Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Blå strek er forrige PP, spennende de neste dagene. Hadde EL et par dager før denne PPen

upload_2018-2-22_10-30-21.png

dpo.png

Her er min fra EL og til nå. Hvis jeg får mensen i morgen har jeg lutealfase på 14 dager, og det er vel en bra ting. Spent på hvordan neste pp passer inn i skjemaet.

Under er hele syklus, men siden den er en hel uke lenger ser den litt rar ut.

dpo2.png

Last edited:
Vis vedlegget 245456

Her er min fra EL og til nå. Hvis jeg får mensen i morgen har jeg lutealfase på 14 dager, og det er vel en bra ting. Spent på hvordan neste pp passer inn i skjemaet.

Under er hele syklus, men siden den er en hel uke lenger ser den litt rar ut.

Vis vedlegget 245461
Excel:Heartpink:hilarious: Blir veldig spennende med morgendagens puls da! Siden den falt på den dagen forrige PP! Krysser fingrene for deg altså!!

Ja, det var litt voldsomt :hilarious::eek: Mye mulig det kan ha vært noe feil med hva klokken registrerte den dagen:rolleyes:

Sikkert. Den ser jo veldig stabil ut ellers. Blir spennende de neste dagene

Excel:Heartpink:hilarious: Blir veldig spennende med morgendagens puls da! Siden den falt på den dagen forrige PP! Krysser fingrene for deg altså!!

Takk for støtten, men jeg er nesten hundre prosent sikker på at mensen kommer i morgen. Men jeg er ikke like skuffet som de andre pp, og jeg har heller ikke samme testetrang. Jeg tror kanskje pulsmåling gjør at jeg stresser litt mindre. Sist pp tok jeg 6 tester for IKM, nå har jeg tatt én fordi jeg skulle drikke litt vin.

Hadde el 15.2. Sett tilbake på tidligere mnd og ser ikke noen tendenser. Alle er forskjellige. Ser ut til at det går over i pp 14. Pulsen blir lavere for hver dag som går..
F25ACC5D-5B09-48EC-97B0-069C4D10FB9A.png

Noen som har erfaring med ovitrelle og hvilepuls? Min hvilepuls blir bare høyere og høyere. Hadde el ved den røde streken (19.02). Kan jeg ikke stole på hvilepulsen når jeg har ovitrelle i kroppen? Noen som har erfaring?

Skjermbilde 2018-02-23 kl. 10.45.07.png

Jeg er 15 dpo, blenda test, men relativt høy og stabil puls.

Last edited:
Kunne ikke tikka mer ned mot tr [emoji23] regne nedtellinga [emoji12]
Screenshot_20180223-193637.png

Kunne ikke tikka mer ned mot tr [emoji23] regne nedtellinga [emoji12]Vis vedlegget 245733

Haha! Såpass! Artig kurve det da. Hvor lav var den forrige TR, og ved EL? Hvis du har oversikten da. Jeg liker å sammenligne [emoji85]

Det var litt samme kurve jeg forventa hos meg også, men min ligger fortsatt på 62 og ingen tegn til TR.. [emoji28]

Back
Topp