Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilket program bruker du?Blå strek er forrige PP, spennende de neste dagene. Hadde EL et par dager før denne PPen
Vis vedlegget 245448
Min steg litt igjen i dag, 10 DPO!
Hvilket program bruker du?
Da har jeg en plan for dagene fremover[emoji23]Dette har jeg skrevet inn i Excel
Blå strek er forrige PP, spennende de neste dagene. Hadde EL et par dager før denne PPen
Vis vedlegget 245448
Ja, det var litt voldsomt Mye mulig det kan ha vært noe feil med hva klokken registrerte den dagenHvordan i alle dager gikk du fra 78 til 38 i hvilepuls :O
Excel Blir veldig spennende med morgendagens puls da! Siden den falt på den dagen forrige PP! Krysser fingrene for deg altså!!Vis vedlegget 245456
Her er min fra EL og til nå. Hvis jeg får mensen i morgen har jeg lutealfase på 14 dager, og det er vel en bra ting. Spent på hvordan neste pp passer inn i skjemaet.
Under er hele syklus, men siden den er en hel uke lenger ser den litt rar ut.
Vis vedlegget 245461
Ja, det var litt voldsomt Mye mulig det kan ha vært noe feil med hva klokken registrerte den dagen
Excel Blir veldig spennende med morgendagens puls da! Siden den falt på den dagen forrige PP! Krysser fingrene for deg altså!!
Noen som har erfaring med ovitrelle og hvilepuls? Min hvilepuls blir bare høyere og høyere. Hadde el ved den røde streken (19.02). Kan jeg ikke stole på hvilepulsen når jeg har ovitrelle i kroppen? Noen som har erfaring?
Vet ikke dessverre
Kunne ikke tikka mer ned mot tr [emoji23] regne nedtellinga [emoji12]Vis vedlegget 245733