Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Skjønner ingenting egentlig, har hatt en god følelse denne pp,både jeg og mannen - i dag er det en uke siden jeg spottet litt brunt og imorgen ei uke siden det ble en liten blødning i tre dager, blenda test i dag og pulsen har holdt seg stabil i tre dager nå[emoji848]
Mannen var sikker på at det var en festeblødning eller noe og det føltes virkelig ikke ut som mens..er alt håp ute tror dere?
9e0ba05ab569e7b98ce2fc42f40dd657.jpg

IMG_4465.JPG

Stiger fortsatt... spennende[emoji15] vet liksom ikke helt hva jeg skal tro, jeg pleier alltid å ha en stabil hvilepuls på 62-63, hvertfall siste mnd

Da kom TR, bommet på EL med ca 3 dager (viss jeg er stabil med 14 dager fra EL til TR)[emoji53] Men the good news er at syklusene mine driver å krymper, hadde 38 dager når jeg begynte med fitbiten og er på 30[emoji1376]
IMG_4452.jpg

Opp et hakk igjen??

Hva er normalen hvis man er gravid? Sakte men sikker økning eller større hopp? Rart den ikke sank under blødningene,har jo bare økt...
bf395db8d196e7d6f5c59286f744b885.jpg

Screenshot_20180723-210527.png

Hva forteller denne dere? Tr var 9-12 juli. Ser pulsen sank å steig. Nå var el på ca 21-23. Ser den sank veldig da. Så er det bare å håpe på stigning da?

Tenker at den bittelille blødningen jeg hadde faktisk var mens...

Ifølge appen er EL på torsdag,passer fint for da kommer mannen hjem og jeg drar bort fredag-søndag, bare å krysse fingrene for at det klaffer![emoji85][emoji28]
5b25a1d6623135a7e33cdecafdd28707.jpg

Hvor tidlig vil puls evt stige ved graviditet? Sist jeg ble gravid hadde jeg veldig hjertebank, tungpust.. usikker på hva puls var
Aner ikke[emoji28] første mnd jeg følger med på hvilepulsen [emoji85] har googla meg ihjel,men finner ingen konkrete svar på når man merker det - men det skal fortsette å øke etter EL (kan gå litt opp og ned men vil synke ved TR eller øke ved en graviditet - troooor jeg om jeg har forstått det rett)

Jeg hadde en dipp når jeg begynte å blø (blødde i tre dager bare og føltes ikke som mens)), men har steget etter det og nå holder den seg stabil - så håper det var festeblødning, men jeg tviler[emoji28]

Hvis d var mens jeg hadde så skal EL være imorgen ifølge appen og sist syklus, men på de fire pp så har syklusen vært på 28,27,26 og 24 dager - aldri hatt så ustabil syklus før[emoji28]

Jaja,får hoppe på mannen når han kommer hjem på kvelden i morgen! Eneste sjansen vi har også siden jeg drar bort fredag-søndag [emoji31]
b7a70c27b87c40991d25262554ed71e2.jpg

Aner ikke[emoji28] første mnd jeg følger med på hvilepulsen [emoji85] har googla meg ihjel,men finner ingen konkrete svar på når man merker det - men det skal fortsette å øke etter EL (kan gå litt opp og ned men vil synke ved TR eller øke ved en graviditet - troooor jeg om jeg har forstått det rett)

Jeg hadde en dipp når jeg begynte å blø (blødde i tre dager bare og føltes ikke som mens)), men har steget etter det og nå holder den seg stabil - så håper det var festeblødning, men jeg tviler[emoji28]
Holdt seg på 66 bpm.
Screenshot_20180725-102826.png

Jajaja får bare vente å se

Back
Topp