Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Ja, pulsen og tempen synker før EL, og så stiger den når EL har vært. :)

Takk! Då har jeg kanskje hatt el allerede... vanskelig å si [emoji23] flo appen forteller at den skal være neste helg...
spent spent. Heldighvis har man vert flink med aksjer [emoji16][emoji23]

Her er det uaktuelt, jeg vet at jeg har eggløsning hver måned.. men artig å følge med på pulsen :D

Jeg synes bare det er så spennende når alle legger ut dpo på FF, og får den berømte kryssen der [emoji23]
Men å tempe sjøl har jeg ikke tålmodighet til [emoji16]

Fy søren[emoji24] jeg har fått ny reim på klokka. Og den har tydeligvis ikke satt godt nok på håndleddet[emoji20] så all registrering har blitt feil de siste dagene nå... Jeg ser jo tydelig at når jeg har vært i bevegelse så har den innimellom kun registrert lave pulsmålinger typ 10 og 20[emoji23][emoji23] og det er jo fordi klokka har lagt for løst på håndleddet og ikke fått tak i den riktige [emoji849] så prøvd å stramme reima nå, og må kjøpe meg ny reim[emoji849]

Fy søren[emoji24] jeg har fått ny reim på klokka. Og den har tydeligvis ikke satt godt nok på håndleddet[emoji20] så all registrering har blitt feil de siste dagene nå... Jeg ser jo tydelig at når jeg har vært i bevegelse så har den innimellom kun registrert lave pulsmålinger typ 10 og 20[emoji23][emoji23] og det er jo fordi klokka har lagt for løst på håndleddet og ikke fått tak i den riktige [emoji849] så prøvd å stramme reima nå, og må kjøpe meg ny reim[emoji849]

Har reim-problemer du også ja?[emoji28] Min driver rett og slett å løsner fra fitbiten på ene siden, har bestilt 3 nye reimer idag[emoji39]

Gjett om jeg hadde mareritt om reimen min i natt! [emoji23][emoji23][emoji23]

Pulsen er oppe i taket igjen [emoji15] skjønner ikke helt... el skal være i helga, så den bør jo egentlig falle ned nå og opp etter el?

IMG_6117.jpg

Har reim-problemer du også ja?[emoji28] Min driver rett og slett å løsner fra fitbiten på ene siden, har bestilt 3 nye reimer idag[emoji39]

Ja i natt hadde den løsna helt[emoji849] så klokka mi lå fint i senga ved siden av meg når e våkna [emoji23] så i dag blir jo ikke hvilepulsen riktig. Så nå har jeg bestilt nye reimer jeg også. Men må se om jeg klarer å stramme den reima jeg har nå frem til de kommer[emoji106]

Ja i natt hadde den løsna helt[emoji849] så klokka mi lå fint i senga ved siden av meg når e våkna [emoji23] så i dag blir jo ikke hvilepulsen riktig. Så nå har jeg bestilt nye reimer jeg også. Men må se om jeg klarer å stramme den reima jeg har nå frem til de kommer[emoji106]
Jeg klaget på remen min når den løsnet før et år og fikk ny. Vanlig feil sa de i butikken.

Gjett om jeg hadde mareritt om reimen min i natt! [emoji23][emoji23][emoji23]

Hahahahaha[emoji23] jeg ble så lei meg i dag da klokka hadde løsna helt i løpet av natta [emoji849]
Så dette var alt jeg fikk opp på grafen i dag[emoji85] siste registrering var i går 23:01 og ingenting etter det. Så da må den ha falt av etter det. Utrolig frustrerende iallfall.
IMG_5028.JPG

Jeg føler på meg at denne måneden blir en merkelig måned... tempen og pulsen samsvarer for så vidt, men det styres fælt altså. EL om et par-tre dager, og likevel er alt på vei oppover her også.
Jeg har sovet ekstremt dårlig i det siste og er jevnt over ganske stressa... regner med det er forklaringen. Håper den synker de neste dagene [emoji85]

IMG_2417.jpg

Pulsen er oppe i taket igjen [emoji15] skjønner ikke helt... el skal være i helga, så den bør jo egentlig falle ned nå og opp etter el?

Vis vedlegget 272649

Ja vet du hva, jeg er nesten lei av å følge med på pulsen for jeg synes den oppfører seg annerledes for HVER EL jeg har hatt nå[emoji28] Har hatt EL på bunnen av en kurve, på toppen av en kurve, midt i kurven, osv osv[emoji23] Så du må nok dessverre regne med litt variasjoner, er MIN erfaring iallefall[emoji14]

Går mot EL igjen her, håper den kommer på søndag! Lyspunktet mitt nå er at jeg er ENDELIG nede i 27/28 dagers syklus igjen, håper kroppen er like flink denne mnd[emoji12] Fitbiten regner viss EL på gjennomsnitt, så den sier EL er CD 19, men jeg håper på CD 14 denne syklusen også! Men jeg går visst ikke lavere enn 68 denne syklusen, hadde 66 forrige mnd, 64 mnd før der igjen... blir formen bare verre og verre?[emoji23] Men har jo begynt på jobb igjen denne mnd, kan vel være en liten innvirkende faktor.
IMG_5252.jpg
IMG_5253.jpg

Skjønner ikke noe av pulsen denne måneden [emoji849] Den pleier jo å stole noen hakk ved eggløsning og i dpo-land, men fremdeles lav nå på 3dpo.

IMG_6034.JPG

Oi du hadde veldig jevn puls![emoji1] Kanskje sen EL??

Ja, den har aldri vært så jevn tidligere! [emoji28] Føler meg ganske sikker på at EL var på søndag, både knall positive tester og økt temperatur. Er liksom bare pulsen som er litt på bærtur.

Ok, hvis pulsen går ned mot el så ser det lovende ut.... da må den gå mer ned i helga for då er det el ifølge appene... [emoji848]
Tror ikke jeg hadde el der det var 75, bare hvis den var suuuuper tidlig ute. Aksjere er lagt inn uansett [emoji23] men hvis det er tilfelle så då er det tr som er på vei... [emoji849][emoji15] blir spennende helg hos svigermor, vente på el elr tr, og legge inn aksjer må man jo uansett [emoji23]

Kanskje jeg må begynne å tempe hvis det ikke blir noe av denne pp... og kanskje blir invistert i el tester og [emoji28][emoji16]

IMG_6121.jpg

Back
Topp