Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet ikke om det er til hjelp, antagelig ikke, men her er iallfall min hvilepulsTakk for svar Jeg har dessverre ikke tidligere sykluser å sammenligne med da jeg fikk en datter for snart 8mndr siden og ikke har fått igjen tanta enda Fikk fitbit’n til jul. Men vi er prøvere igjen og hvilepulsen min har aldri vært høyere enn nå selv om jeg bare har en antydning til snottete nese (altså ikke syk, hehe), så eg hadde et lite håp om at den store stigningen kunne bety noe [emoji14] Men det eneste jeg kan gjøre er jo å vente og se
Vanskelig å svare på, men det kan kanskje være noe? Dersom den går nedover igjen vil jeg tro at du ikke er gravid.Takk for svar Jeg har dessverre ikke tidligere sykluser å sammenligne med da jeg fikk en datter for snart 8mndr siden og ikke har fått igjen tanta enda Fikk fitbit’n til jul. Men vi er prøvere igjen og hvilepulsen min har aldri vært høyere enn nå selv om jeg bare har en antydning til snottete nese (altså ikke syk, hehe), så eg hadde et lite håp om at den store stigningen kunne bety noe [emoji14] Men det eneste jeg kan gjøre er jo å vente og se
Jeg vet ikke om det er til hjelp, antagelig ikke, men her er iallfall min hvilepuls
IKM er markert, EL 14 dager før. Jeg er gravid. Vis vedlegget 246969
Hmmm.. negative tester både i går(11dpo) og i dag (12dpo). Har ikm mandag/tirsdag og hvilepulsen gjorde et solid hopp i dag. Noen tanker? Vis vedlegget 246967
Spennende Har du testet i dag og?
Ja, var nok bare en enslig strek i dag også [emoji17] Pulsen gikk ned et slag i dag og mensmurringene tiltar så jeg har funnet frem snopet og bokscola og er begynt å synes synd på meg selv [emoji38] Hvordan går det med deg?
Ahhh.... Kjedelig
Jeg er 6 dpo i dag. Ingen symptomer.... Stigende puls, men det er jo som det pleier på denne tiden Ellers går det greit, takk
Hvordan går det med deg oppi alt sammen?
Krysser fingrene for deg [emoji257] Er jo fremdeles veldig tidlig da, håper det kommer symptomer etter hvert [emoji5] Heier på novemberbaby til deg [emoji173]️ Joda, det går nå. Er sur og lei noen dager nå før det kommer seg igjen. Får så himla sterke menssmerter, så gruer meg til de neste dagene [emoji30] Rart med det, ikke bare er det skikkelig dritt at man får negative tester, man skal få så himla vondt i tillegg [emoji849]
Tusen takk
Skjønner deg veldig godt. Det er mye av det samme vi går gjennom. Du skal se at det går veien snart Stor klem
Hvis jeg har klart å regne el riktig enten torsdag eller fredag forrige uke så ser iallfall pulsen ut til å vær på vei opp. Bare vente å se om den gjør noe mega hopp[emoji85] men hvilepulsen min har vært høyere i dag enn i går i gjennomsnitt [emoji106]
Vis vedlegget 247340