Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

IMG_0242.jpg


7dpo
 
Første positive EL test på det laveste der. Er bare 3 dpo da det tok ei stund før den ble negativ igjen.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180426-182702_Fitbit.jpg
    Screenshot_20180426-182702_Fitbit.jpg
    25,9 KB · Visninger: 69
Ja, kjekt om det snur og kryper oppover i morgen. Hver dag er spennende nå.
Har du null håp for denne PP? Disse dagene føles lange..

Ja, jeg krysser fingrer for det [emoji4] Heia pulsen [emoji322][emoji322][emoji38] Næh.. lite håp her. Såpass lite at jeg leser meg opp på assistert befruktning for tiden [emoji17]
 
Ja, jeg krysser fingrer for det [emoji4] Heia pulsen [emoji322][emoji322][emoji38] Næh.. lite håp her. Såpass lite at jeg leser meg opp på assistert befruktning for tiden [emoji17]

Åh så kjedelig. [emoji45] Hva slags prognoser har dere fått? Var det sånn at dere oppsøkte privat hjelp eller får dere av det offentlige?
 
Jeg krysser fingrene for sterkere test [emoji173] Hvilepulsen lover jo veldig godt!
Ja, gjør jo det, men mistet litt håpet nå. Forrige graviditet var det tydelig økning for hver dag som gikk. Med en strek som nesten ikke synes tror jeg nok pulsen synker snart også..
 
Ikke noe særlig spennende å melde her, bare håper det begynner å stige litt igjen snart siden jeg håper på EL om ca 4 dager og på de to tidligere syklusene kom EL midt i en oppoverbakke[emoji1] deilig å være nede på litt mer «normalt» nivå med hvilepulsen[emoji57] TR kom den 17. april
IMG_1077.jpg
 
Åh så kjedelig. [emoji45] Hva slags prognoser har dere fått? Var det sånn at dere oppsøkte privat hjelp eller får dere av det offentlige?

Har egentlig ikke fått noen prognoser enda. Går til privat gyn foreløpig, men må nok over i det offentlige etter hvert [emoji53]
 
Har egentlig ikke fått noen prognoser enda. Går til privat gyn foreløpig, men må nok over i det offentlige etter hvert [emoji53]

Forhåpentligvis så slipper du det[emoji175]
Jeg kjenner også på trangen etter å dra til privat å sjekke meg, skal til gyn i Mai, men det er egentlig for noe helt annet men tenkte jeg skulle spørre om hun kunne ta en ekstra sjekk.
 
Forhåpentligvis så slipper du det[emoji175]
Jeg kjenner også på trangen etter å dra til privat å sjekke meg, skal til gyn i Mai, men det er egentlig for noe helt annet men tenkte jeg skulle spørre om hun kunne ta en ekstra sjekk.

Ja, sikkert lurt å bare få tatt en sjekk mens du allikevel er der [emoji173]️ Hvordan ser pulsen din ut i dag?
 
Ja, jeg får gjøre det[emoji4] Pulsen har synket til 66 i dag, synket de siste tre dagene. Klarer likevel ikke gi helt slipp på håpet, har liksom følt det annerledes denne gangen men må nok forberede meg på TR til uka.

Hvordan er din puls?
 
Første positive EL test merket. 5 dpo i dag [emoji4]
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180428-114224_Fitbit.jpg
    Screenshot_20180428-114224_Fitbit.jpg
    25,2 KB · Visninger: 66
Back
Topp