Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

7 DPO

upload_2018-3-19_9-57-1.png
 
Synes dette er interessant :-)

Men er det slik at pulsen går ned ved eggløsning og så stiger etterpå? Jeg googlet og der var det liksom motsatt.
 
Synes dette er interessant :-)

Men er det slik at pulsen går ned ved eggløsning og så stiger etterpå? Jeg googlet og der var det liksom motsatt.
Dette er nok veldig individuelt, jeg går ned før tr. Og opp før el kommer.
 
Skjermbilde 2018-03-20 kl. 12.08.36.png


EL er markert med grønt. Den blå linjen er EL markert ut fra forutsetningen om at lutealfasen min er 14 dager, for da testet jeg ikke riktig etter EL. EL på orange linje er testet etter. Hviiis dette stemmer, så er det jo veldig likt som forrige pp, bare at hvilepulsen min jevnt ligger litt lavere. Sikkert på grunn av trening eller noe sånt.
 
Herregud [emoji23][emoji23][emoji23] bare opp ned opp ned hver dag på meg[emoji12] noe må
Være i ubalanse hos meg[emoji85]
IMG_3075.JPG
 
Skjermbilde 2018-03-21 kl. 10.37.20.png


Opp to hakk i dag! :) Men jeg har nada symptomer i dag.

Hvis jeg ser på de to siste syklusene mine i forhold til denne, så er det egentlig ikke noe spennende før etter 10-12 dpo. Det er da pulsen begynner å dale nedover mot IMK. Men jeg er uuutålmodig. Vil at pulsen bare skal bli monsterhøy NÅ :P

Skjermbilde 2018-03-21 kl. 11.49.07.png
 
Last edited:
Ingen symptomer her heller:rolleyes: pulsen min har vært så ujevn de siste dagene! Blir noen spennende dager fremover for oss begge!

La oss håpe at ingen symptomer er et symptom :D Syklusen min skal ifølge når jeg hadde EL bare være på 28 dager denne syklusen, så da er det i det minste ikke SÅ lang ventetid til jeg kan teste. Det er jo bare 6 dager til IKM :D De siste to syklusene har vært på 32 og 33 dager, noe som føles som en halv evighet.
 
Back
Topp