Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Men herlighet! [emoji7]Fikk ny fitbit i bursdagsgave og hadde ikke peiling på at man kan følge med graviditeten på hvilepuls! [emoji16][emoji2]
Legger ved bilde, startet da å male i begynnelsen av måned da var jeg 6uker på vei (fin 30års gave var det..) ... så lørdagen ble det SA [emoji17]

Trodde da at 74-75 er min normal hvilepuls, men som den hopper disse dagene!?! Har sluttet å blø idag, litt spotting men merker den såvidt.. (Og ja, jeg fant nå ut at det er for høy hvilepuls)..
Igår hadde jeg 81 (!), men var opprørt mesteparten av dagen og til kvelden ble det en del tårer..

Så jeg har to spørsmål kjære jenter!
1. Er dere alle kjempe trent som har så lav hvilepuls? [emoji28][emoji23] jeg er ikke overvektig og er i grei form, men trimmer nok litt for lite da... [emoji6]
2. Kan høy hvilepuls påvirke framtidige graviditeter? [emoji849]Vis vedlegget 271179

Trist å høre om SA[emoji20]

Jeg sover med klokka hver natt utenom når jeg glemmer den i laderen. Da får jeg nøyaktig gjennomsnitts hvilepuls på grafene mine. Hvis ikke blir det sånne hopp. Legger med bilder så ser du. Der de laveste er har jeg sovet med klokka, og de høye er uten natt. Jeg har veldig lav hvilepuls. Regner med det er normalt for meg, trener kun ved å gå tur ute. Ikke supertrener [emoji12]

Først ignorer de to første prikkene på grafen (hadde pause i ferien med klokka) ellers på bildet her ser du at to topper er høyere, de dagene glemte jeg klokka i laderen og sov uten. Så da blir grafen min iallfall helt fucka[emoji23]

IMG_4734.JPG

Tror jeg gir opp å følge med på puls..! Den stemmer overhode ikke da.. var høyest ved el men så sank den drastisk! Samt at den går opp å ned opp å ned
Screenshot_20180818-105915.png

På tur opp igjen nå da...

3A146D05-5902-4CCD-AF3A-5592F6238EE3.jpeg

På den nederste fikk jeg full bekkenløsning ikke lenge etter el, svak positiv test og blødning på ikm. Ganske sikker på en sa siden neste periode var på 47 dager, som er lenge selv for meg.

Den øverste er nå. Trender jo likt, men er det egentlig noe forskning som støtter hjerterytmeendring?

Æsj, jeg GIDDER faktisk ikke bruke penger på graviditetstest denne mnd!![emoji23] TROR jeg er ca 11dpo, føler meg ikke gravid og grafen ser ikke lovende ut heller... viss ikke tanta er kommet til onsdag får jeg vel kanskje smelle av en test..
IMG_5112.jpg

Vis vedlegget 271288
På den nederste fikk jeg full bekkenløsning ikke lenge etter el, svak positiv test og blødning på ikm. Ganske sikker på en sa siden neste periode var på 47 dager, som er lenge selv for meg.

Den øverste er nå. Trender jo likt, men er det egentlig noe forskning som støtter hjerterytmeendring?

For å svare deg (veldig dårlig) på forskningsgreia, så har hvilepuls sammenheng med kroppstemperatur å gjøre! Og temping er jo en helt akseptert måte å både unngå å bli gravid på og å bli gravid på, så hvilepulsen blir nok bare en pittelitt mindre nøyaktig metode tror jeg! Tempen stiger etter EL, hvilepulsen stiger etter EL (som oftest iallefall[emoji28])! Viss man er syk med feber går jo hvilepulsen til topps også, det har iallefall jeg fått erfart! Så er jo absolutt sammenheng, men tempingen vet jeg lite om, og dette temaet generelt, men tenkte jeg kunne skrive det lille jeg visste[emoji1]

For å svare deg (veldig dårlig) på forskningsgreia, så har hvilepuls sammenheng med kroppstemperatur å gjøre! Og temping er jo en helt akseptert måte å både unngå å bli gravid på og å bli gravid på, så hvilepulsen blir nok bare en pittelitt mindre nøyaktig metode tror jeg! Tempen stiger etter EL, hvilepulsen stiger etter EL (som oftest iallefall[emoji28])! Viss man er syk med feber går jo hvilepulsen til topps også, det har iallefall jeg fått erfart! Så er jo absolutt sammenheng, men tempingen vet jeg lite om, og dette temaet generelt, men tenkte jeg kunne skrive det lille jeg visste[emoji1]
Ah, takk:) Da jeg var gravid med nr 1 trodde jeg ble forkjøla, tett i nesa og frøys, men skjønte etter hvert at det var sympotomer på en liten spire. Har det samme nå, men siden det har vært barnehageoppstart og posen er snørrete er nok dette en bedre forklaring...

Når vi snakker om fitbit og pulseklokke, lurer jeg på om dere også bruker «womans health» der på fitbit? Hva synes dere om den? [emoji16]

Og derrr kom tanta, hadde vel EL den 5. istedet for 7. da Kjenner jeg blir litt oppgitt siden vi traff KJEMPEGODT denne mnd med aksjer 4. og 5., men det er vel normalt..
IMG_5114.jpg

Den synes jeg er elendig, bruker heller flo :D
Må si jeg er enig! Bruker og flo, og den har mye rett... Har nå lagt inn litt data på fitbit og, ser at de stemmer med flo litt ihvertfall. Men synes at fitbitsin kunne da og legge til data dit sjøl med tanke på puls og aktivitet, at den kunne støtte sin data med EL og puls fex

Må si jeg er enig! Bruker og flo, og den har mye rett... Har nå lagt inn litt data på fitbit og, ser at de stemmer med flo litt ihvertfall. Men synes at fitbitsin kunne da og legge til data dit sjøl med tanke på puls og aktivitet, at den kunne støtte sin data med EL og puls fex
Helt enig!

Back
Topp