Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Fikk endelig til å legge til hvilepulsen i Fertilityfriend! :D
Moro å se at hvilepulsen samsvarer godt med temperaturen!
Image1535223354.959774.jpg

Forhåpentligvis siste dag med mensen i dag. Og jeg kan gå inn i ny pp. Denne runden skal jeg bare se etter endring i utflod og ikke teste med el tester. Ble bare mer kokko av det[emoji85]
IMG_4958.JPG

Korleis klarte du det . Oppslrift med puls på FFen ?

Det var ganske knotete!

Gå inn på «data» -> «customize» -> «add spesifics» -> i rullegardinmenyen for Data Type/Popular choices finner du frem til Resting heart rate og trykker «add». Den ligger nå under «spesifics» der man fyller inn data. Man må fylle inn med punktum og to desimaler, f.eks. 67.00.

Deretter går man til tilbake til «Charts» -> «chart duo» og under «optional sign» legger man til «resting heart rate» og resetter appen. Da skal det funke :)

Det var ganske knotete!

Gå inn på «data» -> «customize» -> «add spesifics» -> i rullegardinmenyen for Data Type/Popular choices finner du frem til Resting heart rate og trykker «add». Den ligger nå under «spesifics» der man fyller inn data. Man må fylle inn med punktum og to desimaler, f.eks. 67.00.

Deretter går man til tilbake til «Charts» -> «chart duo» og under «optional sign» legger man til «resting heart rate» og resetter appen. Da skal det funke :)
Å wow kor knotete, får sjå om jeg har klart det .
Takker for at du ville hjelpe.

Det i FF når dere temper så kommer det dpo osv... men funker det hvis man ikke temper? Fex på bare hvilepuls... eller må man tempe? [emoji16]

Her var hvilepulsen på tur ned mot EL, men så drakk jeg og mannen en halvflaske vin hver i går, og det gjør altså utslag med en gang! Helt utrolig. Tempen steg også en del...
IMG_2400.jpg

Back
Topp