Mammalaila
Glad i forumet
Hvordan fant du det??
Den bare var på forsida mi når jeg åpna den nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan fant du det??
Aaah! Ja jeg regner med du har Iphone? For hos meg er det ikke tilgjengelig endaDen bare var på forsida mi når jeg åpna den nå
Aaah! Ja jeg regner med du har Iphone? For hos meg er det ikke tilgjengelig enda
Samsung galaxy S5Nei, har Samsung s8+. Hva har du da?
Samsung galaxy S5
Edit: Fungerte på pcen, og ikke på tlf! Så nå kan jeg styre det der iallefall
Var ikke noe oppdatering på min :/ Skal snart ordne meg en ny telefon da min er supertreig haha!Aha du kan jo prøve å oppdatere appen og
Jeg finner den ikke...Den bare var på forsida mi når jeg åpna den nå
Hmm kommer ikke opp her. Jeg har fitbit alta hr.. kanskje ikke tilgjengelig for den..
Den skal bli tilgjengelig på app for alle, men blir bare tilgjengelig på selve klokken for de med Fitbit Versa og Fitbit Ionic Jeg har ikke fått oppdateringen på mobil enda, men har fått den på PC.Hmm kommer ikke opp her. Jeg har fitbit alta hr.. kanskje ikke tilgjengelig for den..
Den skal bli tilgjengelig på app for alle, men blir bare tilgjengelig på selve klokken for de med Fitbit Versa og Fitbit Ionic Jeg har ikke fått oppdateringen på mobil enda, men har fått den på PC.
Ja, det var lite alternativer... Håper de forbedrer den etterhvertHerregud så kult da![emoji1] De skjønner virkelig hva vi trenger[emoji23] Jeg har funnet funksjonen på appen, har Alta HR! Skulle bare ønske det gikk an å krysser for flere typer utflod pr dag, ikke bare en.. Her kan det være både eggeslim og lotion og seigt[emoji23] Her kom TR idag, så bommet med «kveldsaktivitetene» med ca 5 dager...[emoji849][emoji28] Grafen min viss noen skulle være det minste nysgjerrig[emoji1]Vis vedlegget 259136