Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skjedde på det megahoppet i begynnelsen av grafen!?[emoji50][emoji28]
Her går det pittelitt opp igjen idag, fra 75 til 77 Har et ørlite håp om at EL var på toppen den 28., siden jeg hadde mye ELslim og la inn litt aksjer den 27. Men time will showVis vedlegget 247648
Her gikk min litt opp for så å dale igjen nå i dpo land[emoji849] håper den stiger igjen.
Ja er nok mest sannsynlig det som driver å skjer[emoji14]
Hvor mange dpo er du?
Hovedproblemet her er at jeg er ikke sikker på når EL var/om jeg har hatt den engang, men var veldig mye «eggehviteslim» den 27.[emoji1] (Så vi hoppet i høyet). Og den 28. er hvilepulsen på 82 som er det høyeste siden jeg fikk fitbiten til jul (i desember var gjennomsnittshvilepuls på 61)! Jeg fikk en datter for 8mndr siden og jeg har ikke fått igjen tanta siden da, men har et veldig stort ønske om to tette[emoji4][emoji169] Men viss det var EL den 27/28 feb så er jeg jo ca 7-8 dager dpo var det ca da din steg også, for så å synke igjen?
Hadde bare ett lite hopp når el var, men høyere enn jeg har til vanlig [emoji106] men nå 5 dpo har jeg vært nede i 54 i hvilepuls. Ellers høyere enn normalt resten av dagen. Men sist dette skjedde så datt den helt ned til 51 på det lavest og fra den falt og ned 51 så fikk jeg mensen. Så må se om den endrer seg i løpet av kvelden og imårra. Er den enda lavere imårra vil jeg nok tro det ikke klaffa[emoji53]
Her falt pulsen to hakk i dag, jeg er 4+5. Håper den svinger opp igjen i morra..
Har du graf på pulsen din fra el til ikm? [emoji4] vært spennede å sett [emoji4]
Vis vedlegget 247745
IKM 1 mars, EL 15.2