Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Skjønner lite og ingenting jeg[emoji848] og siden jeg er ca 12 dpo er det vel lite håp. Føler jeg avogtil ser hint av strek men det er så lite at det er vel den berømte skyggestreken[emoji28] Blir nok flere tester, men ser dårlig ut[emoji53] ble puls på 77 igår, er på 77 idag og foreløpigVis vedlegget 267185
Disse kan du vel ta fra IKM,så kanskje for tidlig? Håp enda så lenge TR holder seg borte[emoji3]

Hm, hvordan tolke dette? El skal være den 13 - ikm 27. Men tester ikke så litt usikker.

Ville kanskje trodd EL var 14. siden det kom et stort hopp opp etterpå, men det er bare slik MIN kropp vanligvis oppfører seg, er ikke sikkert at det stemmer for deg[emoji4]

Er det prosecco og rødvin eller baby som er skyld i denne pulsstigningen?:rolleyes:

Vedlegg

• CE754DA8-E25D-4F36-A016-DEBBFD565BD8.jpeg
    CE754DA8-E25D-4F36-A016-DEBBFD565BD8.jpeg
    582,3 KB · Visninger: 84
Kroppen min har visst spilt tidenes puss på meg! Sjelden jeg har følt meg så gravid, og sjelden hvilepulsen har vært så enig[emoji28] Pleier vanligvis holde meg ganske nøytral men denne gangen er jeg litt skuffet! Jaja, bare å vente på TR nå. Ca 13 dpo idag (dagens prikk ikke på grafen enda).
IMG_4410.JPG
IMG_4411.jpg

Kroppen min har visst spilt tidenes puss på meg! Sjelden jeg har følt meg så gravid, og sjelden hvilepulsen har vært så enig[emoji28] Pleier vanligvis holde meg ganske nøytral men denne gangen er jeg litt skuffet! Jaja, bare å vente på TR nå. Ca 13 dpo idag (dagens prikk ikke på grafen enda).Vis vedlegget 267311Vis vedlegget 267312

Så utrolig rart! Hadde virkelig troa på den pulsen der altså..

Okey...sluttet å blø i går (spottet bare brunt da) - blødde i tre dager ca (startet på mandag 16., men begynte å spotte 15.) - føltes ikke ut som vanlig mens..IKM i dag eller igår...
Har lest at de fleste ikke tester positivt før ei uke etter festeblødning - vil det si ei uke fra blødningen startet?[emoji848]
Pulsen øker jo[emoji28]
fa5c51f9e8d1e81e5c06f830a5100790.jpg

Okey...sluttet å blø i går (spottet bare brunt da) - blødde i tre dager ca (startet på mandag 16., men begynte å spotte 15.) - føltes ikke ut som vanlig mens..IKM i dag eller igår...
Har lest at de fleste ikke tester positivt før ei uke etter festeblødning - vil det si ei uke fra blødningen startet?[emoji848]
Pulsen øker jo[emoji28]
fa5c51f9e8d1e81e5c06f830a5100790.jpg

Hadde det vært meg hadde jeg testet med tidligtest (opp til 6 dager før forventet mens) ca annenhver dag til jeg visste hva som foregikk, så ikke spør meg iallefall[emoji23][emoji23][emoji28]

Hadde det vært meg hadde jeg testet med tidligtest (opp til 6 dager før forventet mens) ca annenhver dag til jeg visste hva som foregikk, så ikke spør meg iallefall[emoji23][emoji23][emoji28]
Brukte opp tidlig testene forrige uke[emoji23][emoji23] hadde bare 5 da + at jeg kjøpte 3 cb early[emoji28] drøyer den til tirsdags morgen med å teste, da er mannen bortreist og hvis den er positiv kan jeg kjøpe en gave til han når jeg skal bort neste helg[emoji6]

Jeg har endelig gått til anslaffelse av ei! Hadde polar, men fikk ikke ordentlig oversikt med den.
MEN, hvordan ser dere at dere har hatt el? Jeg forsåt ikke helt d :facepalm:

Last edited:
Jeg har endelig gått til anslaffelse av ei! Hadde polar, men fikk ikke ordentlig oversikt med den.
MEN, hvordan ser dere at dere har hatt el? Jeg forsåt ikke helt d :facepalm:

Jeg klarer ikke se at jeg har hatt EL, men jeg testet med EL-tester i tillegg. Så fulgte jeg med på pulsen fra EL og utover. Min gikk litt opp etter EL og så stupte den ned til IKM. Syklusen jeg ble gravid gikk pulsen rett opp fra og med 7 dpo.

Back
Topp