Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Ææææ.. hva skjer?
IMG_0580.jpg
 
Pulsen gikk ned 2 hakk i dag. Håpet falt tilsvarende [emoji53] Møkk altså! Hadde vært så greit å klare det selv [emoji5]
 
Det er jo fortsatt tidlig. Det er også mange faktorer som kan spille inn på pulsen, f.eks. Alkohol og søvn.
Lykke til!

Ja, sant det [emoji4] Men har ikke drukket alkohol, og søvnen har har vært ca den samme som tidligere. Sovet litt lenger i natt da [emoji5]
 
Fortsatt tidlig! Krysser fingrene

Sånn her så min puls ut den syklusen jeg ble gravid. Ut fra termin er det markerte punktet 9 dpo.

Vis vedlegget 260970

Oj! Herlig [emoji4] Da kom det bittelille håpet jeg hadde tilbake [emoji5] Blir spennende å se hvilepulsen i morgen da! Er 7 dpo i dag. Håper den går oppover igjen i morgen [emoji173]️ Takk for oppmuntring, du er god [emoji173]️[emoji257]
 
Oj! Herlig [emoji4] Da kom det bittelille håpet jeg hadde tilbake [emoji5] Blir spennende å se hvilepulsen i morgen da! Er 7 dpo i dag. Håper den går oppover igjen i morgen [emoji173]️ Takk for oppmuntring, du er god [emoji173]️[emoji257]

No problemo! [emoji16][emoji173]️ Jeg trodde alt håp var ute siden pulsen hadde vært så variabel. Det var ved pulshoppet tre dager senere jeg fant ut at jeg måtte ta en test. Hadde egentlig gitt opp den syklusen og skulle ikke teste [emoji23]
 
No problemo! [emoji16][emoji173]️ Jeg trodde alt håp var ute siden pulsen hadde vært så variabel. Det var ved pulshoppet tre dager senere jeg fant ut at jeg måtte ta en test. Hadde egentlig gitt opp den syklusen og skulle ikke teste [emoji23]
Hvordan har pulsen din vært utover i graviditeten? Er det normalt at den synker igjen, eller at den svinger endel?
 
Hvordan har pulsen din vært utover i graviditeten? Er det normalt at den synker igjen, eller at den svinger endel?

Det er normalt at den svinger og synker, men de fleste sin virker å ligge litt høyere enn normalt likevel. Min puls er helt loco, og ligger flere pulsslag under normal hvilepuls. Ligger gjennomsnittlig på 63, for et par dager siden var den 56, og i dag 58. Bare hatt så lav hvilepuls i de første dagene når jeg fikk mensen før.

Har vært på to ultralyder, og alt står bra til med mageboeren, og alle prøver og verdier er helt normale bortsett fra veldig lavt blodtrykk. Men legene stresser ikke med det, så lenge jeg føler meg i bra form, så da stresser ikke jeg heller med det.

Syklusen startet i begynnelsen av mars, og gikk litt opp, og så har den egentlig bare gått ned [emoji28]

IMG_0837.JPG

IMG_0838.JPG
IMG_0839.JPG
 
No problemo! [emoji16][emoji173]️ Jeg trodde alt håp var ute siden pulsen hadde vært så variabel. Det var ved pulshoppet tre dager senere jeg fant ut at jeg måtte ta en test. Hadde egentlig gitt opp den syklusen og skulle ikke teste [emoji23]

Tror nok alt håp er ute nå. Enda et hakk med i dag og blenda test :/
 
Det er normalt at den svinger og synker, men de fleste sin virker å ligge litt høyere enn normalt likevel. Min puls er helt loco, og ligger flere pulsslag under normal hvilepuls. Ligger gjennomsnittlig på 63, for et par dager siden var den 56, og i dag 58. Bare hatt så lav hvilepuls i de første dagene når jeg fikk mensen før.

Har vært på to ultralyder, og alt står bra til med mageboeren, og alle prøver og verdier er helt normale bortsett fra veldig lavt blodtrykk. Men legene stresser ikke med det, så lenge jeg føler meg i bra form, så da stresser ikke jeg heller med det.

Syklusen startet i begynnelsen av mars, og gikk litt opp, og så har den egentlig bare gått ned [emoji28]

Vis vedlegget 261024
Vis vedlegget 261025Vis vedlegget 261026
Ok. Min går opp og ned. Kanskje noe med at jeg har sove dårlig de siste dagene. Får bare håpe på det beste.
AAB118ED-B708-4D04-8400-AEEE76942F5F.jpeg
 
Hva skal pulsen ligge på egentlig? Gravid ikke gravid?
Det er de fleste ulike, du må nesten bare se på din egen syklus. Jeg var gravid (MA) og har derfor et utgangspunkt i hvordan det ser ut. Dårlig svar.
 
Image1528579393.761258.jpg

Her går det bare nedover [emoji53] Sammen med blenda tester betyr nok dette at det ikke gikk denne gangen heller [emoji17]
 
Back
Topp