Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Har tatt test og fått en super svak blå strek[emoji85] men jeg tror ikke på det for er alt for tidlig å teste positivt nå. Men jeg kan ha hatt el tidligere. Ustabile sykluser her vettu. Så ny test imårra og ny puls sjekk [emoji4]
 
Har tatt test og fått en super svak blå strek[emoji85] men jeg tror ikke på det for er alt for tidlig å teste positivt nå. Men jeg kan ha hatt el tidligere. Ustabile sykluser her vettu. Så ny test imårra og ny puls sjekk [emoji4]

Oooooiiiiihhh!![emoji33][emoji1376][emoji1373] Hold oss oppdatert![emoji257]
 
Kan være jeg bare er mer forkjølet enn jeg tror, men idag er pulsen på sitt høyeste ever[emoji848] Tok en GT igår kveld etter ca 6t siden sist do-besøk, men den var helt hvit! Tror jeg kan kanskje være ca 9 dpo?? Det var RFSU sin, skal liksom kunne teste tidlig, så burde vel være strek viss jeg hadde vært gravid...?
IMG_0476.jpg
 
Heh, dette ser ikke bra ut.. enten ikm forje søndag eller i morgen trur jeg. Ustabil mens
 

Vedlegg

  • 422809BA-46C6-4848-A1ED-06ED27A945A9.png
    422809BA-46C6-4848-A1ED-06ED27A945A9.png
    264,4 KB · Visninger: 98
Kan være jeg bare er mer forkjølet enn jeg tror, men idag er pulsen på sitt høyeste ever[emoji848] Tok en GT igår kveld etter ca 6t siden sist do-besøk, men den var helt hvit! Tror jeg kan kanskje være ca 9 dpo?? Det var RFSU sin, skal liksom kunne teste tidlig, så burde vel være strek viss jeg hadde vært gravid...?Vis vedlegget 248089

Hvis det er RFSU strimlene fra denne 8 pakningen så er den veldig lite sensitiv. Jeg tester med dem, kunne skimte en svak strek i går når jeg lyste bak testen[emoji849] men fikk svakt utslag på en cb early som kom opp med en gang. Her hos meg er det enda alt for tidlig men at noe er på gang det tror jeg [emoji4] må bare vente noen dager før ny test. Blir jo gal av å tyde dem jeg tar[emoji23]
 
Hvis det er RFSU strimlene fra denne 8 pakningen så er den veldig lite sensitiv. Jeg tester med dem, kunne skimte en svak strek i går når jeg lyste bak testen[emoji849] men fikk svakt utslag på en cb early som kom opp med en gang. Her hos meg er det enda alt for tidlig men at noe er på gang det tror jeg [emoji4] må bare vente noen dager før ny test. Blir jo gal av å tyde dem jeg tar[emoji23]

Nei det var den «test tidlig» testen, kunne brukes opptil 6 dager før forventet mens[emoji849] Jeg googlet og det ser ut som den 8pakningen skal brukest fra forventet mens, så var ikke rart den var svak på deg[emoji4] Jeg tror ABSOLUTT det er noe på gang hos deg ja, svak strek er fortsatt strek![emoji2][emoji1373]
 
Nei det var den «test tidlig» testen, kunne brukes opptil 6 dager før forventet mens[emoji849] Jeg googlet og det ser ut som den 8pakningen skal brukest fra forventet mens, så var ikke rart den var svak på deg[emoji4] Jeg tror ABSOLUTT det er noe på gang hos deg ja, svak strek er fortsatt strek![emoji2][emoji1373]

Ja må vente på pulsmålingen, tar ett par timer før den er ferdig [emoji12] men har ligget generelt høyere enn det jeg pleier 2-3 hakk opp. Så er håp[emoji122]
 
Vel, selv om pulsen er på sitt høyeste idag kom det slimete blod når jeg tørket meg og i doen (fine detaljer)[emoji848] Er vel litt for mye å håpe på at det er festeblødning.. men jeg pleide ha syke menssmerter før når blodet kom, er det noen som har merket forandring på det etter fødsel?? Og VISS noen av dere har hatt festeblødning, hvordan har den vært?[emoji85] Jeg trodde kanskje jeg hadde EL den 28. siden det begynte å gå ned igjen fra høy topp og det var tydelig eggløsningsslim den 27... Så da kom mensen 10/11 dpo, men det er vel mulig...?
 
