Blir spennende kommende uke )
Er egentlig ikke så veldig spent. Rimelig sikker på at det ikke har klaffet. Da må det nesten ha skjedd et mirakel [emoji38] Mannens dårlige svømmere gjør at sannsynligheten er usannsynlig liten for tiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennende kommende uke )
Vis vedlegget 254612
Kan jo håpe litt Men sikkert pga dårlig og uregelmessig søvn..
Så dumt Her skal alt tilsynelatende være greit hos både meg og mannen, men allikevel har det ikke klaffet etter BO i fjor sommer..Er egentlig ikke så veldig spent. Rimelig sikker på at det ikke har klaffet. Da må det nesten ha skjedd et mirakel [emoji38] Mannens dårlige svømmere gjør at sannsynligheten er usannsynlig liten for tiden.
Bruker Numbers, ja. Husker ikke helt hvordan jeg gjore det. Tror jeg bare markerte infoen jeg ville ha i diagramet og trykte på legg til diagram eller noe sånt.Spennende [emoji16][emoji322] Hvilket program bruker du? Er det Numbers du bruker? Jeg får ikke til å lage samme type diagram som du har i Numbers [emoji15]
Så dumt Her skal alt tilsynelatende være greit hos både meg og mannen, men allikevel har det ikke klaffet etter BO i fjor sommer..
Bruker Numbers, ja. Husker ikke helt hvordan jeg gjore det. Tror jeg bare markerte infoen jeg ville ha i diagramet og trykte på legg til diagram eller noe sånt.
Vis vedlegget 254674
Takk, i like måte <3Åååh så kjipt [emoji17] Håper det klaffer for dere veldig snart [emoji173]️
Se lovende ut! Her har pulsen synke igjen..
Her er ting helt på tur[emoji849]
Gikk litt uten klokken og den dagen jeg tok den på ble pusen unaturlig høy, dette fordi jeg ikke hadde den på natt til den dagen.
Men unaturlige er den flate pulsen, i det jeg nå tror er dpo land bruker puls å stige ho meg.Vis vedlegget 254978
Hvor mye har den sunket? Hvor mange dpo er du?
Hvor mye har den sunket? Hvor mange dpo er du?
Ja, vi får se. Jeg holder på håpet hvertfall[emoji1317]
Men ser at pulsen min er fryktelig ustabil fra måned til måned så det gjenstår å se.
Hvor mange dpo er du?
Håper spiren klamrer seg fast for oss alle sammen jeg[emoji1356][emoji94]
Hvordan går det med deg Lean?
Har fulgt deg litt inne på forumet her, har du ingen håp for denne PP? Kanskje det hjelper med litt avstand og lave forventninger[emoji4]
Hvilepulsen har synke fra 73 til 72 bare, men ser at pulsen generelt blir lavere og lavere nå, den er nede i 62 i natt, så da synker nok hvilepulsen enda mer i dag..
Er 10dpo i dag.
Hvilepulsen har synke fra 73 til 72 bare, men ser at pulsen generelt blir lavere og lavere nå, den er nede i 62 i natt, så da synker nok hvilepulsen enda mer i dag..
Er 10dpo i dag.
Åh så hyggelig [emoji4][emoji173]️ Det går fint her, har ikke noe håp for denne pp nei, men 7 og 8 har jeg litt mer troen på. Hvordan går det med deg da? [emoji257]
Forstår det, håper på at det klaffer for dere neste PP [emoji1317]
Her har pulsen synket ned fra 71 til 69 i dag. Men jeg holder motet oppe litt til, er ca 6 dpo i dag. Kjente noe stikking på venstre side i går og tullete som jeg er måtte jeg teste i tidlig, den var såklart blendahvit[emoji85]
Kanskje en festedipp? [emoji16][emoji322][emoji322] Håper og krysser fingrer for det! Da er vi ca like mange dpo [emoji5][emoji1303]