Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Festedip? [emoji51]

IMG_6133.jpg

Håper så inderlig du hadde rett! [emoji16][emoji16] pult ett hakk opp i natt [emoji51]

Nåå har pulsen begynt å stige [emoji4] Begynte å stige dagen jeg fikk positiv test, 9 dpo.

IMG_6079.jpg

Hvor mange dager før IKM oppover dere pulsen synker om tr kommer? Evt stiger om en er gravid?

Hvor mange dager før IKM oppover dere pulsen synker om tr kommer? Evt stiger om en er gravid?

Min stiger ofte mot ikm og synker hjerne ikke før blødningsdag 1 elker 2 [emoji15] Så jeg stoler ikke på min puls i alle fall [emoji4]

Jeg merker det når hvilepulsen på natt er veldig lav. Den begynte å syke litt dagene før jeg fikk blødning og så falt den drastisk etter rundt to dager med blødning.

Min stiger ofte mot ikm og synker hjerne ikke før blødningsdag 1 elker 2 [emoji15] Så jeg stoler ikke på min puls i alle fall [emoji4]

Jeg merker det når hvilepulsen på natt er veldig lav. Den begynte å syke litt dagene før jeg fikk blødning og så falt den drastisk etter rundt to dager med blødning.

Har steget litt siste dagene så fikk litt forhåpning... IKM i morra... men så har den falt ned igjen i dag [emoji853]

9 dpo og hvilepuls ett hakk ned, men jevnt høyt hele dagen ellers. Ømme bryster kom i dag. Negativ test på 25mlu. Har ikke annet i hus[emoji23] utålmodig på å få svar om det klaffet..
IMG_5246.JPG

Image1536482859.798597.jpg

Ett hakk ned i natt! Tror ikke jeg klarer den berg og dal bane [emoji28] 5-7dpo idag...

Image1536482867.952106.jpg

IMG_4823.JPG

Sist jeg ble gravid var den høye hvilepulsen min som gjorde meg mistenksom og at jeg tok en (positiv) test. Nå har pulsen begynt å stige igjen, og det er 1 mnd siden SA. Fikk megasvakt utslag på cb plus fredag, og klarte ikke å la vær å ta en digital i dag, som var negativ er jo alt for ivrig[emoji58]

Jeg har ikke på pulsklokken lenger for reima henger rett og slett ikke sammen lenger og de nye jeg bestilte er ikke komt ennå!![emoji28] Men har hatt EL slim i snart en uke nå, vet ikkje hva som skjer! Håpte jeg skulle ha EL rundt den 1. sep men begynte ikke med EL slim før den 4. sep... Men nå har det altså drevet på hver dag siden da! Blir det sånn viss EL er forsinket? Er vel ikkje graviditetssymptom? Jeg drakk alkohol på lørdag siden «jeg aldri blir gravid allikevel» og det var bursdagsfeiring og jeg har bare drukket en gang tidligere i år, men nå tenker jeg at det hadde vært heeeelt typisk om jeg er gravid og kommer til å gå med angst hele svangerskapet fordi jeg har drukket[emoji28][emoji28] Men tipper det bare er kluss i syklus og mye unødvendig sliming.. Tar en test til helga bare for å være sikker på at det ikke var EL i begynnelsen av forrige uke[emoji57]

Vel da gikk det ikke denne pp heller. Og lutealfasen min ble på bare 10 dager[emoji849] så det komme da pulsen datt i går. I dag fikk jeg tr... arg....
IMG_5267.JPG

Back
Topp