Jeg er 4 dager forsein, og pulsen går ikke ned. Har tatt test, men den var negativ i går på etm. Noen som tror der er håp?
Hvilken test har du tatt og når? Har du flere? [emoji5] Virker jo lovende da [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 4 dager forsein, og pulsen går ikke ned. Har tatt test, men den var negativ i går på etm. Noen som tror der er håp?
Hvilken test har du tatt og når? Har du flere? [emoji5] Virker jo lovende da [emoji4]
Tok RFSU sin test, i går på ettermiddagen. Har dessverre ikke fler
Den var blendahvit :/ Tenkte å kjøpe en annen i morgen, men håpe er egentlig borte føler jeg.Hmmm.. har du bilde? Ville ha prøvd en annen type i morgen. Typ CB eller Lloyds [emoji4]
Så koselig! Gratulerer[emoji173] hvor mange dpo når du testet positivt?Har ikke lest gjennom tråden her, men syns overskriften var så spennende at jeg måtte sjekke FitBiten. Hvilepulsen lå på 68 i midten av juli og har gradvis gått helt opp til 80 (!) frem til i dag. Testet positivt for et par dager siden.
Tok RFSU sin test, i går på ettermiddagen. Har dessverre ikke fler
Så koselig! Gratulerer[emoji173] hvor mange dpo når du testet positivt?
Det der er jo en babystrek [emoji7] gratulerer [emoji173] [emoji256] [emoji294]IKM i morgen og dette i dag[emoji15]
Jeg tør ikke helt å tro det enda,er jo så svak[emoji85] men takk[emoji173]Det der er jo en babystrek [emoji7] gratulerer [emoji173] [emoji256] [emoji294]
IKM i morgen og dette i dag[emoji15]
Skal teste igjen over helga om ikke TR dukker opp - jubler ikke før da[emoji4]Gratulerer [emoji5]
Her er hvilepulsen på vei ned i dag [emoji19]
Kanskje om du teller 13 prikker bakover? Når var første dag i siste menstruasjon og hvor lange sykluser har du?Når ca tror dere jeg hadde EL ut ifra dette bilde? Er ganske sikker på at tanta er på vei nå når pulsen synker
Det er det jeg tror, det ser sånn utKanskje om du teller 13 prikker bakover? Når var første dag i siste menstruasjon og hvor lange sykluser har du?
Skal teste igjen over helga om ikke TR dukker opp - jubler ikke før da[emoji4]
Hvor mange dpo er du? Kan jo gå litt opp og ned - uansett håper jeg du sitter med positiv test veldig snart[emoji173]