Blenda test og ett hakk ned i hvilepuls idag. 10 dpo.
Så kjedelig, men det er fortsatt håp. Håper hvilepulsen din stiger i dagene som kommer[emoji1317]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blenda test og ett hakk ned i hvilepuls idag. 10 dpo.
Ja, er utrolig mye lettere enn å tempe synes jeg.Herremin så artig! Detta har jeg aldri hørt om før, at hvilkepulsen funker på samme måte som basaltempen Så gjennom fitbit'n min og det ser jo akkurat ut som når jeg tempa. Og så bra at man kan gjøre noe som er litt mindre stress enn temping da Takk for tips. Artig med noe nytt å følge med på
Ja, er utrolig mye lettere enn å tempe synes jeg.
Hadde kjemisk denne mnd. og så forskjell. Tror nok pulsen hadde stige mer om egget hadde festet seg.
Vis vedlegget 256391
Ikke nødvendigvis, min sank litt mot IKM før den steg videre igjen når mensen ikke kom. Husk også at andre faktorer spiller inn. Jeg hadde feks sett for meg at pulsen min ville ligge enda høyere, men jeg har jo etter positiv test sluttet med både snus, alkohol og trappet ned på koffein, så hvilepulsen vil jo da i utgangspunktet gå ned.Hvilepulsen min har gått fra stabilt rundt 55-57 til etter el steget opp til 62, i går 61 og i dag 60. Så nå synker den kanskje ned til normalen igjen. Er nå 7dpo. Betyr det er jeg ikke er gravid da? Siden den synker nedover igjen
Ikke nødvendigvis, min sank litt mot IKM før den steg videre igjen når mensen ikke kom. Husk også at andre faktorer spiller inn. Jeg hadde feks sett for meg at pulsen min ville ligge enda høyere, men jeg har jo etter positiv test sluttet med både snus, alkohol og trappet ned på koffein, så hvilepulsen vil jo da i utgangspunktet gå ned.
Jeg har innsett at dette puls greiene er bare tull for min del sist PP var pulsen skyhøy fra litt før EL. Aldri vært så høy før. Hadde virkelig troen. Denne PPen er pulsen normal, men tempen er høy. Så vi får se hva dette bringer.
12 dpo og negativ test..
12 dpo og negativ test..
Oi, så interessant dette var! Jeg fikk nylig fitbit hos mannen, men har nesten ikke brukt den da jeg syns reima er ubehagelig. Men kanskje jeg bytter reim og begynner å bruke den mer, så kan jeg følge med jeg og
9 dpo idag. Hvilepuls på 61. Positiv test
Fikk tr idag så hvilepulsen min er bare på bærtur.......