Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Haha! Såpass! Artig kurve det da. Hvor lav var den forrige TR, og ved EL? Hvis du har oversikten da. Jeg liker å sammenligne [emoji85]

Det var litt samme kurve jeg forventa hos meg også, men min ligger fortsatt på 62 og ingen tegn til TR.. [emoji28]
Forie TR var pulsen på 64 da den kom. Så jeg venter TR nå på søndag, så forventer at den går litt opp igjen til det. Jeg er litt usikker på om jeg hadde EL 8 eller 11 februar denne gangen. Men pulsen var på 64 8 februar og 66 11 februar [emoji4] når jeg hadde EL 14 januar, så var pulsen på 66 [emoji4] men jeg kjenner TR er på vei! sint, hvit utflod, mensen smerter og alt er bare dritt om dagen [emoji23]

Lagt til: ja nå kom TR. 2 dager fortidlig. Så da var det nok eggløsning 8 februar og ikke 11 [emoji4]

Last edited:
CD 6 Lurer på hva pulsen min skal skrive. Starter hvertfall med en M :p
Screenshot_20180224-002127.png

Dette gir ingen mening. Negativ graviditetstest i går - 15 dpo. Jeg hadde positiv EL-test på den grønne prikken, negativ på den røde, og appene mine anslo da at EL var på den oransje prikken. Men hvorfor har ikke mensen kommet enda? Hva tenker dere?
Skjermbilde 2018-02-24 kl. 12.02.22.png

Hvilepulsen synker. Er det mulig at jeg kan være gravid likevel? Eller er synkende puls et helt klart tegn på at det har gått dårlig? (Er ivf så har tatt endel medisiner som evt kan ha fått pulsen opp før egguttak, og tar andre medisiner nå etterpå).

Hvilepulsen synker. Er det mulig at jeg kan være gravid likevel? Eller er synkende puls et helt klart tegn på at det har gått dårlig? (Er ivf så har tatt endel medisiner som evt kan ha fått pulsen opp før egguttak, og tar andre medisiner nå etterpå).
Tørr ikke helt å svare på det!:wideyed: Men vet mye kan slå ut på hvilepuslen, så kan hende medisinene påvirker litt også. Jeg ser forskjell på min hvilepuls ved dårlig søvn, alkohol og hard trening f.eks! Når er testedag for deg?

Tørr ikke helt å svare på det!:wideyed: Men vet mye kan slå ut på hvilepuslen, så kan hende medisinene påvirker litt også. Jeg ser forskjell på min hvilepuls ved dårlig søvn, alkohol og hard trening f.eks! Når er testedag for deg?

Testdag er fredag 02.03. Får håpe at det at hvilepulsen har sunket ikke betyr at forsøket har gått dårlig. Skummelt dette her!

Testdag er fredag 02.03. Får håpe at det at hvilepulsen har sunket ikke betyr at forsøket har gått dårlig. Skummelt dette her!

Jeg tror ikke man skal lese for mye inn i pulsen. Den kan jo variere av alt mulig rart. Jeg sammenligner med min egen syklus, men prøver å ikke bli for giret selv når pulsen stiger.

Jeg hadde en negativ test i går, så jeg tok noen glass vin med mannen da vi var på et show i går. Men nå har pulsen steget så mye at jeg nesten er litt bekymret..

Skjermbilde 2018-02-25 kl. 13.30.21.png

3 dag med tr og pulsen er på det laveste punktet den pleier å være [emoji4] så da er det bare å vente på at TR skal bli ferdig da [emoji23]
Screenshot_20180225-162833.png

CD 8 og vi går nedover...
Screenshot_20180225-210924.png

Nå skjønner jeg ingenting, dette er utypisk meg. EL antagelig 15.2, og IKM på torsdag.. Men hva skjer?
Screenshot_20180226-105958.png

TR på 4 dagen og pulsen er så lav som den aldri har vært [emoji12] pleier å ligge på 62. Er nå nede i 61. Etter neste EL så håper jeg kurven blir lik, bare oppover [emoji23]
Screenshot_20180226-111918.png

Kan noen gi meg enkel forklaring på hvordan jeg følger med på pulsen ifb med syklusen?[emoji56]

Back
Topp