Last edited:
Maser fælt jeg, men... burde ikke pulsen min gått ned mer enn ett hakk fra disse skyhøye verdiene når tanta muligens kom igår (blod idag også)?[emoji28]
IMG_0482.jpg
 
Maser fælt jeg, men... burde ikke pulsen min gått ned mer enn ett hakk fra disse skyhøye verdiene når tanta muligens kom igår (blod idag også)?[emoji28]Vis vedlegget 248274

Jeg vet ikke. Den er jo ganske høy. Min går gravis ned når jeg får mensen, men det er vel ganske individuelt. Hvordan er den i dag?

Image1520851579.667254.jpg


Jeg fikk en massiv spike etter middag og alt for mye vin i forgårs, men nå er den gått ned igjen. Tror EL er i morgen.
 
Jeg vet ikke. Den er jo ganske høy. Min går gravis ned når jeg får mensen, men det er vel ganske individuelt. Hvordan er den i dag?

Vis vedlegget 248453

Jeg fikk en massiv spike etter middag og alt for mye vin i forgårs, men nå er den gått ned igjen. Tror EL er i morgen.

Ja, er jo ikkje så veldig lett å svare på dette her[emoji28] pulsen er 80 idag, håper den går myyye ned etterhvert, ute så er jeg i ekstremt mye dårligere form enn jeg trodde...[emoji23]
 
Nei ser dårlig ut her asså, så god stigning og så datt den brått. Negativ test i dag 10 dpo[emoji853]
IMG_2937.JPG
 
Forrige graviditet visste jeg ikke at dette med høyere puls under graviditet. Er nå 6+3, men ser at pulsen stadig går nedover og kjenner jeg blir usikker av dette... I mnd før graviditeten har pulsen før el ligget på 62-64
Noen som har lest hvor lenge den holder seg høy? (Hele svangerskapet eller bare deler av det?)Vis vedlegget 247904
Jeg hadde EL første prikken i bildet og positiv digital 24.12.17. Etterpå går pulsen nedover, og oppover, og ned og opp igjen... Bilde to fortsetter fra bilde 1 og 08.01.18 var jeg ca 6 uker på vei. Det går nedover... På bilde 3 fra litt senere i graviditeten og frem til nå, går det oppover igjen. Jeg er nå 15 uker og alt er fint her [emoji5] Vet ikke om det var mye til hjelp, men [emoji28]
ee4a334927a5c2410b147b3e7cf33ffc.jpg
fe9acaabcfee510c8ee648c12fb5ad78.jpg
c7c8e0bebf63e99b5589f7a634f940dc.jpg
 
Jeg hadde EL første prikken i bildet og positiv digital 24.12.17. Etterpå går pulsen nedover, og oppover, og ned og opp igjen... Bilde to fortsetter fra bilde 1 og 08.01.18 var jeg ca 6 uker på vei. Det går nedover... På bilde 3 fra litt senere i graviditeten og frem til nå, går det oppover igjen. Jeg er nå 15 uker og alt er fint her [emoji5] Vet ikke om det var mye til hjelp, men [emoji28]
ee4a334927a5c2410b147b3e7cf33ffc.jpg
fe9acaabcfee510c8ee648c12fb5ad78.jpg
c7c8e0bebf63e99b5589f7a634f940dc.jpg

Det var det absolutt, skal senke skuldrene og ikke legge så mye i disse verdiene[emoji28] D går som d går uansett! Skal heldigvid på tul på fredag, så da får jeg vite litt mer[emoji5]
Gratulerer med graviditeten, snart halvveis jo[emoji6]
 
Back
Topp