Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Tror kaaaaanskje jeg har EL idag, håper på stort hopp opp imorgen[emoji1]
IMG_3936.jpg
 
Ventet på et hopp på 2-3 hakk igår, men ikke noe hopp idag heller, begynte faktisk å dale[emoji15] Såååå IGJEN, helt forvirret! Jeg har ett hopp på 3 hakk som dere ser på bildet på 2. juli, men det kan umulig være EL siden det er CD 10!? Enten så har ikke EL kommet, eller så har EL nettopp vært men hvilepulsen oppfører seg på en helt ny måte igjen[emoji848]
IMG_3982.jpg
 
Ventet på et hopp på 2-3 hakk igår, men ikke noe hopp idag heller, begynte faktisk å dale[emoji15] Såååå IGJEN, helt forvirret! Jeg har ett hopp på 3 hakk som dere ser på bildet på 2. juli, men det kan umulig være EL siden det er CD 10!? Enten så har ikke EL kommet, eller så har EL nettopp vært men hvilepulsen oppfører seg på en helt ny måte igjen[emoji848]Vis vedlegget 265967
Hvilepulsen er jo påvirket av mange faktorer, kan ikke stole helt på den.
Min er påvirket av mitt høye blodtrykk for tiden, aktivitet og temperatur.
 
Hvilepulsen er jo påvirket av mange faktorer, kan ikke stole helt på den.
Min er påvirket av mitt høye blodtrykk for tiden, aktivitet og temperatur.

Det er helt sant, men her har den steget 3 hakk enten på eller dagen etter EL, utenom en gang det var 2 hakk[emoji1] Så trodde iallefall DET var konstant, men ser ikke sånn ut, viss det har vært EL her Hvordan blir pulsen din påvirket av temperaturen da? Høy viss det er høy temperatur??
 
Det er helt sant, men her har den steget 3 hakk enten på eller dagen etter EL, utenom en gang det var 2 hakk[emoji1] Så trodde iallefall DET var konstant, men ser ikke sånn ut, viss det har vært EL her Hvordan blir pulsen din påvirket av temperaturen da? Høy viss det er høy temperatur??

Har du prøvd å sette syklusene inn i et diagram? Sånn at du får alle syklusene «oppå» hverandre på en måte? Jeg synes det hjalp skikkelig på å se sammenheng.
 
Noen som vil analysere denne? EL rundt den 4. Vis vedlegget 266018

Ventet på et hopp på 2-3 hakk igår, men ikke noe hopp idag heller, begynte faktisk å dale[emoji15] Såååå IGJEN, helt forvirret! Jeg har ett hopp på 3 hakk som dere ser på bildet på 2. juli, men det kan umulig være EL siden det er CD 10!? Enten så har ikke EL kommet, eller så har EL nettopp vært men hvilepulsen oppfører seg på en helt ny måte igjen[emoji848]Vis vedlegget 265967

Hvordan får dere med grafen slik den går over månedsskifte? Kjipt når El er en mnd og IKM neste for vanskelig å se grafen da...
 
Noen som vil analysere denne? EL rundt den 4. Vis vedlegget 266018

Ventet på et hopp på 2-3 hakk igår, men ikke noe hopp idag heller, begynte faktisk å dale[emoji15] Såååå IGJEN, helt forvirret! Jeg har ett hopp på 3 hakk som dere ser på bildet på 2. juli, men det kan umulig være EL siden det er CD 10!? Enten så har ikke EL kommet, eller så har EL nettopp vært men hvilepulsen oppfører seg på en helt ny måte igjen[emoji848]Vis vedlegget 265967

Hvordan får dere med grafen slik den går over månedsskifte? Kjipt når El er en mnd og IKM neste for vanskelig å se grafen da...
 
Spennende det her altså!

Men skal den bare øke og øke hvis jeg er gravid?
Hvordan fungerer dette egentlig, helt ny på dette ser dere:oops:

Drømte i natt at jeg tok mange gtester og alle var positive:rolleyes:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180709-104137_Fitbit.jpg
    Screenshot_20180709-104137_Fitbit.jpg
    605,5 KB · Visninger: 89
Hvordan får dere med grafen slik den går over månedsskifte? Kjipt når El er en mnd og IKM neste for vanskelig å se grafen da...

