Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Vedlegg

  • 20180519_164111.jpg
    20180519_164111.jpg
    401 KB · Visninger: 97
Venter også på oppdateringen, jeg har Samsung s8 og charge 2.
Synes alle kan få den samtidig altså.
 
Jeg fikk min for lenge siden, men den er ikke så brukendes når man er gravid [emoji14]
 
Så kult med ny app, jeg har også tatt den i bruk nå[emoji28]

Er 5 dpo i dag, men glemte laderen til klokka på jobben før 17.mai så jeg får ikke analysert pulsen i disse dpo dager.. kanskje like så greit[emoji85]
 
Hmm kommer ikke opp her. Jeg har fitbit alta hr.. kanskje ikke tilgjengelig for den..
Den skal bli tilgjengelig på app for alle, men blir bare tilgjengelig på selve klokken for de med Fitbit Versa og Fitbit Ionic :) Jeg har ikke fått oppdateringen på mobil enda, men har fått den på PC.
 
Den skal bli tilgjengelig på app for alle, men blir bare tilgjengelig på selve klokken for de med Fitbit Versa og Fitbit Ionic :) Jeg har ikke fått oppdateringen på mobil enda, men har fått den på PC.

Herregud så kult da![emoji1] De skjønner virkelig hva vi trenger[emoji23] Jeg har funnet funksjonen på appen, har Alta HR! Skulle bare ønske det gikk an å krysser for flere typer utflod pr dag, ikke bare en.. Her kan det være både eggeslim og lotion og seigt[emoji23] Her kom TR idag, så bommet med «kveldsaktivitetene» med ca 5 dager...[emoji849][emoji28] Grafen min viss noen skulle være det minste nysgjerrig[emoji1]
IMG_1639.jpg
 
Herregud så kult da![emoji1] De skjønner virkelig hva vi trenger[emoji23] Jeg har funnet funksjonen på appen, har Alta HR! Skulle bare ønske det gikk an å krysser for flere typer utflod pr dag, ikke bare en.. Her kan det være både eggeslim og lotion og seigt[emoji23] Her kom TR idag, så bommet med «kveldsaktivitetene» med ca 5 dager...[emoji849][emoji28] Grafen min viss noen skulle være det minste nysgjerrig[emoji1]Vis vedlegget 259136
Ja, det var lite alternativer... Håper de forbedrer den etterhvert:)
 
Er det noen som vet om klokken bruker noen dager på å kalibrere seg når den har vært tom for strøm i noen dager? Jeg er 8 dpo i dag og hvilepulsen min på 61 i dag, mye lavere enn den pleier å være selv når jeg har TR. Noe som ikke stemmer[emoji849]
 
Back
Topp