Men herlighet! [emoji7]Fikk ny fitbit i bursdagsgave og hadde ikke peiling på at man kan følge med graviditeten på hvilepuls! [emoji16][emoji2]
Legger ved bilde, startet da å male i begynnelsen av måned da var jeg 6uker på vei (fin 30års gave var det..) ... så lørdagen ble det SA [emoji17]
Trodde da at 74-75 er min normal hvilepuls, men som den hopper disse dagene!?! Har sluttet å blø idag, litt spotting men merker den såvidt.. (Og ja, jeg fant nå ut at det er for høy hvilepuls)..
Igår hadde jeg 81 (!), men var opprørt mesteparten av dagen og til kvelden ble det en del tårer..
Så jeg har to spørsmål kjære jenter!
1. Er dere alle kjempe trent som har så lav hvilepuls? [emoji28][emoji23] jeg er ikke overvektig og er i grei form, men trimmer nok litt for lite da... [emoji6]
2. Kan høy hvilepuls påvirke framtidige graviditeter? [emoji849]Vis vedlegget 271179
Trist å høre om SA[emoji20]
Jeg sover med klokka hver natt utenom når jeg glemmer den i laderen. Da får jeg nøyaktig gjennomsnitts hvilepuls på grafene mine. Hvis ikke blir det sånne hopp. Legger med bilder så ser du. Der de laveste er har jeg sovet med klokka, og de høye er uten natt. Jeg har veldig lav hvilepuls. Regner med det er normalt for meg, trener kun ved å gå tur ute. Ikke supertrener [emoji12]
Først ignorer de to første prikkene på grafen (hadde pause i ferien med klokka) ellers på bildet her ser du at to topper er høyere, de dagene glemte jeg klokka i laderen og sov uten. Så da blir grafen min iallfall helt fucka[emoji23]