Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
babystrek gratulerer!! hvor mange dpo er du i dag?Tok denne nå. Ikke på morgen urin [emoji85]Vis vedlegget 249377Vis vedlegget 249378
Jeg er 12 dpo for Tror jeg hadde EL 2 dager for tidlig [emoji4] så fikk positiv på samme dag som begge gangene sist! Men hadde ikke tro på denne perioden pga vi la kun inn aksjer 2 dager før EL [emoji12]babystrek gratulerer!! hvor mange dpo er du i dag?
Så gøy Håper jeg følger med om 1 uke gir meg håp som føler at det ble litt dårlig med aksjer rundt EL denne PPenJeg er 12 dpo for Tror jeg hadde EL 2 dager for tidlig [emoji4] så fikk positiv på samme dag som begge gangene sist! Men hadde ikke tro på denne perioden pga vi la kun inn aksjer 2 dager før EL [emoji12]
Tok denne nå. Ikke på morgen urin [emoji85]Vis vedlegget 249377Vis vedlegget 249378
Det at pulsen går bare oppover ved graviditet gjelder vist ikke for alle [emoji12]Vis vedlegget 249493
Ja jeg pleier å ligge på 61. Og nå er den nede i 67 [emoji4]Tror nok den varierer selv om man er gravid men at man ligger nok litt over enn normalen [emoji4]