Vis vedlegget 272195
Fant ut at jeg var gravid i dag. Puls har ikke stemt med el. Så får se om den stiger nå da [emoji4]
Hvor mange dpo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 272195
Fant ut at jeg var gravid i dag. Puls har ikke stemt med el. Så får se om den stiger nå da [emoji4]
10 dpoHvor mange dpo?
10 dpo
Takk [emoji4][emoji173]️Så spennende [emoji5] Gratulerer!
Korleis klarte du det . Oppslrift med puls på FFen ?Fikk endelig til å legge til hvilepulsen i Fertilityfriend!
Moro å se at hvilepulsen samsvarer godt med temperaturen!
Vis vedlegget 272251
Hvordan fikk du til det? [emoji7]Fikk endelig til å legge til hvilepulsen i Fertilityfriend!
Moro å se at hvilepulsen samsvarer godt med temperaturen!
Vis vedlegget 272251
Korleis klarte du det . Oppslrift med puls på FFen ?
Å wow kor knotete, får sjå om jeg har klart det .Det var ganske knotete!
Gå inn på «data» -> «customize» -> «add spesifics» -> i rullegardinmenyen for Data Type/Popular choices finner du frem til Resting heart rate og trykker «add». Den ligger nå under «spesifics» der man fyller inn data. Man må fylle inn med punktum og to desimaler, f.eks. 67.00.
Deretter går man til tilbake til «Charts» -> «chart duo» og under «optional sign» legger man til «resting heart rate» og resetter appen. Da skal det funke
Det lurer jeg også påDet i FF når dere temper så kommer det dpo osv... men funker det hvis man ikke temper? Fex på bare hvilepuls... eller må man tempe? [emoji16]
Det lurer jeg også på
Her var hvilepulsen på tur ned mot EL, men så drakk jeg og mannen en halvflaske vin hver i går, og det gjør altså utslag med en gang! Helt utrolig. Tempen steg også en del...
Vis vedlegget 272422
Så egentlig hvilepulsen må gå ned mot el?
Tror ikke jeg helt skjønner den greia [emoji6]