Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 255223
Dropp i puls i dag og i går, begynt å kjenne mensmurringer så vidt i dag så må innrømme at jeg sliter litt med å holde håpet oppe, ca 7 dpo.
Blæææ [emoji30] Meeeen.. det kan fremdeles snu da [emoji173]️[emoji257]
Ja, kjekt om det snur og kryper oppover i morgen. Hver dag er spennende nå.
Har du null håp for denne PP? Disse dagene føles lange..
Ja, jeg krysser fingrer for det [emoji4] Heia pulsen [emoji322][emoji322][emoji38] Næh.. lite håp her. Såpass lite at jeg leser meg opp på assistert befruktning for tiden [emoji17]
Hvor mange dpo er du?Vis vedlegget 255385
Begynner å få håp om at det skal gå veien. Høy hvilepuls og svak positiv test.
12 dpo. Tok en ny test nå i stad og den viste mye svakere strek enn i går og i dag til morgenen, så blir sikkert kjemiskHvor mange dpo er du?
Jeg krysser fingrene for sterkere test [emoji173] Hvilepulsen lover jo veldig godt!12 dpo. Tok en ny test nå i stad og den viste mye svakere strek enn i går og i dag til morgenen, så blir sikkert kjemisk
Ja, gjør jo det, men mistet litt håpet nå. Forrige graviditet var det tydelig økning for hver dag som gikk. Med en strek som nesten ikke synes tror jeg nok pulsen synker snart også..Jeg krysser fingrene for sterkere test [emoji173] Hvilepulsen lover jo veldig godt!
Ja, gjør jo det, men mistet litt håpet nå. Forrige graviditet var det tydelig økning for hver dag som gikk. Med en strek som nesten ikke synes tror jeg nok pulsen synker snart også..
Nei, tror nok det er alt for tidlig. Har testet tidligtest fra Babyplan, rfsu og llp. Ser så vidt streken. Får se i morgen.Ikke mist håpet. Det Kan jo være testen, fargestoff, konsentrasjon i urinen og tiden på døgnet. Har du tatt digital enda?
Åh så kjedelig. [emoji45] Hva slags prognoser har dere fått? Var det sånn at dere oppsøkte privat hjelp eller får dere av det offentlige?
Nei, tror nok det er alt for tidlig. Har testet tidligtest fra Babyplan, rfsu og llp. Ser så vidt streken. Får se i morgen.
Har egentlig ikke fått noen prognoser enda. Går til privat gyn foreløpig, men må nok over i det offentlige etter hvert [emoji53]
Forhåpentligvis så slipper du det[emoji175]
Jeg kjenner også på trangen etter å dra til privat å sjekke meg, skal til gyn i Mai, men det er egentlig for noe helt annet men tenkte jeg skulle spørre om hun kunne ta en ekstra sjekk.