Dette blir min 4. EL med fitbit, og tenkte at NÅ MÅ jeg jo snart begynne å se et mønster, men jeg synes den finner på noe nytt for hver gang og jeg er superforvirret (igjen)![emoji28] Ifølge beregningen til fitbit skulle EL være den 10. mai, men fra 7. mai har det bare gått nedover... 14 dager etter TR hadde blitt den 3. mai, så håper ikke jeg PLUTSELIG har blitt helt normal i syklusen denne mnd, for da bommet vi med aksjene[emoji57] Forhåpentligvis kom EL en plass mellom 6. mai og nå... Jeg regner btw EL som 14 dager før TR hver syklus, selv om jeg har hørt at det går an å ha varierende lengd
Vis vedlegget 262352Vis vedlegget 262353Vis vedlegget 262354Vis vedlegget 262355e etter EL til TR er det vel absolutt vanligst å ha 14 dager? Jeg legger ved alle EL’ene viss noen skulle ha den minste interesse av å se på de, og kanskje komme med kommentarer viss dere ser noe sammenheng[emoji23] I februar hoppet den mye før EL og bare litt dagen etter, i april gjor den omvendt, i mai kom den på bunnen og denne mnd aner jeg ikke om den kom på bunnen eller når det hoppet litt eller mye[emoji12]
EDIT: Vet ikke hvorfor bildene kom midt i teksten[emoji28]