Håpefull
Glad i forumet
Virker som at pulsen er høy før EL og synker etterpå for så å såvidt begynne å stige igjen...men jeg jubler ikke før pulsen er godt over 70 nærmere 80, da den hopper mellom 61 og 66 til vanlig[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Virker som at pulsen er høy før EL og synker etterpå for så å såvidt begynne å stige igjen...men jeg jubler ikke før pulsen er godt over 70 nærmere 80, da den hopper mellom 61 og 66 til vanlig[emoji4]
Jeg regner nesten med det ja[emoji4] skal vel ligge 5-10 over om jeg ikke tar feil [emoji848] usikker på hvor tidlig i et sv.skap det skjer,men skal jo etterhvert ligge mellom 70-90 tror jeg at jeg las - har googlet en del[emoji85][emoji23]Samme her, nå stiger den igjen..[emoji4] ved graviditet, vil den da stige over "normal" puls?
Jeg regner nesten med det ja[emoji4] skal vel ligge 5-10 over om jeg ikke tar feil [emoji848] usikker på hvor tidlig i et sv.skap det skjer,men skal jo etterhvert ligge mellom 70-90 tror jeg at jeg las - har googlet en del[emoji85][emoji23]
Husker ikke va pulsen min va i forrige sv.skap. men tror den var lav. Hadde myyye hjertebank men pulsen var lavMin begynte å stige 7 dpo, og da gikk den opp til 70. Ligger normalt på 62, og den pleide å gå ned til 56-57 når jeg fikk mensen. Så ganske heftig stigning.
Man MÅ ikke ha høy puls i svangerskapet visstnok. Jeg har hatt 63, 60, 60, 63 i gjennomsnittlig hvilepuls de siste fire månedene som gravid, og det er lavere enn jeg har i en normal syklus [emoji28] Men det vanlige er at pulsen stiger, det er i hvert fall det jeg har lest.
Blir ikke klok på min puls [emoji85] min økte sist mens 16.juli (spottet 15.juli),som varte i tre dager bare og kom tidligere enn den bruker[emoji28] (spottet i to dager etterpå da)Min begynte å stige 7 dpo, og da gikk den opp til 70. Ligger normalt på 62, og den pleide å gå ned til 56-57 når jeg fikk mensen. Så ganske heftig stigning.
Man MÅ ikke ha høy puls i svangerskapet visstnok. Jeg har hatt 63, 60, 60, 63 i gjennomsnittlig hvilepuls de siste fire månedene som gravid, og det er lavere enn jeg har i en normal syklus [emoji28] Men det vanlige er at pulsen stiger, det er i hvert fall det jeg har lest.
Sånn var det til meg også når jeg fikk mens sist (16.juli). Spent på om det blir likedan neste mens, har ikke helt trua på at det klaffet denne mnd så[emoji85]Vis vedlegget 269150
Tror ikke jeg kan stole på dette med puls. Fikk tr i går og pulsen holder seg enda høy.
6 DPO.... er syk også da så mulig det påvirker hvilepulsen??Vis vedlegget 269496