Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Jepp, begynte ikke å øke stabilt før 7 dpo, som er da jeg antar at egget festet seg (uten at keg har noe som helst vitenskapelig belegg for å anta det).

Er så spent på om vi klarer å treffe denne første offisielle pp’en vår her nå. Jeg skal ha hatt el i går. Har testa med el test. Og ut fra dem kan det stemme, men kan også ha vært litt tidligere. Har bare ikke sett noe endring i pulsen hvis jeg har hatt el. Men da skal jeg følge med nå i dpo dagene[emoji4] håper håper

IMG_4829.JPG

Lover ikke bra. Temp fall etter el i helga [emoji849]

IMG_6099.jpg

Nå går hvilepulsen min ned. I begynnelsen var jeg gravid, så sa (der puls var 74), så humørsvigningene etter sa og nå går pulsen ned. Føler jeg virkelig får ro i kroppen [emoji5] endelig!
EL om ca litt over en uke, så spent å se hvordan det blir [emoji6]

P.S. Siste tre dagen har jeg sovet med klokke på..

Vis vedlegget 271815

Nå går hvilepulsen min ned. I begynnelsen var jeg gravid, så sa (der puls var 74), så humørsvigningene etter sa og nå går pulsen ned. Føler jeg virkelig får ro i kroppen [emoji5] endelig!
EL om ca litt over en uke, så spent å se hvordan det blir [emoji6]

P.S. Siste tre dagen har jeg sovet med klokke på..

Kan jeg spørre hvordan pulsen så ut fra el til graviditet?

Pulsen er ganske ærlig, da.

Den første dagen teller ikke, da jeg tok i bruk fitbiten på kvelden.
Man ser tydelig hvordan alkohol påvirker kroppen. Man ser også hvordan pulsen steg når kroppen begynte å produsere HCG, og hvordan den hoppet i været da jeg drakk alkohol etter å ha begynt å blø masse. Nå er den sakte, men sikkert på vei nedover igjen.

For å si det sånn; ingen alkohol på meg på en stund. Jeg liker veldig dårlig hva den gjør med både tempen og pulsen min...

IMG_2343.jpg

Pulsen er ganske ærlig, da.

Den første dagen teller ikke, da jeg tok i bruk fitbiten på kvelden.
Man ser tydelig hvordan alkohol påvirker kroppen. Man ser også hvordan pulsen steg når kroppen begynte å produsere HCG, og hvordan den hoppet i været da jeg drakk alkohol etter å ha begynt å blø masse. Nå er den sakte, men sikkert på vei nedover igjen.

For å si det sånn; ingen alkohol på meg på en stund. Jeg liker veldig dårlig hva den gjør med både tempen og pulsen min...

Vis vedlegget 271840

Utrolig hvor mye utslag det gir på alkohol ja. Jeg drikker ikke særlig. En sjelden gang hvis det skjer noe spesielt. Men da tar jeg av klokka[emoji87]

Utrolig hvor mye utslag det gir på alkohol ja. Jeg drikker ikke særlig. En sjelden gang hvis det skjer noe spesielt. Men da tar jeg av klokka[emoji87]

Jeg er glad i å ta en fest, og sliter faktisk med å si nei... Man kan alltids spekulere i det, men jeg angrer på at jeg drakk på konsert fredagen en uke før jeg oppdaget kjemisk graviditet, for å si det sånn :(

Jeg er glad i å ta en fest, og sliter faktisk med å si nei... Man kan alltids spekulere i det, men jeg angrer på at jeg drakk på konsert fredagen en uke før jeg oppdaget kjemisk graviditet, for å si det sånn :(

Ja den ser jeg [emoji20]

Image1535002895.912912.jpg

Trenger råd
El 14/15
Faller puls før tr, eller faller den når tr setter inn.?
Negativ g test, så vet ikke hva jeg skal forberede meg på. 1 pp etter denne sa, så veldig usikker ang ikm. Syklus dag 31 i dag, mot 28 som er vanlig lengde hos meg før 2 ma og 1 sa dette året.

Vel her gikk det ikke bra[emoji849] Skulle hatt el i helga senest mandag, men begynte å blø lett i går. Og man ser det godt på pulsen at det mest sannsynlig er en form for mensen. Pulsen burde ha steget litt hvis el hadde vært. Så her må vi bare vente tolmodig på at syklusen skal stabilisere seg.
IMG_4837.JPG

Vis vedlegget 271910
Trenger råd
El 14/15
Faller puls før tr, eller faller den når tr setter inn.?
Negativ g test, så vet ikke hva jeg skal forberede meg på. 1 pp etter denne sa, så veldig usikker ang ikm. Syklus dag 31 i dag, mot 28 som er vanlig lengde hos meg før 2 ma og 1 sa dette året.

Pulsen min begynte ikke å falle før blødningen var skikkelig i gang. Spottet på fredag, begynte å blø lørdag, og søndag var pulsen på vei ned.

D614B052-013A-4676-A11D-93427921B12B.png
Pulsen har begynt å stige. El 15.aug. 8dpo i dag. Fått svakt svakt positiv, men ser ingen stigning på testene de to siste dagene, så trolig skyggestrek. Hatt en del symptomer, men det har jeg hatt når jeg ikke har vært gravid også. Men kan jo fortsatt være mulig :)

Back
Topp