Mammalykke123
Ble mamma til verdens fineste prins ❤️ 03.02.2015
.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi oi oi[emoji3] hvor mange dpo?Vis vedlegget 267723
Stiger fortsatt... spennende[emoji15] vet liksom ikke helt hva jeg skal tro, jeg pleier alltid å ha en stabil hvilepuls på 62-63, hvertfall siste mnd
7 eller 8 dpoOi oi oi[emoji3] hvor mange dpo?
Når skal du teste? [emoji3]7 eller 8 dpo
Når skal du teste? [emoji3]
Stiger etter EL og ved graviditet, synker ved TRHelt ny på dette: pulsen stigee ved el/tr/ gravidite
Opp et hakk igjen??
Hva er normalen hvis man er gravid? Sakte men sikker økning eller større hopp? Rart den ikke sank under blødningene,har jo bare økt...
Håper den fortsetter å øke[emoji847]Svimmel som fan i dag.. og puls opp.. 3/4 dpo?Vis vedlegget 268080
Hvor tidlig vil puls evt stige ved graviditet? Sist jeg ble gravid hadde jeg veldig hjertebank, tungpust.. usikker på hva puls varHåper den fortsetter å øke[emoji847]
Aner ikke[emoji28] første mnd jeg følger med på hvilepulsen [emoji85] har googla meg ihjel,men finner ingen konkrete svar på når man merker det - men det skal fortsette å øke etter EL (kan gå litt opp og ned men vil synke ved TR eller øke ved en graviditet - troooor jeg om jeg har forstått det rett)Hvor tidlig vil puls evt stige ved graviditet? Sist jeg ble gravid hadde jeg veldig hjertebank, tungpust.. usikker på hva puls var
Holdt seg på 66 bpm.Aner ikke[emoji28] første mnd jeg følger med på hvilepulsen [emoji85] har googla meg ihjel,men finner ingen konkrete svar på når man merker det - men det skal fortsette å øke etter EL (kan gå litt opp og ned men vil synke ved TR eller øke ved en graviditet - troooor jeg om jeg har forstått det rett)
Jeg hadde en dipp når jeg begynte å blø (blødde i tre dager bare og føltes ikke som mens)), men har steget etter det og nå holder den seg stabil - så håper det var festeblødning, men jeg tviler[emoji28]