Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Altså, jeg skjønner ingenting av denne pulsen?! Aldri hatt så jevn puls før [emoji848] Noen som har opplevd å ikke ha pulsstigning etter EL og likevel blitt/vært gravide?
Vis vedlegget 273027
Jeg hadde en mnd med veldig jevn puls. Mistenker at kroppen forsøkte på el men ikke fikk det til den mnd. Men folk og puls er utrolig forskjellig, og eneste måten man kan sjekke med mer sikkerhet enn puls og el-tester er temping [emoji4]
Ja har både temper og tatt El-tester denne mnd, og hadde el forrige helg. Det er bare pulsen som er veldig rar [emoji28] vanligvis svinger pulsen etter «normalen». Men denne mnd er den sykt jevn!
Kroppen vår er merkelig noen ganger [emoji38]
Dere som har peiling!
Hvor ser det ut som jeg har hatt el?
På grafen helt til venstre fikk jeg mens, der puls er på 71.
Jeg har akkurat begynt å følge pulsen, men kunne gå tilbake noen mnd å se, min puls steg ikke etter el før det hadde gått 14 dager, og da holdt den seg stabil 2-3 slag over «standard», dette da jeg ble gravid (det gikk galt, men ikke før i uke 9, og det kan jeg derimot se på pulsen)Altså, jeg skjønner ingenting av denne pulsen?! Aldri hatt så jevn puls før [emoji848] Noen som har opplevd å ikke ha pulsstigning etter EL og likevel blitt/vært gravide?
Vis vedlegget 273027
Jeg har akkurat begynt å følge pulsen, men kunne gå tilbake noen mnd å se, min puls steg ikke etter el før det hadde gått 14 dager, og da holdt den seg stabil 2-3 slag over «standard», dette da jeg ble gravid (det gikk galt, men ikke før i uke 9, og det kan jeg derimot se på pulsen)
Jeg trodde det var der den gikk fra å vær stabilt lav til å plutselig hoppe opp til 71Viss det hadde vært meg ville jeg tippet CD16, der det hopper opp to hakk dagen etterpå, men det er jo ren gjetning[emoji1] Jeg stiger gjerne 2-3 hakk dagen etter EL har vært, men har skjedd at jeg har sunket også (viss EL var der jeg trodde det var), så ingenting er sikkert[emoji28]
Jeg trodde det var der den gikk fra å vær stabilt lav til å plutselig hoppe opp til 71