, er det ikke ca 99% som går seg vill og forsvinner på veien?[emoji28] Eller er det gunstigere å vente til EL slimklumpen har komt ut, at det er «lettere vei» for spermen da?? Ble veldig mye spm her, men jeg er veldig nysgjerrig på hva dere andre vet eller har som erfaring[emoji1]

Lurer på om EL er idag, kom veldig ELslimaktig klump.. sorry detaljer[emoji1] Men dere, da holder det vel om vi la inn aksjer lørdag og søndag? 2 og 3 dager siden? Spermen kan vel leve opp til 5 dager? Har hørt at det uansett er mest gunstig viss spermen «ligger og venter» på egget, altså at spermen allerede er på plass når egget slipper? Og spermen bruker ca 12t på å komme helt opp til livmor? Viss den klarer det da, er det ikke ca 99% som går seg vill og forsvinner på veien?[emoji28] Eller er det gunstigere å vente til EL slimklumpen har komt ut, at det er «lettere vei» for spermen da?? Ble veldig mye spm her, men jeg er veldig nysgjerrig på hva dere andre vet eller har som erfaring[emoji1]

Kan desvrre ikke svare på det, lurer sjøl på disse ting! [emoji16]
Vi la inn aksjer hver dag for sikkerhetskyld [emoji28]

Noen har sikkert fått med seg at jeg har lurt fælt på hva som har vært greia med pulsen min den siste måneden, siden den har vært helt jevnt lav! Det viste seg altså å være gravidpuls [emoji7] Positiv test idag! Forrige graviditet så hadde jeg ganske lavt blodtrykk, kanskje det er tilfellet nå også? For det vil vel påvirke pulsen?

IMG_6050.jpg

Noen har sikkert fått med seg at jeg har lurt fælt på hva som har vært greia med pulsen min den siste måneden, siden den har vært helt jevnt lav! Det viste seg altså å være gravidpuls [emoji7] Positiv test idag! Forrige graviditet så hadde jeg ganske lavt blodtrykk, kanskje det er tilfellet nå også? For det vil vel påvirke pulsen?

Vis vedlegget 273499

Gratulerer![emoji7][emoji1373][emoji322] Artig at din oppfører seg motsatt enn det som jeg trodde var vanlig![emoji1]

Gratulerer![emoji7][emoji1373][emoji322] Artig at din oppfører seg motsatt enn det som jeg trodde var vanlig![emoji1]

Takk! [emoji16] Ja jeg trodde jo egentlig alt håp var ute siden pulsen var helt rar. Men den gang ei!

5 dpo. Men har blitt syk i tilegg. Snørrete, skallebank hver dag, og nå begynner halsen. Så vil nok tro pulsen min er høyere pga av det. Men pulsen steg dagen før og på selve el(da var jeg ikke syk). Å holder seg jevnt oppe nå[emoji4]
IMG_5184.JPG

5 dpo. Men har blitt syk i tilegg. Snørrete, skallebank hver dag, og nå begynner halsen. Så vil nok tro pulsen min er høyere pga av det. Men pulsen steg dagen før og på selve el(da var jeg ikke syk). Å holder seg jevnt oppe nå[emoji4]
Vis vedlegget 273550

Får håper pulsen holder seg ikke pga sykdom [emoji6]
God bedring!!

Følgt med litt her men siden jeg fikk fitbit for 6 dager er det lite tall å vurdere enda...men fra jeg har lest skal pulsen stige hvis gravid....er på 10dpo men min bare synker fra fredag til idag har den gått fra 73 til 67....tipper det er et dårlig tegn

Stiger enda, 6dpo, og i natt har jeg sett over dataen for hver registrering og de har vært mye høyere enn vanlig. Skulle ønske det kanskje var baby og ikke pga sykdom[emoji24] utrolig kjedelig å bli syk i dpo land[emoji849]
IMG_5185.JPG

Pulsen min oppfører seg helt rart jo! CD 24 i dag.

Vedlegg

• Screenshot_20180905-082434_Fitbit.jpg
    Screenshot_20180905-082434_Fitbit.jpg
    644,6 KB · Visninger: 76
7 dpo og fremdeles veldig høy puls disse dagene. Ligger mellom 66-78 på dagtid i hvilepuls[emoji33] litt lavere på natta men likevel høyere enn vanlig. Jeg er så spent!! (Krysset over registreringen for denne ene dagen jeg glemte å ha klokka på om natta for den blir feil i gjennomsnitts grafen.)
IMG_5198.JPG

Har et lite håp om at ting kansje går min vei denne gangen, tross for negative tester i forrige uke :D

Vedlegg

• DEFC4F3E-33E2-405B-9DC8-BD1DFBE4C37D.png
    DEFC4F3E-33E2-405B-9DC8-BD1DFBE4C37D.png
    600,1 KB · Visninger: 83
Back
Topp