Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Aldri hatt så høy hvilepuls 10 dager før IKM.

Vedlegg

• Screenshot_20180831-180957_Fitbit.jpg
    Screenshot_20180831-180957_Fitbit.jpg
    632 KB · Visninger: 93
Altså, jeg skjønner ingenting av denne pulsen?! Aldri hatt så jevn puls før [emoji848] Noen som har opplevd å ikke ha pulsstigning etter EL og likevel blitt/vært gravide?

IMG_6038.JPG

Altså, jeg skjønner ingenting av denne pulsen?! Aldri hatt så jevn puls før [emoji848] Noen som har opplevd å ikke ha pulsstigning etter EL og likevel blitt/vært gravide?

Vis vedlegget 273027

Jeg hadde en mnd med veldig jevn puls. Mistenker at kroppen forsøkte på el men ikke fikk det til den mnd. Men folk og puls er utrolig forskjellig, og eneste måten man kan sjekke med mer sikkerhet enn puls og el-tester er temping [emoji4]

Jeg hadde en mnd med veldig jevn puls. Mistenker at kroppen forsøkte på el men ikke fikk det til den mnd. Men folk og puls er utrolig forskjellig, og eneste måten man kan sjekke med mer sikkerhet enn puls og el-tester er temping [emoji4]

Ja har både temper og tatt El-tester denne mnd, og hadde el forrige helg. Det er bare pulsen som er veldig rar [emoji28] vanligvis svinger pulsen etter «normalen». Men denne mnd er den sykt jevn!

Ut fra positiv el test og smerter fra helvete har pulsen vært høyere enn vanlig de siste to dagene [emoji1] Så da tror jeg at endelig fikk kroppen til el [emoji1] ignorer den høye toppen, for der klikka reima på klokka å glemte å registrere på natta[emoji6]
IMG_5102.JPG

All time low for denne syklusen idag, håpte på EL imorgen men kanskje den har blitt forskyvd pga stress[emoji848] Vi får se! Viss ikke den kommer imorgen kan den godt holde seg vekke til neste helg, siden mannen er borte denne uken..[emoji51]
Image1535785944.732791.jpg

Dere som har peiling!
Hvor ser det ut som jeg har hatt el?
På grafen helt til venstre fikk jeg mens, der puls er på 71.

Vedlegg

• E1BBAA0F-7791-4674-AABB-F5A95DB6258C.png
    E1BBAA0F-7791-4674-AABB-F5A95DB6258C.png
    765,8 KB · Visninger: 88
Dere som har peiling!
Hvor ser det ut som jeg har hatt el?
På grafen helt til venstre fikk jeg mens, der puls er på 71.

Viss det hadde vært meg ville jeg tippet CD16, der det hopper opp to hakk dagen etterpå, men det er jo ren gjetning[emoji1] Jeg stiger gjerne 2-3 hakk dagen etter EL har vært, men har skjedd at jeg har sunket også (viss EL var der jeg trodde det var), så ingenting er sikkert[emoji28]

Pulsen holder seg oppe enda, enten 1 eller 2 dpo. Ser iallfall at jeg endelig har fått eggløsning [emoji7] er så glad [emoji1] Spiller ingen rolle om jeg ikke blir gravid denne runden, bare det at kroppen har fått det til er seier i seg selv her [emoji4]

IMG_5115.JPG

Mistenker at tett nese og vond hals klusser med hvilepulsen:p

Vedlegg

• Screenshot_20180903-072605_Fitbit.jpg
    Screenshot_20180903-072605_Fitbit.jpg
    642,8 KB · Visninger: 68

Vis vedlegget 273027
Jeg har akkurat begynt å følge pulsen, men kunne gå tilbake noen mnd å se, min puls steg ikke etter el før det hadde gått 14 dager, og da holdt den seg stabil 2-3 slag over «standard», dette da jeg ble gravid (det gikk galt, men ikke før i uke 9, og det kan jeg derimot se på pulsen)

Helt ny på dette og usikker på hva jeg skal tenke. Hva tror dere?
Vanligvis har jeg hvilepuls på 69-71. Kan det virke som det er håp her? (Ikm 11 sept)

Vedlegg

• 20180903_172433.jpg
    20180903_172433.jpg
    768,6 KB · Visninger: 87
Jeg har akkurat begynt å følge pulsen, men kunne gå tilbake noen mnd å se, min puls steg ikke etter el før det hadde gått 14 dager, og da holdt den seg stabil 2-3 slag over «standard», dette da jeg ble gravid (det gikk galt, men ikke før i uke 9, og det kan jeg derimot se på pulsen)

Jeg har hatt fitbit i godt over ett år, så har mye historikk å se på! [emoji4] normalt for meg har vært at pulsen er lav frem til 2 dager pluss/minus rundt eggløsning så stiger den frem til tr, og synker ned på normalt nivå igjen. Men ikke denne måneden tydeligvis [emoji28][emoji28]

Viss det hadde vært meg ville jeg tippet CD16, der det hopper opp to hakk dagen etterpå, men det er jo ren gjetning[emoji1] Jeg stiger gjerne 2-3 hakk dagen etter EL har vært, men har skjedd at jeg har sunket også (viss EL var der jeg trodde det var), så ingenting er sikkert[emoji28]
Jeg trodde det var der den gikk fra å vær stabilt lav til å plutselig hoppe opp til 71 :rolleyes:

Jeg trodde det var der den gikk fra å vær stabilt lav til å plutselig hoppe opp til 71 :rolleyes:

Mulig det, men kan du ha EL på CD 12 da?[emoji848] Viss du mente du fikk TR der det var 71? Alt er sikkert mulig, jeg hadde også trodd der du hoppet opp 3 hakk hadde det ikkje vært for at det var litt tidlig i syklusen, men mulig din syklus kan være sånn![emoji1]

Back
Topp