Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Hmmm.. negative tester både i går(11dpo) og i dag (12dpo). Har ikm mandag/tirsdag og hvilepulsen gjorde et solid hopp i dag. Noen tanker?
IMG_2884.jpg

Takk for svar :) Jeg har dessverre ikke tidligere sykluser å sammenligne med da jeg fikk en datter for snart 8mndr siden og ikke har fått igjen tanta enda :) Fikk fitbit’n til jul. Men vi er prøvere igjen og hvilepulsen min har aldri vært høyere enn nå selv om jeg bare har en antydning til snottete nese (altså ikke syk, hehe), så eg hadde et lite håp om at den store stigningen kunne bety noe [emoji14] Men det eneste jeg kan gjøre er jo å vente og se :)
Jeg vet ikke om det er til hjelp, antagelig ikke, men her er iallfall min hvilepuls
IKM er markert, EL 14 dager før. Jeg er gravid.
Screenshot_20180303-132106.png

Takk for svar :) Jeg har dessverre ikke tidligere sykluser å sammenligne med da jeg fikk en datter for snart 8mndr siden og ikke har fått igjen tanta enda :) Fikk fitbit’n til jul. Men vi er prøvere igjen og hvilepulsen min har aldri vært høyere enn nå selv om jeg bare har en antydning til snottete nese (altså ikke syk, hehe), så eg hadde et lite håp om at den store stigningen kunne bety noe [emoji14] Men det eneste jeg kan gjøre er jo å vente og se :)
Vanskelig å svare på, men det kan kanskje være noe? Dersom den går nedover igjen vil jeg tro at du ikke er gravid.

Spennende å følge med på hvilepulsen på fitbit’en. Tenkte å vise dere hvordan min så ut når jeg ble gravid og dessverre mistet i oktober. Jeg hadde prøverør og det ble satt inn ett 8-delt egg den 5.oktober.
IMG_0373.JPG

Den 3. og 7.oktober (røde prikker) satt jeg en halv ovitrelle-sprøyte som inneholder HCG. Man ser klart å tydelig at hvilepulsen steg med HCGen. Fra 10.oktober(ca.8dpo) blir hcg-testene svakere og hvilepulsen daler. De daler til den 13., og så stiger både fargen i tester og hvilepulsen (grønn strek). Den 22. får jeg brunlig utflod og hvilepulsen begynner å dale, testene blir gradvis svakere(oransje strek). Den 29. kommer blødningen. Håper dette kan være til hjelp for dere som følger med på hvilepuls i løpet av syklusene :)

CD 15 og intense EL smerter nå på morgentimene. Så EL er nok i dag. Godt hopp på pulsen og :)
Screenshot_20180304-092838.png

Spennende :) Har du testet i dag og?

Ja, var nok bare en enslig strek i dag også [emoji17] Pulsen gikk ned et slag i dag og mensmurringene tiltar så jeg har funnet frem snopet og bokscola og er begynt å synes synd på meg selv [emoji38] Hvordan går det med deg?

Ja, var nok bare en enslig strek i dag også [emoji17] Pulsen gikk ned et slag i dag og mensmurringene tiltar så jeg har funnet frem snopet og bokscola og er begynt å synes synd på meg selv [emoji38] Hvordan går det med deg?

Ahhh.... Kjedelig :(

Jeg er 6 dpo i dag. Ingen symptomer.... Stigende puls, men det er jo som det pleier på denne tiden :wacky: Ellers går det greit, takk :)
Hvordan går det med deg oppi alt sammen? :)

Ahhh.... Kjedelig :(

Jeg er 6 dpo i dag. Ingen symptomer.... Stigende puls, men det er jo som det pleier på denne tiden :wacky: Ellers går det greit, takk :)
Hvordan går det med deg oppi alt sammen? :)

Krysser fingrene for deg [emoji257] Er jo fremdeles veldig tidlig da, håper det kommer symptomer etter hvert [emoji5] Heier på novemberbaby til deg [emoji173]️ Joda, det går nå. Er sur og lei noen dager nå før det kommer seg igjen. Får så himla sterke menssmerter, så gruer meg til de neste dagene [emoji30] Rart med det, ikke bare er det skikkelig dritt at man får negative tester, man skal få så himla vondt i tillegg [emoji849]

Krysser fingrene for deg [emoji257] Er jo fremdeles veldig tidlig da, håper det kommer symptomer etter hvert [emoji5] Heier på novemberbaby til deg [emoji173]️ Joda, det går nå. Er sur og lei noen dager nå før det kommer seg igjen. Får så himla sterke menssmerter, så gruer meg til de neste dagene [emoji30] Rart med det, ikke bare er det skikkelig dritt at man får negative tester, man skal få så himla vondt i tillegg [emoji849]

Tusen takk :)

Skjønner deg veldig godt. Det er mye av det samme vi går gjennom. Du skal se at det går veien snart :) Stor klem

Skjermbilde 2018-03-04 kl. 17.33.07.png

Jeg tror jeg feilet på EL-testingen sist pp, men denne gangen skal jeg få det til. CD4 og CD5 har vært helt lik denne pp som pp5. Jeg synes det er litt for artig å plotte det inn i systemet mitt. Blir ertet av mannen :p

C691DDFF-DE34-43B7-993F-E2C3172465CF.png
Her går det sakte ned igjen fra toppen på 82! Vi la inn aksjer ved 2 anledninger til (etter 17. feb), så kan jo fortsatt håpe noe klaffet da (siden jeg fikk neg GT 14 dager etter det jeg hadde en mistanke om kunne være EL). Håpet slipper sakte taket :p

Last edited:
BBA40C90-ADD4-42E5-82EC-091F20FD3C92.png
Hvordan ser forbrenningen ut hos dere? Skulle tro kroppen jobber litt hardere = forbrenningen går opp om man er gravid? Mener jeg leste en plass at noen i USA hadde merket på fitbiten at forbrenningen var uvanlig høy når hun var gravid, men kan være jeg husker feil! Min har iallefall gått litt opp, i takt med pulsen synes jeg, men det er vel ikke så rart :P Legger ved bilde hvor man ser de gule «forbrenningstoppene» mine :)

CD 16... aner ikke om jeg har hatt EL. Positive tester CD 14 og halve CD 15. Hadde ett bra hopp på pulsen i går morges, men den utjevnet seg utover dagen...
Screenshot_20180305-201948.png

Hvis jeg har klart å regne el riktig enten torsdag eller fredag forrige uke så ser iallfall pulsen ut til å vær på vei opp. Bare vente å se om den gjør noe mega hopp[emoji85] men hvilepulsen min har vært høyere i dag enn i går i gjennomsnitt [emoji106]

IMG_2876.JPG

Back
Topp