Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Er på CD13 i dag tror jeg [emoji849] Hadde en merkelig «blødning» som varte i 8 dager. Kom bare brunt, ingenting rødt friskt blod. Regner starten av ny pp fra første dag med brun utflod da jeg ikke har noe annet å gå ut fra. Vanligvis har jeg el ca dag 12-14. Hvilepulsen er helt på tur i forhold til tidligere pp, skjønner ikke hva kroppen min styrer med [emoji15]
IMG_0342.jpg
 
IMG_0377.jpg

Hva skjer her da? Møkkakropp altså [emoji30]Skulle liksom ha hatt el og vært i dpo land jeg nå?!? [emoji53]
 
Trodde jeg hadde EL 2. mai, siden den steig litt etterpå, men nå er jeg veldig usikker[emoji28] kanskje det var 7. siden den begynte å stige 8., men samme dag som stigningen begynte ble jeg veldig forkjøla så var nok mest derfor[emoji57] Fikk iallefall neg test på morgenurin idag (11dpo??), så lite håp denne pp[emoji1361] Brukte riktig nok rfsu sine strimler som ikke skal brukes til tidligtesting, men hadde vel vært en skyggestrek etterhvert uansett..?
a66edb89b864c4f82d31ac999843d605.png
 
Trodde jeg hadde EL 2. mai, siden den steig litt etterpå, men nå er jeg veldig usikker[emoji28] kanskje det var 7. siden den begynte å stige 8., men samme dag som stigningen begynte ble jeg veldig forkjøla så var nok mest derfor[emoji57] Fikk iallefall neg test på morgenurin idag (11dpo??), så lite håp denne pp[emoji1361] Brukte riktig nok rfsu sine strimler som ikke skal brukes til tidligtesting, men hadde vel vært en skyggestrek etterhvert uansett..?
a66edb89b864c4f82d31ac999843d605.png

Oj! Du har jo super stigning da [emoji5][emoji1303] Når forventer du ikm?
 
Oj! Du har jo super stigning da [emoji5][emoji1303] Når forventer du ikm?

Tror som sagt jeg er 11dpo og forventer såvidt jeg vet TR om 3 dager da![emoji848] Har lest at folk er litt misfornøyd med RFSU sin sensitivitet, men er vel litt for mye å håpe på at det er derfor det ikke kom noe strek[emoji85]
 
Tror som sagt jeg er 11dpo og forventer såvidt jeg vet TR om 3 dager da![emoji848] Har lest at folk er litt misfornøyd med RFSU sin sensitivitet, men er vel litt for mye å håpe på at det er derfor det ikke kom noe strek[emoji85]

Ja, har også lest at RFSU er treig. Hvis du har tilgjengelig ville jeg ha prøvd en annen test i morgen [emoji4]
 
Ja, har også lest at RFSU er treig. Hvis du har tilgjengelig ville jeg ha prøvd en annen test i morgen [emoji4]

Har bare noen flere igjen fra den RFSU test ofte-pakka med 8stk i, men mulig jeg kjøper CB viss jeg går forbi antatt ikm uten spor av TR[emoji28] Reiser til «gokk» for å være hos foreldrene mine til 17. mai imorgen, så tror ikke jeg får tak i annen test før den tid[emoji39]
 
Har bare noen flere igjen fra den RFSU test ofte-pakka med 8stk i, men mulig jeg kjøper CB viss jeg går forbi antatt ikm uten spor av TR[emoji28] Reiser til «gokk» for å være hos foreldrene mine til 17. mai imorgen, så tror ikke jeg får tak i annen test før den tid[emoji39]

Masse lykke til :) Håper på 2 streker [emoji5]
 
Har bare noen flere igjen fra den RFSU test ofte-pakka med 8stk i, men mulig jeg kjøper CB viss jeg går forbi antatt ikm uten spor av TR[emoji28] Reiser til «gokk» for å være hos foreldrene mine til 17. mai imorgen, så tror ikke jeg får tak i annen test før den tid[emoji39]

Testet noe mer?
 
Noen som gidder å forklare meg dette og hvordan det fungerer?[emoji56]
Har bursdag snart og ønsker meg fitbit og kan den brukes ifb med prøving så er jo det et stort pluss[emoji3]
 
Testet noe mer?

Nei viss ikke TR kommer imorgen tester jeg på 17. mai morgenen[emoji85] Pulsen har ligget på 77 i to dager nå, og utfloden begynner å avta så det brygger nok opp til TR er jeg redd[emoji53] Men jeg skal så klart oppdatere imorgen/etter 17. mai, men det kan godt være jeg har bommet med antatt EL også[emoji8]
 
Noen som gidder å forklare meg dette og hvordan det fungerer?[emoji56]
Har bursdag snart og ønsker meg fitbit og kan den brukes ifb med prøving så er jo det et stort pluss[emoji3]

Ja fitbit er spennende![emoji1] Du bør egentlig bare se an hvordan syklusene dine utarter seg på hvilepulsen, men jeg pleier iallefall gå opp mot/rett etter EL, gå litt ned igjen, opp igjen mot IKM og langt ned igjen når TR kommer[emoji4] Men viss du ser litt gjennom innleggene her ser du at der er mye forskjellig både fra person til person og fra PP til PP[emoji23]
 
Ja, det var liksom ikke noe fasit å lese gjennom tråden da det var så mye forskjellig[emoji23] spørs om det må bli en tidlig bursdagsgave på meg, så jeg kan teste ut dette fortest mulig [emoji23][emoji23]
Ja fitbit er spennende![emoji1] Du bør egentlig bare se an hvordan syklusene dine utarter seg på hvilepulsen, men jeg pleier iallefall gå opp mot/rett etter EL, gå litt ned igjen, opp igjen mot IKM og langt ned igjen når TR kommer[emoji4] Men viss du ser litt gjennom innleggene her ser du at der er mye forskjellig både fra person til person og fra PP til PP[emoji23]
 
Ja, det var liksom ikke noe fasit å lese gjennom tråden da det var så mye forskjellig[emoji23] spørs om det må bli en tidlig bursdagsgave på meg, så jeg kan teste ut dette fortest mulig [emoji23][emoji23]
Jeg får lavere hvilepuls når tr kommer også holder den seg stabilt lav fram til el. Da stiger den til tr igjen. Blir som en fjelltopp hver mnd når man ser [emoji28] Spennende å følge med!
 
Flere som har sett den nye funksjonen på fitbit? Hvertfall har den ikke vært på min før, så den i dag :) Man kan registrere symptomer osv på den og varsel om eggløsning og mens osv osv ;) Så er enda mer å følge med på der nå ;) hihi
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180519-162833_Fitbit.jpg
    Screenshot_20180519-162833_Fitbit.jpg
    248 KB · Visninger: 89
Back
Topp