Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Har ikke lest gjennom tråden her, men syns overskriften var så spennende at jeg måtte sjekke FitBiten. Hvilepulsen lå på 68 i midten av juli og har gradvis gått helt opp til 80 (!) frem til i dag. Testet positivt for et par dager siden.

Har ikke lest gjennom tråden her, men syns overskriften var så spennende at jeg måtte sjekke FitBiten. Hvilepulsen lå på 68 i midten av juli og har gradvis gått helt opp til 80 (!) frem til i dag. Testet positivt for et par dager siden.
Så koselig! Gratulerer[emoji173] hvor mange dpo når du testet positivt?

IKM om 2 dager.. pulsen var lavere ved sist mens,men økte når jeg hadde den.
Hadde litt gulig utflod igår - en gang når jeg tørket meg og ingenting etterpå. Var på do tre ganger etter jeg la meg igår - Niagara falls mersom[emoji23] jaja,blir spennende å se om TR dukker opp - noe som er mest sannsynlig at hun gjør.
ace5abbf104e4debfbb44308fa3c2bd5.jpg

Ikke gått med klokka så mye i dag pga lading, men set ut som hvilepulsen fremdeles er på 77... egentlig ikke heilt troa på denne ppen men spørs om det ikke ryker en test når jeg kommer hjem fra ferie [emoji28]

Når ca tror dere jeg hadde EL ut ifra dette bilde? Er ganske sikker på at tanta er på vei nå når pulsen synker:happy:

Vedlegg

• 1A06C6E8-C261-4C30-82E1-81E33714FEA2.png
    1A06C6E8-C261-4C30-82E1-81E33714FEA2.png
    594,9 KB · Visninger: 79
Kanskje om du teller 13 prikker bakover? Når var første dag i siste menstruasjon og hvor lange sykluser har du?
Det er det jeg tror, det ser sånn ut :happy:
Har egentlig mella 31-35 dager, men denne måneden er jeg på dag 39 :arghh: Men har vært mye stress så tror det er derfor alt har klusjet seg til:sorry:

Og ser jo nå at du kanskje er gravid, gratulere!! xsmile9

Jeg har akkurat vært og kjøpt meg Fitbit! :D Jeg hadde det for noen år siden, men bare en sånn enkel flex, nå kjøpte jeg charge 2. Dette blir gøy [emoji16] Kjente jeg trenger noe mer motivasjon til å bevege meg mer, og logging av hvilepuls er jo egentlig en stor bonus.

3 DPO i dag - blir spennende å se om jeg får noe nyttig ut av den allerede denne syklusen.

Skal teste igjen over helga om ikke TR dukker opp - jubler ikke før da[emoji4]

Hvor mange dpo er du? Kan jo gå litt opp og ned - uansett håper jeg du sitter med positiv test veldig snart[emoji173]

10 DPO... endte på 76 i dag så blir spennende å følge med neste dagene....

Back
Topp