Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ganske lav nå Vis vedlegget 249821
Jaa, enig! Et par dager ekstra syns jeg utgjør så mye. Ligger an til 28 dager jeg også! Hatt et par mnd med 32/33 dager jeg også, og det føles jo som en hel uke ekstra nestenLa oss håpe at ingen symptomer er et symptom Syklusen min skal ifølge når jeg hadde EL bare være på 28 dager denne syklusen, så da er det i det minste ikke SÅ lang ventetid til jeg kan teste. Det er jo bare 6 dager til IKM De siste to syklusene har vært på 32 og 33 dager, noe som føles som en halv evighet.
Jaa, enig! Et par dager ekstra syns jeg utgjør så mye. Ligger an til 28 dager jeg også! Hatt et par mnd med 32/33 dager jeg også, og det føles jo som en hel uke ekstra nesten
CD 6Hvor i syklusen er du?
Vet :O :OTenk om første test skulle være på torsdag istedenfor lørdag :O Aaalt for lenge å vente!
Hei hvor legger du inn dataene dine for å få så fine grafer?
Hei hvor legger du inn dataene dine for å få så fine grafer?
IKM i dag [emoji4]Vis vedlegget 250003Vis vedlegget 250004
Tusen takk [emoji16]GRATULERER [emoji322][emoji322]
Ligger bittelitt høyere da. Sånn ser min ut nå. Har bare ligget over de siste 3 dagene!
Vis vedlegget 250043
Ja, min ligger en del over faktisk! Men blir spennende å se din i morgen + test! Krysser virkelig fingrene for degMen din ligger til gjengjeld ganske mange hakk over også? Jeg har fortsatt håpet, og er veldig spent på de neste dagene. Grafene sist har begynt å gå nedover fra i morgen og i overimorgen.
Ja, min ligger en del over faktisk! Men blir spennende å se din i morgen + test! Krysser virkelig fingrene for deg