Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Forstå den som vil[emoji28] men negativ g test, tok en EL test for morro skyld og den ble relativt sterk, legger ved bilde. Nå lurer jeg på om kroppen min ikke fikk til el, og prøver seg igjen nå di neste dagene. Helt på bærtur hele syklusen min[emoji849]
IMG_3126.JPG

IMG_3124.JPG
 
Mellom 70/80 i hele dag. ett par ganger nede på 68 og 63. Ligger normalt mellom 55-65 til vanlig [emoji106]

Jeg går mye på jobben, men nå er det første gang jeg har hatt "fettforbrenningspuls" nesten hele arbeidsdagen ifølge fitbit. Var oppe i så mye som 115, men stort sett mellom 80 og 105 hele dagen. Det laveste var 69 og da hadde jeg sittet stille i førti minutter. Jeg er veldig spent på i morgen, da ryker første test!
 
Jeg går mye på jobben, men nå er det første gang jeg har hatt "fettforbrenningspuls" nesten hele arbeidsdagen ifølge fitbit. Var oppe i så mye som 115, men stort sett mellom 80 og 105 hele dagen. Det laveste var 69 og da hadde jeg sittet stille i førti minutter. Jeg er veldig spent på i morgen, da ryker første test!

Testet?????
 
Vis vedlegget 250152 Slik ser min puls ut. Er veldig rart at den har ligge så jevnt over 5 dager nå. Er trolig 6dpo.

Pulsen min lå lavt på 61 på EL, 1, 3, 6 og 7 dpo. Den lå et og to hakk høyere på 4 og 5 fordi vi var på arrangement med jobben til mannen og da ble det litt vin. Tror den hadde ligget jevnt på 61 hadde det ikke vært for vinen.
 
Så gøy!! :D Gratulerer igjen:Heartpink pulsen min gikk litt ned i dag, men fortsatt posiive tester, så prøver å ikke la meg stresse av det :) når får du termin da?:p:p

Jeg tror nok jeg må koble ut pulsmålingen når jeg får bekreftet at jeg er gravid, for jeg tror jeg kommer til å bli veeeeeldig stresset av den :p Termin blir 7 desember, tror jeg. Din? Hvilken app bruker du til å regne ut termin?
 
Jeg tror nok jeg må koble ut pulsmålingen når jeg får bekreftet at jeg er gravid, for jeg tror jeg kommer til å bli veeeeeldig stresset av den :p Termin blir 7 desember, tror jeg. Din? Hvilken app bruker du til å regne ut termin?
Ja, sant:rolleyes: jeg får termin 5.desember med PregLife-appen og 6.desember på babyverden sin terminklalkulator:p
 
Back
Topp