Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Kan noen gi meg enkel forklaring på hvordan jeg følger med på pulsen ifb med syklusen?[emoji56]

Det beste er å sammenligne med sine egne tidligere sykluser, siden man er forskjellig og hvilepulsen kan endre seg på grunn av alkohol/trening/søvn/stress.

Men min hvilepuls er i hvert fall veldig lav når jeg har mensen, går opp mot El, synker litt før den går litt opp og holder seg ganske høy. Så går den nedover til mensen igjen.

Hvilepulsen skal visst øke noen hakk når man blir gravid. Har sett flere som har hatt jevn økning hver dag når de er blitt gravide.

Det beste er å sammenligne med sine egne tidligere sykluser, siden man er forskjellig og hvilepulsen kan endre seg på grunn av alkohol/trening/søvn/stress.

Men min hvilepuls er i hvert fall veldig lav når jeg har mensen, går opp mot El, synker litt før den går litt opp og holder seg ganske høy. Så går den nedover til mensen igjen.

Hvilepulsen skal visst øke noen hakk når man blir gravid. Har sett flere som har hatt jevn økning hver dag når de er blitt gravide.

Takk [emoji4][emoji106] jeg kan evt sjekke gjennomsnitts hvilepulsen min, for ellers er min opp og ned hele tida, aktiv jobb[emoji12] men ganske gode diagrammer fra Apple watch, så skal prøve

Takk [emoji4][emoji106] jeg kan evt sjekke gjennomsnitts hvilepulsen min, for ellers er min opp og ned hele tida, aktiv jobb[emoji12] men ganske gode diagrammer fra Apple watch, så skal prøve

Ja, det er gjennomsnittshvilepulsen. Min viser gjennomsnittshvilepulsen i løpet av en hel dag, selv om pulsen kan variere veldig.

Image1519727256.310019.jpg

Dagens graf. I natt var hvilepulsen helt nede på 55, så jeg tror den blir enda lavere i morgen og at mensen kommer da. Da har jeg i så fall hatt to sykluser på 33 dager..

Hmm.. når har hvilepulsen begynt å stige igjen for dere som har blitt gravid? Nå sank plutselig min de to siste dagene, er alt håp ute da? [emoji33] Ikm mandag/tirsdag/onsdag neste uke.

Hmm.. når har hvilepulsen begynt å stige igjen for dere som har blitt gravid? Nå sank plutselig min de to siste dagene, er alt håp ute da? [emoji33] Ikm mandag/tirsdag/onsdag neste uke.

IMG_2838.JPG

Nå også med bilde [emoji849][emoji38] Rød strek er el.

Ja, det er gjennomsnittshvilepulsen. Min viser gjennomsnittshvilepulsen i løpet av en hel dag, selv om pulsen kan variere veldig.

Vis vedlegget 246289

Dagens graf. I natt var hvilepulsen helt nede på 55, så jeg tror den blir enda lavere i morgen og at mensen kommer da. Da har jeg i så fall hatt to sykluser på 33 dager..
Da blir det kanskje ny PP i samme IKM-gruppe som meg da? :) Selv om jeg selvfølgelig skulle ønske du fikk to streker i stedet!

Da blir det kanskje ny PP i samme IKM-gruppe som meg da? :) Selv om jeg selvfølgelig skulle ønske du fikk to streker i stedet!

Det kan stemme. Uke 13? Da er det i hvert fall noe positivt ved at syklusen min er så lang denne pp. Satser på at vi begge to treffer nå neste gang [emoji16][emoji1317]

Det kan stemme. Uke 13? Da er det i hvert fall noe positivt ved at syklusen min er så lang denne pp. Satser på at vi begge to treffer nå neste gang [emoji16][emoji1317]
Ja, blir mandag uke 13 på meg :D Har hatt en følelse siden PP 5 at det ikke kommer til å klaffe før PP8, uten at jeg har noen grunn for hvorfor jeg tror det :rolleyes::wacky: Men håper på PP7:Heartpink

Ja, blir mandag uke 13 på meg :D Har hatt en følelse siden PP 5 at det ikke kommer til å klaffe før PP8, uten at jeg har noen grunn for hvorfor jeg tror det :rolleyes::wacky: Men håper på PP7:Heartpink

Hvis mensen kommer i morgen, og hvis neste syklus er like lang som de to siste, har jeg IKM lørdag i uke 13 [emoji16]

Haha! Krysser fingre og tær for at det blir i pp7 da [emoji16] Mannen min er overbevist om at vi klarer det denne gangen. Han har lest seg opp på hvordan han kan få bedre svømmere. Han sitter blant annet og hutrer hele veien til jobb, fordi setevarmer i bilen ikke er bra for spermen [emoji23][emoji173]️ Så da ligger alt til rette for at det skal bli denne pp!

