Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Har steget litt her igjen, syns 79 på en normal person høres veldig høyt ut, men det synker vel noe voldsomt viss tanta kommer :P Tenkte jeg skulle ta en ny GT på lørdag viss jeg hadde EL 27/28 febVis vedlegget 247820

Enig i at 79 høres mye ut. Hvor mye svinger pulsen din vanligvis?

Jeg pleier å ligge rundt 60, men hadde en periode etter julen med mye usunn mat, alkohol og stress hvor pulsen var opp mot 75.

Krysser fingrene for at den fortsetter å stige
 
Enig i at 79 høres mye ut. Hvor mye svinger pulsen din vanligvis?

Jeg pleier å ligge rundt 60, men hadde en periode etter julen med mye usunn mat, alkohol og stress hvor pulsen var opp mot 75.

Krysser fingrene for at den fortsetter å stige

Jeg fikk fitbiten til jul, så jeg kan ta screenshot av de første mnd :)
IMG_0464.jpg
IMG_0465.jpg
IMG_0466.jpg
 
Hei dere :) Har akk begynt å følge med på pulsen min så er helt grønn på dette.
Men der jeg markert med grønn er den dagen jeg fikk mensen. Jeg vet ikke helt når jeg skal ha el men i følge appen jeg bruker for å regne ut syklusen skal det være et sted mellom 8-10 mars. Ser dette "riktig" ut? Jeg trodde den bare skulle gå nedover helt til jeg fikk el og så opp igjen? :anyone
IMG_0606.jpg
 
Hei dere :) Har akk begynt å følge med på pulsen min så er helt grønn på dette.
Men der jeg markert med grønn er den dagen jeg fikk mensen. Jeg vet ikke helt når jeg skal ha el men i følge appen jeg bruker for å regne ut syklusen skal det være et sted mellom 8-10 mars. Ser dette "riktig" ut? Jeg trodde den bare skulle gå nedover helt til jeg fikk el og så opp igjen? :anyoneVis vedlegget 247867

Jeg har lest et par artikler om dette, og de sier at de første to ukene er pulsen i gjennomsnitt 2 pulsslag lavere enn de to siste ukene. Pulsen er veldig lav under mensen, og så i noen dager før EL begynner den å øke. Det stemmer også med min hvilepuls. Så grafen din ser helt «riktig» ut i mine øyne. Pulsen varierer jo også av ting som trening, søvn, alkohol etc., så man må de litt mer på tendensen og ikke de enkelte punktene.
 
IMG_6039.JPG


Den ser egentlig litt lik ut som min. Har markert første dag med mensen med rødt.
 
Hm, forstår meg ikke noe på dette. Hadde enten el 18 feb. Hadde ikke på meg klokken 18-23feb :/ eller så hadde jeg el 25 ca?? Så enten er ikm søndag 04.03 eller søndag som kommer nå. Har ikke testet siden 12 dpo :D da var den negativ, men noen mente de så noe. Men det trur jeg bare var en liten skygge :/ ene bildet er fra Jan der el var 11 og mens 25.


54914662-4A9D-4920-A070-F2B65690C28B.png
31F3ADEA-93DC-4504-8451-91FDEFC77116.png
BEB32AE1-691D-41A6-B843-6983A677B172.png
 
Last edited:
Forrige graviditet visste jeg ikke at dette med høyere puls under graviditet. Er nå 6+3, men ser at pulsen stadig går nedover og kjenner jeg blir usikker av dette... I mnd før graviditeten har pulsen før el ligget på 62-64
Noen som har lest hvor lenge den holder seg høy? (Hele svangerskapet eller bare deler av det?)
IMG_1505.JPG
 
Forrige graviditet visste jeg ikke at dette med høyere puls under graviditet. Er nå 6+3, men ser at pulsen stadig går nedover og kjenner jeg blir usikker av dette... I mnd før graviditeten har pulsen før el ligget på 62-64
Noen som har lest hvor lenge den holder seg høy? (Hele svangerskapet eller bare deler av det?)Vis vedlegget 247904

Jeg har lest at den svinger mye i graviditeten og at mange gravide velger å koble ut pulsfunksjonen fordi den bare skapte usikkerhet.
 
Jeg har lest at den svinger mye i graviditeten og at mange gravide velger å koble ut pulsfunksjonen fordi den bare skapte usikkerhet.

[emoji85] Ja, du sier noe der...vurderte å slå den av, men da blir jeg sikkert å gå og lure på hva den er uten å kunne sjekke[emoji28] Hjelper ikke at jeg hadde sa forrige gang jeg ble gravid (i august), men så lenge jeg ikke blør skal jeg ikke legge for mye i det[emoji5] Går den opp ett hakk igjen i dag skal jeg legge fra meg pulsklokken med det samme!
 
Så spennende! Krysser fingrene for dere alle sammen. Pulsen min har gått ned enda et hakk i dag. Håper den snur snart til EL [emoji16]
 
Back
Topp