Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nok mest sannsynlig hormon tull etter pilleslutt - var sånn til meg når jeg slutta på cerazette,brukte opp mange tester før TR kom 28 dager etter jeg slutta med pillen[emoji28]Noen som kan tyde dette? Jeg sluttet på pilla(cerazett) den 5 juli. Og jeg har så sterke symptomer på graviditet at jwg ikke vet hvor jeg skal snu meg. Men bare negative tester :-(
Etter et kjapt søk på Google er det mellom 12-14 dager[emoji4]Og nå begynte jeg å blø friskt blod. Er det alltid 14 dager fra el til mens? Isåfall hadde jeg el mye tidligere enn det jeg trodde [emoji28]
Er det noen her med iphone og som har koblet pulsen opp mot flo appen evt en annen app? (Har fitbit versa) jeg får ikke til!
Har android og får heller ikke tilEr det noen her med iphone og som har koblet pulsen opp mot flo appen evt en annen app? (Har fitbit versa) jeg får ikke til!
Når ca hadde du EL?Vis vedlegget 268635
Skjønner meg ikke på denne puls greia. Nå har den synket for å så stige igjen. Ikm 5/7 aug
21/22 juliNår ca hadde du EL?
Så rart at den var høy før du hadde EL og lavete etter21/22 juli
Ja den er vel helt på bærtur vet ikke hva jeg skal troSå rart at den var høy før du hadde EL og lavete etter
Samme her, nå stiger den igjen..[emoji4] ved graviditet, vil den da stige over "normal" puls?Virker som at pulsen er høy før EL og synker etterpå for så å såvidt begynne å stige igjen...men jeg jubler ikke før pulsen er godt over 70 nærmere 80, da den hopper mellom 61 og 66 til vanlig[emoji4]