Hvis mensen kommer i morgen, og hvis neste syklus er like lang som de to siste, har jeg IKM lørdag i uke 13 [emoji16]

Haha! Krysser fingre og tær for at det blir i pp7 da [emoji16] Mannen min er overbevist om at vi klarer det denne gangen. Han har lest seg opp på hvordan han kan få bedre svømmere. Han sitter blant annet og hutrer hele veien til jobb, fordi setevarmer i bilen ikke er bra for spermen [emoji23][emoji173]️ Så da ligger alt til rette for at det skal bli denne pp!
Haha!:hilarious: liker engasjementet hans:p

CD 6 og siste dag med TR! Spent på hva som skjer med pulsen min fremover [emoji4] reiser til utlandet i morgen. Så blir nok litt alkohol og da litt utslag på pulsen.
Screenshot_20180228-115237.png

IMG_2850.jpg

Går bare en vei her [emoji17] Begynner vel å bli for sent at den snur? Ikm på mandag/tirsdag.

AE561343-C1C9-4568-BFBE-24CD45132FD0.png
Ååååh dette var en spennende tråd, håper det er greit at jeg slenger meg på!! Grunnen til at jeg fant denne diskusjonen var fordi jeg så på fitbit’n min at hvilepulsen hadde steget noe voldsomt i det siste, og kom til å tenke på om det hadde noe med syklus å gjøre!xD Jeg fikk en datter for 7mndr siden, og er veldig klar for nr 2 (allerede, håper nestemann er like snill som førstemann)! :) Så vi er altså prøvere igjen, og jeg har ikke fått tanta igjen etter fødsel så vi har hoppet i halmen ved hvert minste tegn til el slim :P Mye info her, men tenkte jeg skulle dele ett bilde med den voldsomme stigningen min iallefall (komt til 82 idag!!), og si hvordan det ender :)

Vis vedlegget 246543 Ååååh dette var en spennende tråd, håper det er greit at jeg slenger meg på!! Grunnen til at jeg fant denne diskusjonen var fordi jeg så på fitbit’n min at hvilepulsen hadde steget noe voldsomt i det siste, og kom til å tenke på om det hadde noe med syklus å gjøre! Jeg fikk en datter for 7mndr siden, og er veldig klar for nr 2 (allerede, håper nestemann er like snill som førstemann)! Så vi er altså prøvere igjen, og jeg har ikke fått tanta igjen etter fødsel så vi har hoppet i halmen ved hvert minste tegn til el slim Mye info her, men tenkte jeg skulle dele ett bilde med den voldsomme stigningen min iallefall (komt til 82 idag!!), og si hvordan det ender

Så spennende! håper det klaffer for deg fort :D

Vis vedlegget 246543 Ååååh dette var en spennende tråd, håper det er greit at jeg slenger meg på!! Grunnen til at jeg fant denne diskusjonen var fordi jeg så på fitbit’n min at hvilepulsen hadde steget noe voldsomt i det siste, og kom til å tenke på om det hadde noe med syklus å gjøre!xD Jeg fikk en datter for 7mndr siden, og er veldig klar for nr 2 (allerede, håper nestemann er like snill som førstemann)! :) Så vi er altså prøvere igjen, og jeg har ikke fått tanta igjen etter fødsel så vi har hoppet i halmen ved hvert minste tegn til el slim :P Mye info her, men tenkte jeg skulle dele ett bilde med den voldsomme stigningen min iallefall (komt til 82 idag!!), og si hvordan det ender :)

Krysser fingrene [emoji173]️

Takk for lykkeønskninger, dere er fine <3 Hvilepulsen lå mellom 59 og 62 når jeg fikk fitbit’n til jul, så har vært bra stigning i det siste! Hadde vært fint om det ikke tok ca 2år og 2 MA slik som sist før det blir baby igjen! Krysser fingrer for alle dere andre også! :-*

Back
Topp