Ser lovende ut dette[emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser jo kjempe lovende ut, spennende!!Ser lovende ut dette[emoji7]
Skal kjøpe i dag som jeg skal ta imorgen tidlig - om jeg klarer å holde meg helt til da [emoji85][emoji28]Ser jo kjempe lovende ut, spennende!!
Har du tatt flere tester?
Hvilepulsen måles på morgenen,det vises på appen som er linket mot klokka[emoji4] pulsen øker som oftest etter EL og synker ved TR eller øker ved en evt graviditet - også vanlig at den går litt opp og ned mellom EL og TR, man må bare se på sin egen puls hvordan den oppfører seg gjennom syklusen fra gang til gang[emoji4]Har nett kjøpt ny klokke med puls og masse duppeditter på. Noen som kan info meg om når, korleis, tid og etc ? Link om det Lurer på og prøve
Ok, får begynne og følge med.Hvilepulsen måles på morgenen,det vises på appen som er linket mot klokka[emoji4] pulsen øker som oftest etter EL og synker ved TR eller øker ved en evt graviditet - også vanlig at den går litt opp og ned mellom EL og TR, man må bare se på sin egen puls hvordan den oppfører seg gjennom syklusen fra gang til gang[emoji4]
Vis vedlegget 270088
Vil bare dele bilde av min gravidpuls [emoji4] er 5+5 i dag. Der pulsen synker fikk jeg det jeg trodde var mensen, men det må ha vært en festeblødning, for jeg testet veldig positivt en uke etter. Så ikke bli skuffet om dere ser dupp i pulsen[emoji1]
IKM i morgen og dette i dag[emoji15]
Fikk en tydeligere strek igår og hvilepulsen er på 72 nå mot 63-64 til vanlig[emoji1] tusen takk [emoji173]Helt tydelig strek[emoji7] Hvisker gratulerer![emoji322][emoji1376]
Tror EL var mellom 5. og 8.aug, har med andre ord ikke 100% kontroll[emoji1] Men kjenner at jeg har lite forhåpninger og forventninger denne pp, deilig å være tilbake på jobb så man ikke har så mye tid til å tenke (og sjekke pulsen hver time)[emoji23] Vis vedlegget 270247
Har du lest innleggene her?Hvorfor tror dere hvilepulsen fra en Fitbit sier noe om en graviditet eller ikke?
Hvorfor tror dere hvilepulsen fra en Fitbit sier noe om en graviditet eller ikke?
Også viktig å legge til at det gjelder alt som måler puls, ikke bare fitbit. Dessuten så er pulsen i perioden før EL lavere, før den stiger etter El og er høy fram til evt tanta, hvor den da synker igjen.Fordi det er mange eksempler som viser at pulsen stiger flere hakk når man blir gravid, og det ganske umiddelbart etter at egget har festet seg. Jeg visste at jeg var gravid før jeg testet, for hvilepulsen hadde hoppet to hakk opp over natten, i en periode av syklusen hvor den vanligvis sank. Det finnes flere artikler som er skrevet om temaet på engelsk, ellers er det en haug med eksempler som viser det. Mange i denne tråden her [emoji5]