For å svare på spm ditt om to mnd på grafen har jeg bare stoppet å «dra» bildet midt mellom de to mnd, og tatt screenshot mens jeg holder bildet fast (så det ikke sklir til den ene eller andre mnd)[emoji28]
 
Spennende det her altså!

Men skal den bare øke og øke hvis jeg er gravid?
Hvordan fungerer dette egentlig, helt ny på dette ser dere:oops:

Drømte i natt at jeg tok mange gtester og alle var positive:rolleyes:

Det er dessverre helt umulig å si når du ikke har flere av dine egne sykluser å sammenligne med eller siden min erfaring er at det blir nye tendenser nesten hver mnd[emoji85][emoji28] Jeg har hatt syklus selv der EL har vært i bunnen av bakken, så har det gått oppover (noen med samme hvilepuls flere dager som her), helt til det har gått litt ned noen få dager før IKM, så litt oppover igjen, men så kom TR! Men så lenge det går oppover er det iallefall håp, men egentlig er det vel ikke uvanlig å gå litt ned før man stiger igjen heller viss men er gravid![emoji28][emoji28] Så du skjønner, kommer helt an på kroppen din, veldig vanskelig å si utifra EN syklus![emoji8]
 
Er vel nesten fyfy å si det, men jeg har ett ørlite håp denne pp[emoji85] Siden det mest sannsynlig var kjemisk graviditet sist pp føler jeg at jeg ser litt av det samme hendelsesforløpet på symptomene mine (ikke så veldig hvilepulsgrafen) Pulsen steg ett hakk på kvelden fra sist jeg publiserte ett bilde her, så den ble 72 istedet for 71, og idag er det gått videre opp til 73. Tror jeg hadde EL den 6. juli basert på gjetting og symptomer, men vanskelig å bedømme utifra grafen. Vel vel, det er bare å vente å se[emoji4]
Image1531143721.546585.jpg
 
Ventet på et hopp på 2-3 hakk igår, men ikke noe hopp idag heller, begynte faktisk å dale[emoji15] Såååå IGJEN, helt forvirret! Jeg har ett hopp på 3 hakk som dere ser på bildet på 2. juli, men det kan umulig være EL siden det er CD 10!? Enten så har ikke EL kommet, eller så har EL nettopp vært men hvilepulsen oppfører seg på en helt ny måte igjen[emoji848]Vis vedlegget 265967


Kan absolutt være at el kom tidlig. Men det spørs jo på andre symptomer. Kan også være at du er litt forsinka :) Den måneden jeg ble gravid hadde jeg lik puls flere dager på rad, og da eggløsningen kom, steg den to hakk om dagen i tre dager. Var da tre dager for tidlig...
 
Det er dessverre helt umulig å si når du ikke har flere av dine egne sykluser å sammenligne med eller siden min erfaring er at det blir nye tendenser nesten hver mnd[emoji85][emoji28] Jeg har hatt syklus selv der EL har vært i bunnen av bakken, så har det gått oppover (noen med samme hvilepuls flere dager som her), helt til det har gått litt ned noen få dager før IKM, så litt oppover igjen, men så kom TR! Men så lenge det går oppover er det iallefall håp, men egentlig er det vel ikke uvanlig å gå litt ned før man stiger igjen heller viss men er gravid![emoji28][emoji28] Så du skjønner, kommer helt an på kroppen din, veldig vanskelig å si utifra EN syklus![emoji8]
Tusen takk for utfyllende svar [emoji8] jeg skjønner jo eeeegentlig at man ikke får noe fasit første mnd man følger med på hvilepuls[emoji23] men så blir man jo så revet med og øyner håp vettu[emoji28] jeg går jo å håper på festeblødning neste døgnet, helt tullerusk[emoji28] hilsen hun som skulle ha ferie fra sosiale medier liksom[emoji85]
 
Back
Topp