Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Ser nesten ut som om du ikke har hatt el? Mener jeg har sett bilde av en el-løs graf her inne før som så ganske lik ut! Tester du etter el?
Nei, testa ikke denne måneden. Men hadde typiske el symptomer underveis og etter hva jeg tror el har vært. Ømme bryster osv. Har alltid hatt el, så vidt jeg vet.
 
Virker som det gikk ganske fort over for min del, begynte å komme en hel del blod og slim igår kveld, og fortsetter idag med litt øm nedre del av mage[emoji853] Er vel akkurat kommet over forventet IKM, så håper det fungerer som en vanlig TR, og at systemer er i rute igjen til neste mnd.. Har ikke hatt så tidlig SA før som jeg vet om, bare to MA rundt uke 7 og 9, så jeg vet ikke om jeg trenger å ta kontakt med lege i det hele tatt når det er så tidlig?? De andre gangene har jeg fått utstøtingspille fordi aborten begynte ikke av seg selv, men siden det kommer masse blod nå blir vel det ordnet av seg selv? Noen som vet?[emoji51]
 
Virker som det gikk ganske fort over for min del, begynte å komme en hel del blod og slim igår kveld, og fortsetter idag med litt øm nedre del av mage[emoji853] Er vel akkurat kommet over forventet IKM, så håper det fungerer som en vanlig TR, og at systemer er i rute igjen til neste mnd.. Har ikke hatt så tidlig SA før som jeg vet om, bare to MA rundt uke 7 og 9, så jeg vet ikke om jeg trenger å ta kontakt med lege i det hele tatt når det er så tidlig?? De andre gangene har jeg fått utstøtingspille fordi aborten begynte ikke av seg selv, men siden det kommer masse blod nå blir vel det ordnet av seg selv? Noen som vet?[emoji51]

Huff [emoji173]️ utrolig trist at det ikke skal funke denne heller [emoji853] Godt det skjedde så tidlig, og ikke når du hadde kommet et stykke på vei i hvert fall. Når det skjer så tidlig kalles det vel kjemisk, og da ordner vel kroppen opp selv? De sier jo at 25% av alle graviditeter ender i abort, men de fleste før kvinnen vet at hun er gravid, og bare tror det er en forsinket mens.
 
Huff [emoji173]️ utrolig trist at det ikke skal funke denne heller [emoji853] Godt det skjedde så tidlig, og ikke når du hadde kommet et stykke på vei i hvert fall. Når det skjer så tidlig kalles det vel kjemisk, og da ordner vel kroppen opp selv? De sier jo at 25% av alle graviditeter ender i abort, men de fleste før kvinnen vet at hun er gravid, og bare tror det er en forsinket mens.

Takk skal du ha, er helt enig i at jeg ville heller ha det tidlig enn senere siden det skulle nok skje uansett[emoji4] Jeg trodde kjemisk var noe annet enn befruktet egg som aborterer, men mulig jeg har forstått feil? Men får rekne med det går over av seg selv om noen dager da!
 
Takk skal du ha, er helt enig i at jeg ville heller ha det tidlig enn senere siden det skulle nok skje uansett[emoji4] Jeg trodde kjemisk var noe annet enn befruktet egg som aborterer, men mulig jeg har forstått feil? Men får rekne med det går over av seg selv om noen dager da!

Jeg tror de kaller alt før fem uker for kjemisk graviditet, for det kan bare oppdages kjemisk gjennom urintester etc, men ikke på ultralyd som da er klinisk.

Jeg tror det er når egget blir befruktet, men ikke fester seg. Så det streifer bare forbi slik at man får litt HCG som slår ut på test, men som likevel ender i menstruasjon noen dager senere.

Men jeg er ikke helt sikker på dette. Er bare det jeg har lest litt her og der.
 
Jeg tror de kaller alt før fem uker for kjemisk graviditet, for det kan bare oppdages kjemisk gjennom urintester etc, men ikke på ultralyd som da er klinisk.

Jeg tror det er når egget blir befruktet, men ikke fester seg. Så det streifer bare forbi slik at man får litt HCG som slår ut på test, men som likevel ender i menstruasjon noen dager senere.

Men jeg er ikke helt sikker på dette. Er bare det jeg har lest litt her og der.

Ja det hørtes ganske logisk ut når du seier det på den måten, du har sikkert rett[emoji1]
 
Screenshot_20180624-220943_Fitbit.jpg

Her er jeg på cd2 etter en kjemisk graviditet.
 
Vi er vel faktisk kanskje på akkurat samme plass vi da? Er på CD 3 idag etter mulig kjemisk![emoji848]
Cd3 her ja, og veien/hvilepulsen har gått enda et hakk ned i dag.
 
Samme dagen som jeg skulle ta av meg fitbiten fordi jeg ville ikke ha den på gjennom gravitditeten, begynte hvilepulsen å synke og TR kom den kvelden. Litt artig å se hvordan pulsen har stupt mot bunn etter det. Håper denne blødningen fungere som vanlig TR og kroppen er i rute igjen til neste pp[emoji846]
Image1530094551.087332.jpg
 
Samme dagen som jeg skulle ta av meg fitbiten fordi jeg ville ikke ha den på gjennom gravitditeten, begynte hvilepulsen å synke og TR kom den kvelden. Litt artig å se hvordan pulsen har stupt mot bunn etter det. Håper denne blødningen fungere som vanlig TR og kroppen er i rute igjen til neste pp[emoji846] Vis vedlegget 264572

Ånei så trist [emoji17][emoji257] [emoji174]
 
Har prøvd å følge med på hvilepulsen noen mnd. Det har ikke alltid vært helt klare trender.. spent på denne grafen, håper den går opp i morgen :D

I følge EL-tester var EL 17.juni. Har sett svake skygger på testene i tre dager. 10 dpo i dag.
 

Vedlegg

  • C11D79A2-AFF0-4CF7-832D-24B6C09470E7.png
    C11D79A2-AFF0-4CF7-832D-24B6C09470E7.png
    780,2 KB · Visninger: 111
Heilt ny med fitbit. Hvordan pleier pulsen være rundt EL? Stiger den etter el eller hvordan er det???
 
Heilt ny med fitbit. Hvordan pleier pulsen være rundt EL? Stiger den etter el eller hvordan er det???

Ja hos meg pleier EL komme midt i en oppoverbakken eller helt i begynnelsen av oppoverbakken, hopper gjerne opp 3 slag på EL dagen hos meg, men du får bare følge med noen sykluser og se hvordan det ser ut hos deg![emoji4]
 
Back
Topp