Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går fortsatt ned [emoji12] er på CD 7 i dag [emoji4] Vis vedlegget 246607
Skal ha EL ca 8 mars [emoji4] men drar til utlandet i dag og da blir det å kose seg litt med noe godt å drikke. Så da vil nok hvilepulsen gå litt opp.Er du på vei mot EL du da?
Hm! Den ligger jo uansett mye høyere enn det ser ut som du pleier å ha! Håper det er en liten spire på gangNå har jeg gått ned til 79 idag, er alt håp ute?[emoji28] (mellomrom på grafen pga ny måned) Jeg vet jo som sagt ikke om jeg hadde EL engang, men trodde kanskje det var den dippen på 17. feb. Syntest 82 var litt vel høyt for en normal slank 26åring! Skal ta en test imorgen tidlig og oppdatere, håper i det minste at tanta kommer så jeg vet systemet er «oppe og går» igjen viss testen er neg Vis vedlegget 246802
Detter pulsen hos noen av dere ved el???
Min datt på søndag, hadde positiv el test. Hadde samme puls mandag. Tirsdag økte den, og torsdag økte den litt mer.
Min er på vei opp, dette er veldig individuelt. Må bare se hva som er normalt i din syklus.Detter pulsen hos noen av dere ved el???
Jeg tror det greieste for deg er å sammenligne med tidligere sykluser. I tillegg kan hvilepulsen påvirkes av andre ting, jeg har feks fått skyhøy puls hvis jeg har vært syk.Ja nå tok jeg altså GT idag tidlig som var neg, men hvilepulsen holder seg på 79 idag som igår Er det bare for tidlig til å teste? *håpehåpe* jeg har ikke vært uvanlig seint med hcg-produksjon tidligere da.. Eller tror ikke dere at EL kanskje var den 17. feb sånn som jeg tror? Kan være den ikke kom i det hele tatt :/ Vis vedlegget 246915
Jeg tror det greieste for deg er å sammenligne med tidligere sykluser. I tillegg kan hvilepulsen påvirkes av andre ting, jeg har feks fått skyhøy puls hvis jeg har vært syk.