Ser lovende ut [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, begynte ikke å øke stabilt før 7 dpo, som er da jeg antar at egget festet seg (uten at keg har noe som helst vitenskapelig belegg for å anta det).
Vis vedlegget 271815
Nå går hvilepulsen min ned. I begynnelsen var jeg gravid, så sa (der puls var 74), så humørsvigningene etter sa og nå går pulsen ned. Føler jeg virkelig får ro i kroppen [emoji5] endelig!
EL om ca litt over en uke, så spent å se hvordan det blir [emoji6]
P.S. Siste tre dagen har jeg sovet med klokke på..
Kan jeg spørre hvordan pulsen så ut fra el til graviditet?
Vis vedlegget 271820
Hva tenker dere? Trodde jeg hadde en svak strek i går, men garantert bare skyggestrek. 2 helt blenda tester i dag.
Pulsen er ganske ærlig, da.
Den første dagen teller ikke, da jeg tok i bruk fitbiten på kvelden.
Man ser tydelig hvordan alkohol påvirker kroppen. Man ser også hvordan pulsen steg når kroppen begynte å produsere HCG, og hvordan den hoppet i været da jeg drakk alkohol etter å ha begynt å blø masse. Nå er den sakte, men sikkert på vei nedover igjen.
For å si det sånn; ingen alkohol på meg på en stund. Jeg liker veldig dårlig hva den gjør med både tempen og pulsen min...
Vis vedlegget 271840
Utrolig hvor mye utslag det gir på alkohol ja. Jeg drikker ikke særlig. En sjelden gang hvis det skjer noe spesielt. Men da tar jeg av klokka[emoji87]
Jeg er glad i å ta en fest, og sliter faktisk med å si nei... Man kan alltids spekulere i det, men jeg angrer på at jeg drakk på konsert fredagen en uke før jeg oppdaget kjemisk graviditet, for å si det sånn
Ser ut som EL har vært! Hva tror dere?
Vis vedlegget 271910
Trenger råd
El 14/15
Faller puls før tr, eller faller den når tr setter inn.?
Negativ g test, så vet ikke hva jeg skal forberede meg på. 1 pp etter denne sa, så veldig usikker ang ikm. Syklus dag 31 i dag, mot 28 som er vanlig lengde hos meg før 2 ma og 1 sa dette året.