Så egentlig hvilepulsen må gå ned mot el?
Tror ikke jeg helt skjønner den greia [emoji6]
Ja, pulsen og tempen synker før EL, og så stiger den når EL har vært.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så egentlig hvilepulsen må gå ned mot el?
Tror ikke jeg helt skjønner den greia [emoji6]
Her er det uaktuelt, jeg vet at jeg har eggløsning hver måned.. men artig å følge med på pulsenHehe, mistenker at det er vel bare å teste ut [emoji23]
Har så lite lyst å starte med temping [emoji28]
Ja, pulsen og tempen synker før EL, og så stiger den når EL har vært.
Her er det uaktuelt, jeg vet at jeg har eggløsning hver måned.. men artig å følge med på pulsen
Fy søren[emoji24] jeg har fått ny reim på klokka. Og den har tydeligvis ikke satt godt nok på håndleddet[emoji20] så all registrering har blitt feil de siste dagene nå... Jeg ser jo tydelig at når jeg har vært i bevegelse så har den innimellom kun registrert lave pulsmålinger typ 10 og 20[emoji23][emoji23] og det er jo fordi klokka har lagt for løst på håndleddet og ikke fått tak i den riktige [emoji849] så prøvd å stramme reima nå, og må kjøpe meg ny reim[emoji849]
Fy søren[emoji24] jeg har fått ny reim på klokka. Og den har tydeligvis ikke satt godt nok på håndleddet[emoji20] så all registrering har blitt feil de siste dagene nå... Jeg ser jo tydelig at når jeg har vært i bevegelse så har den innimellom kun registrert lave pulsmålinger typ 10 og 20[emoji23][emoji23] og det er jo fordi klokka har lagt for løst på håndleddet og ikke fått tak i den riktige [emoji849] så prøvd å stramme reima nå, og må kjøpe meg ny reim[emoji849]
Har reim-problemer du også ja?[emoji28] Min driver rett og slett å løsner fra fitbiten på ene siden, har bestilt 3 nye reimer idag[emoji39]
Jeg klaget på remen min når den løsnet før et år og fikk ny. Vanlig feil sa de i butikken.Ja i natt hadde den løsna helt[emoji849] så klokka mi lå fint i senga ved siden av meg når e våkna [emoji23] så i dag blir jo ikke hvilepulsen riktig. Så nå har jeg bestilt nye reimer jeg også. Men må se om jeg klarer å stramme den reima jeg har nå frem til de kommer[emoji106]
Gjett om jeg hadde mareritt om reimen min i natt! [emoji23][emoji23][emoji23]
Pulsen er oppe i taket igjen [emoji15] skjønner ikke helt... el skal være i helga, så den bør jo egentlig falle ned nå og opp etter el?
Vis vedlegget 272649
Jeg klaget på remen min når den løsnet før et år og fikk ny. Vanlig feil sa de i butikken.
Pulsen er oppe i taket igjen [emoji15] skjønner ikke helt... el skal være i helga, så den bør jo egentlig falle ned nå og opp etter el?
Vis vedlegget 272649
Skjønner ikke noe av pulsen denne måneden [emoji849] Den pleier jo å stole noen hakk ved eggløsning og i dpo-land, men fremdeles lav nå på 3dpo.
Vis vedlegget 272696
Oi du hadde veldig jevn puls![emoji1] Kanskje sen EL??