Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Da henger jeg meg på her! Dette blir første pp der jeg følger med på hvilepuls! Cd1 i dag [emoji53]
Er det slik at den skal stige etter el og ved graviditet? :)
Ja, hvilepulsen stiger etter el og synker igjen før mensen. Om man er gravid fortsetter hvilepulsen å stige. Om jeg har fortått rett :)
 
Da henger jeg meg på her! Dette blir første pp der jeg følger med på hvilepuls! Cd1 i dag [emoji53]
Er det slik at den skal stige etter el og ved graviditet? :)

Møkk [emoji30] Hadde virkelig håp for deg [emoji173]️ Er ganske lik i syklusen vi nå da. Ved mensen pleier pulsen min å være all time low, så går den sakte men sikkert oppover mot el, en liten topp ved el/dagen etter før den jobber seg nedover igjen mot ikm ( det er hos meg som aldri har vært i nærheten av å være gravid, den skal vel stige/holde seg høy etter el om man er gravid :)
 
Da henger jeg meg på her! Dette blir første pp der jeg følger med på hvilepuls! Cd1 i dag [emoji53]
Er det slik at den skal stige etter el og ved graviditet? :)

Glemte å legge ved bilde av en typisk syklus hos meg..
IMG_0256.jpg
20 mars var el, ikm var først i april så det fikk jeg ikke med men det gikk nedover.
 
Hvordan går det med deg? Har pulsen snudd?

Image1525037153.986537.jpg


Pulsen har snudd, men blenda test i dag også. Jeg ser tilbake at pulsen har vært høy rett for IKM tidligere, pleier å dale når TR dukker opp så jeg er forberedt på at jeg følger etter på en ny PP i mai.
 
Da henger jeg meg på her! Dette blir første pp der jeg følger med på hvilepuls! Cd1 i dag [emoji53]
Er det slik at den skal stige etter el og ved graviditet? :)

Veldig spennende å følge med på hvilepulsen[emoji3] Hos meg er stiger den ved EL og noe i DPO dagene, så synker den når TR dukker opp. Ser ut på de andre som har blitt gravide at den fortsetter å stige ved en graviditet.
 
Veldig spennende å følge med på hvilepulsen[emoji3] Hos meg er stiger den ved EL og noe i DPO dagene, så synker den når TR dukker opp. Ser ut på de andre som har blitt gravide at den fortsetter å stige ved en graviditet.
Ja, det blir spennende! Jeg temper jo også da, og tar eltester, så her skal det ikke være tvil når el har vært [emoji23]
 
Så kjipt med negativ test [emoji17] Håper den tar feil [emoji173]️

Ja er så kjedelig så jeg ikke gadd å teste i dag tidlig, men ser nå at pulsen har steget til 71 i dag. Holder den seg høy i morgen så får jeg teste igjen da[emoji86]
 
Min hvilepuls ligger rundt 50-55. Men etter el nå har den lagt på rundt 67. Så gått opp en del!
 
Her er min hvilepus. Er 7 dpo idag. Har markert første dag med positiv EL test [emoji4] Aldri hatt 73 i hvilepuls før..
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180430-173132_Fitbit.jpg
    Screenshot_20180430-173132_Fitbit.jpg
    24,5 KB · Visninger: 68
Nei har ikke testet enda. Aldri fått så mye som en skygge så vil ikke bli skuffet...

Samme her, aldri fått skygge engang[emoji20]Blir så skuffet, men lærer aldri[emoji85] Er 10-11 dpo i dag, så mulig det ryker en i morgen, men det kommer an på om pulsen holder seg høy, ellers gidder jeg ikke.
 
Samme her, aldri fått skygge engang[emoji20]Blir så skuffet, men lærer aldri[emoji85] Er 10-11 dpo i dag, så mulig det ryker en i morgen, men det kommer an på om pulsen holder seg høy, ellers gidder jeg ikke.
Har du testet tidligere denne pp? Krysser fingrene for at vi begge får to streker i starten av mai [emoji173][emoji324]
 
Back
Topp