Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Pulsen min steg veldig etter positiv test. Nå er jeg ca 7 uker på vei og hvilepulsen bare synker og synker.
Er livredd for MA.

20e174b7a4958b45e2550f652d624be0.png


Noen med erfaring? [emoji17]
Hei, Ørkenrev. Jeg er 6+0 og opplever det samme med synkende puls. Har det gått bra med deg, eller er det tegn på abort? Livredd for nok en abort, nå som jeg endelig har blitt gravid igjen etter et år.
3F00EF97-1699-4E1A-9F53-FCE5EFF0D41E.png
 
Hva skal pulsen ligge på egentlig? Gravid ikke gravid?

Min ligger gjennomsnittlig på 63 når jeg ikke er gravid og 59-60 når jeg er gravid. Det står på Internett at pulsen skal øke noen hakk når man er gravid, men det gjør den ikke hos meg [emoji85]
 
Her er min. Måtte også ha fitbit[emoji16]
Pos el test den 4 på morgenen og negativ samme kveld.

Håper det har vært en el der. Blenda test i dag.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180612-084918_Fitbit.jpg
    Screenshot_20180612-084918_Fitbit.jpg
    22,3 KB · Visninger: 102
Akkurat kjøpt fitbit så må kanskje prøve følge med [emoji5] IKM til fredag da... prøvd lenge uten hell [emoji173]️
 
Dette blir min 4. EL med fitbit, og tenkte at NÅ MÅ jeg jo snart begynne å se et mønster, men jeg synes den finner på noe nytt for hver gang og jeg er superforvirret (igjen)![emoji28] Ifølge beregningen til fitbit skulle EL være den 10. mai, men fra 7. mai har det bare gått nedover... 14 dager etter TR hadde blitt den 3. mai, så håper ikke jeg PLUTSELIG har blitt helt normal i syklusen denne mnd, for da bommet vi med aksjene[emoji57] Forhåpentligvis kom EL en plass mellom 6. mai og nå... Jeg regner btw EL som 14 dager før TR hver syklus, selv om jeg har hørt at det går an å ha varierende lengd
IMG_3152.jpg
IMG_3153.jpg
IMG_3156.jpg
IMG_3157.jpg
e etter EL til TR er det vel absolutt vanligst å ha 14 dager? Jeg legger ved alle EL’ene viss noen skulle ha den minste interesse av å se på de, og kanskje komme med kommentarer viss dere ser noe sammenheng[emoji23] I februar hoppet den mye før EL og bare litt dagen etter, i april gjor den omvendt, i mai kom den på bunnen og denne mnd aner jeg ikke om den kom på bunnen eller når det hoppet litt eller mye[emoji12]

EDIT: Vet ikke hvorfor bildene kom midt i teksten[emoji28]
 
Dette blir min 4. EL med fitbit, og tenkte at NÅ MÅ jeg jo snart begynne å se et mønster, men jeg synes den finner på noe nytt for hver gang og jeg er superforvirret (igjen)![emoji28] Ifølge beregningen til fitbit skulle EL være den 10. mai, men fra 7. mai har det bare gått nedover... 14 dager etter TR hadde blitt den 3. mai, så håper ikke jeg PLUTSELIG har blitt helt normal i syklusen denne mnd, for da bommet vi med aksjene[emoji57] Forhåpentligvis kom EL en plass mellom 6. mai og nå... Jeg regner btw EL som 14 dager før TR hver syklus, selv om jeg har hørt at det går an å ha varierende lengdVis vedlegget 262352Vis vedlegget 262353Vis vedlegget 262354Vis vedlegget 262355e etter EL til TR er det vel absolutt vanligst å ha 14 dager? Jeg legger ved alle EL’ene viss noen skulle ha den minste interesse av å se på de, og kanskje komme med kommentarer viss dere ser noe sammenheng[emoji23] I februar hoppet den mye før EL og bare litt dagen etter, i april gjor den omvendt, i mai kom den på bunnen og denne mnd aner jeg ikke om den kom på bunnen eller når det hoppet litt eller mye[emoji12]

EDIT: Vet ikke hvorfor bildene kom midt i teksten[emoji28]

Jeg synes det var mye enklere å se etter sammenheng når jeg la inn alle pulsmålingene gjennom syklusene inn i et skjema i Excel. Da så jeg når de gikk opp og når de gikk ned, mye enklere enn i selve appen. Men jeg synes det er ganske gøy å lage skjemaer og sånt da [emoji85]
 
Jeg synes det var mye enklere å se etter sammenheng når jeg la inn alle pulsmålingene gjennom syklusene inn i et skjema i Excel. Da så jeg når de gikk opp og når de gikk ned, mye enklere enn i selve appen. Men jeg synes det er ganske gøy å lage skjemaer og sånt da [emoji85]

Hahah jo det hadde nok sikkert vært interessant, men det hjelper vel egentlig ikke så mye på å finne ut «nøyaktig» når EL er?? Ser jo tendensene, opp når det er/blir EL, ned igjen etterpå, så opp igjen mot TR og rett nedover rett før/på TR[emoji1] Jeg vil tro at EL kom mellom 2. og 7. juni, men viss den kom før 6. har vi ikke klart å truffet med aksjer[emoji28] Pulsen begynte å synke igjen mye raskere enn den skulle/forventet[emoji13] Men tipper vi har bommet denne gangen også, sånn som sist... Så derfor er det litt viktig å finne ut litt nøyaktig for min del[emoji23]
 
Jeg har ikke deltatt så mye her i det siste, hvilepulsen min har endret seg. Muligens pga høyt blodtrykk.
Men sånn ser den ut nå 8dpo.
Screenshot_20180614-173427_Fitbit.jpg
 
El 4 juni. 11 dpo i dag :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180615-074918_Fitbit.jpg
    Screenshot_20180615-074918_Fitbit.jpg
    23,5 KB · Visninger: 94
Det er vel ikke mulig på sånne tråder som dette å samle alle bildene på en plass, i en fil eller mappe eller noe sånt?[emoji848] Jeg er ikke så himla data-smart, og jeg er her bare på mobilen i tillegg.. men viss jeg har lyst på litt håp og ser etter gravid-grafer som er blitt postet tidligere tar det jo så himla lang tid å se igjennom 54 sider med innlegg![emoji23][emoji23] Jeg kan jo bare screenshotte bildene, men tenkte det ville virke litt vel rart viss noen skulle spørre...[emoji87][emoji28]
 
Jeg husker så dårlig, så må spørre selv om det er blitt postet mange bilder her: Er det noen som har hatt EL mens kurven er på vei nedover? Så dagen etter EL blir det liksom enten lik hvilepulsen eller lavere hvilepuls?[emoji28] Skulle ha EL den 10. ifølge fitbiten sin beregning, men syklusen min er i endring, så stoler ikke blindt på det![emoji1] Men kurven min begynner å gå nedover fra 7., og siden jeg enda ikke har fått TR idag (hadde vel komt viss jeg hadde EL den 6.?) så må jo det enten bety at EL har komt men det har ikke gått oppover på grafen sånn som det vanligvis gjør hos meg, eller det betyr at EL er kraftig forsinket, eller det betyr at jeg er på tjukken[emoji14] Håper jo på det siste, men lurer som sagt på om EL kan ha komt på/ etter 7.? Andre som har opplevd at det går nedover?
Image1529514664.358277.jpg
 
Back
Topp