Har vurdert å gjøre noe lignende, der også med temp kurve også overliggende. Men har ikke orket ennda.[emoji85]
Det tok litt tid, men var ganske interessant å se [emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vurdert å gjøre noe lignende, der også med temp kurve også overliggende. Men har ikke orket ennda.[emoji85]
Håper den holder seg oppe!Vis vedlegget 245225
Pulsen oppfører seg nøyaktig slik den gjorde forrige syklus, så regner med den stuper fra og med i morgen. Men vi har kjøpt flere EL-tester og er klar for seriøs prøving [emoji23][emoji173]️
Ønsker meg en sånn overlay funksjon på hvilepulsen.
Har man skjema med en sånn funksjon?
Signerer denne ønsker meg jeg og...Ønsker meg en sånn overlay funksjon på hvilepulsen.
Har man skjema med en sånn funksjon?
Dere som har litt erfaring med dette. Hadde jeg eggløsning på mandag eller tirsdag denne uken i følge denne? Hadde syke smerter de dagene og mye slim. Skal i grunnen ikke ha eggløsning før i morgen. Vis vedlegget 245377
Dette er så individuelt, det lønner seg å se på flere av syklusene. Og se tendensen på syklusene sine gjennom tid.Dere som har litt erfaring med dette. Hadde jeg eggløsning på mandag eller tirsdag denne uken i følge denne? Hadde syke smerter de dagene og mye slim. Skal i grunnen ikke ha eggløsning før i morgen. Vis vedlegget 245377
Min puls stiger veldig før EL også faller den når EL er, for å så stige mot IKM. Så kanskje du får en dropp i pulsen imorgen og at eggløsning er da
Dette er så individuelt, det lønner seg å se på flere av syklusene. Og se tendensen på syklusene sine gjennom tid.
Min synker mot ikm, for å synke enda mere før el. Når el nærmer seg stiger den, for så å stige helt til den begynner å synke når ikm nærmer seg igjen.
Her er det forskjell med mange.
Æsj da[emoji173]Vis vedlegget 245423
Par pulshakk høyere, men nøyaktig samme kurve. Forventer IKM og pulsdropp i morgen.