Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Ser lovende ut dette[emoji7]
c9b1cbe9962da391f274038ae4d2dd8a.jpg

Jeg skal begynne å bruke min igjen nå flittig [emoji4] har hatt pause fra klokka i ferien[emoji12] jeg har iWatch så litt annet program enn fitbit som flere av dere bruker. Jeg fikk mensen igjen for to dager siden og det syntes her [emoji85]
IMG_4473.jpg

Har nett kjøpt ny klokke med puls og masse duppeditter på. Noen som kan info meg om når, korleis, tid og etc ? Link om det :) Lurer på og prøve ;)

Har nett kjøpt ny klokke med puls og masse duppeditter på. Noen som kan info meg om når, korleis, tid og etc ? Link om det :) Lurer på og prøve ;)
Hvilepulsen måles på morgenen,det vises på appen som er linket mot klokka[emoji4] pulsen øker som oftest etter EL og synker ved TR eller øker ved en evt graviditet - også vanlig at den går litt opp og ned mellom EL og TR, man må bare se på sin egen puls hvordan den oppfører seg gjennom syklusen fra gang til gang[emoji4]

Hvilepulsen måles på morgenen,det vises på appen som er linket mot klokka[emoji4] pulsen øker som oftest etter EL og synker ved TR eller øker ved en evt graviditet - også vanlig at den går litt opp og ned mellom EL og TR, man må bare se på sin egen puls hvordan den oppfører seg gjennom syklusen fra gang til gang[emoji4]
Ok, får begynne og følge med.

Ganske spennende å følge med. Min stemte nå. Etter EL steg den godt, men ikke sjekka om den har sunket etter mensen enda :oops:

Ganske spennende å følge med. Min stemte nå. Etter EL steg den godt, men ikke sjekka om den har sunket etter mensen enda :oops:

Ops, dobbelt innlegg, første ville liksom ikke bli sendt, og vips, kom det to:oops:

Tror EL var mellom 5. og 8.aug, har med andre ord ikke 100% kontroll[emoji1] Men kjenner at jeg har lite forhåpninger og forventninger denne pp, deilig å være tilbake på jobb så man ikke har så mye tid til å tenke (og sjekke pulsen hver time)[emoji23]
Image1533927603.754925.jpg

Tror EL var mellom 5. og 8.aug, har med andre ord ikke 100% kontroll[emoji1] Men kjenner at jeg har lite forhåpninger og forventninger denne pp, deilig å være tilbake på jobb så man ikke har så mye tid til å tenke (og sjekke pulsen hver time)[emoji23] Vis vedlegget 270247

Det ser jo lovende ut! [emoji16] krysser fingrene!

Hvorfor tror dere hvilepulsen fra en Fitbit sier noe om en graviditet eller ikke?

Fordi det er mange eksempler som viser at pulsen stiger flere hakk når man blir gravid, og det ganske umiddelbart etter at egget har festet seg. Jeg visste at jeg var gravid før jeg testet, for hvilepulsen hadde hoppet to hakk opp over natten, i en periode av syklusen hvor den vanligvis sank. Det finnes flere artikler som er skrevet om temaet på engelsk, ellers er det en haug med eksempler som viser det. Mange i denne tråden her [emoji5]

Fordi det er mange eksempler som viser at pulsen stiger flere hakk når man blir gravid, og det ganske umiddelbart etter at egget har festet seg. Jeg visste at jeg var gravid før jeg testet, for hvilepulsen hadde hoppet to hakk opp over natten, i en periode av syklusen hvor den vanligvis sank. Det finnes flere artikler som er skrevet om temaet på engelsk, ellers er det en haug med eksempler som viser det. Mange i denne tråden her [emoji5]
Også viktig å legge til at det gjelder alt som måler puls, ikke bare fitbit. Dessuten så er pulsen i perioden før EL lavere, før den stiger etter El og er høy fram til evt tanta, hvor den da synker igjen.

Back
Topp