Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

I dag har spottingen avtatt noe og pulsen gikk et hakk opp. Fikk tydeligvis ikke ordentlig mensen denne gangen [emoji849]
 
Aner ikke hvordan en festeblødning er og hvor lenge de kan vare jeg [emoji15] Men pulsen min er jo mensenpuls, så tror nok ikke jeg er gravid [emoji17]

Å så dumt[emoji20] håper du bare hadde en liten mens da og at det går fort til ny EL. Er selv ganske deppa over NEG test i dag, syntes alt dette er så slitsomt så vurderer noen pause måneder.
 
Å så dumt[emoji20] håper du bare hadde en liten mens da og at det går fort til ny EL. Er selv ganske deppa over NEG test i dag, syntes alt dette er så slitsomt så vurderer noen pause måneder.

Uff [emoji17] Hadde litt troen på at du skulle få positiv test denne gangen [emoji17] Møkk altså! Skjønner deg godt, det er noe jævla herk å bli skuffet hver eneste mnd [emoji173]️ [emoji257]
 
Negativ test idag 8 dpo. Hvilepuls på 74. Veldig mye høyere enn jeg bruker å ha..
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180501-191046_Fitbit.jpg
    Screenshot_20180501-191046_Fitbit.jpg
    24,7 KB · Visninger: 75
Tror det skal være EL rundtom nå!? Fikk TR den 17. apr så er vel litt for mye å håpe på at kroppen fikk det til 1. mai, selv om det kom en liten klump med EL slim[emoji14] Føler meg mer «EL-lig» idag, viss noen skjønner[emoji23] Og siden pulsen ikke har steget enda (65 idag og igår ser man heeelt til høyre på bildet) så tipper jeg (håper jeg) den begynner å stige imorgen eller noe og at EL er gjennomført[emoji1374]
IMG_1258.jpg
 
Tror det skal være EL rundtom nå!? Fikk TR den 17. apr så er vel litt for mye å håpe på at kroppen fikk det til 1. mai, selv om det kom en liten klump med EL slim[emoji14] Føler meg mer «EL-lig» idag, viss noen skjønner[emoji23] Og siden pulsen ikke har steget enda (65 idag og igår ser man heeelt til høyre på bildet) så tipper jeg (håper jeg) den begynner å stige imorgen eller noe og at EL er gjennomført[emoji1374] Vis vedlegget 256182

Da er det bare å legge inn aksjer[emoji3][emoji3]
 
Back
Topp