Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Går fortsatt ned [emoji12] er på CD 7 i dag [emoji4]
Screenshot_20180301-093544.png

Da har jeg klart å få til ett diagram på hvilepulsen min hadde menslignende blødning 13/14/15 feb. Å venter på el som jeg enda ikke vet om jeg har hatt eller venter på enda. Noen kloke hoder som vil komme med innspill?[emoji23][emoji85]

IMG_2807.JPG

Da er cd 6 her og ting har snudd mot el. 4 til 6 dager ca til el om man skal ta de siste syklusene til følge. Blir ikke særlig fokus på prøving denne runden. Jeg trenger å at en liten pause. Men følger jo litt med syklusen fordi. :)

Nå har jeg gått ned til 79 idag, er alt håp ute?[emoji28] (mellomrom på grafen pga ny måned) Jeg vet jo som sagt ikke om jeg hadde EL engang, men trodde kanskje det var den dippen på 17. feb. Syntest 82 var litt vel høyt for en normal slank 26åring! Skal ta en test imorgen tidlig og oppdatere, håper i det minste at tanta kommer så jeg vet systemet er «oppe og går» igjen viss testen er neg :)
IMG_0410.jpg

Nå har jeg gått ned til 79 idag, er alt håp ute?[emoji28] (mellomrom på grafen pga ny måned) Jeg vet jo som sagt ikke om jeg hadde EL engang, men trodde kanskje det var den dippen på 17. feb. Syntest 82 var litt vel høyt for en normal slank 26åring! Skal ta en test imorgen tidlig og oppdatere, håper i det minste at tanta kommer så jeg vet systemet er «oppe og går» igjen viss testen er neg :)Vis vedlegget 246802
Hm! Den ligger jo uansett mye høyere enn det ser ut som du pleier å ha! Håper det er en liten spire på gang :D

Helt nede i 47 i dag! Er så kjedelig denne delen av syklusen :rolleyes: 9 dager til estimert EL... Neste helg er satt av til babylaging og jakten på gullegget :hilarious::hilarious: Så får håpe uken som kommer går fort!
upload_2018-3-2_9-34-15.png

Image1519999413.684821.jpg

Jeg er nede i 59. Tanta har dratt, noe som er litt vel tidlig på CD3, men men. Har fått bihulebetennelse og feber istedenfor, så håper det blir borte i god tid før EL.

CD 13... pulsen jevner seg ut og testene forblir negativ :(
Screenshot_20180302-232640.png

Ja nå tok jeg altså GT idag tidlig som var neg, men hvilepulsen holder seg på 79 idag som igår :( Er det bare for tidlig til å teste? *håpehåpe* jeg har ikke vært uvanlig seint med hcg-produksjon tidligere da.. Eller tror ikke dere at EL kanskje var den 17. feb sånn som jeg tror? Kan være den ikke kom i det hele tatt :/
IMG_0424.jpg

Min datt på søndag, hadde positiv el test. Hadde samme puls mandag. Tirsdag økte den, og torsdag økte den litt mer.

Min datt i går, regner med den gjør det i dag også. Datt helt ned til 49[emoji12] ligger mellom 61-66. Så utrolig kjekt å sjå det har en sammenheng[emoji122]

Ja nå tok jeg altså GT idag tidlig som var neg, men hvilepulsen holder seg på 79 idag som igår :( Er det bare for tidlig til å teste? *håpehåpe* jeg har ikke vært uvanlig seint med hcg-produksjon tidligere da.. Eller tror ikke dere at EL kanskje var den 17. feb sånn som jeg tror? Kan være den ikke kom i det hele tatt :/ Vis vedlegget 246915
Jeg tror det greieste for deg er å sammenligne med tidligere sykluser. I tillegg kan hvilepulsen påvirkes av andre ting, jeg har feks fått skyhøy puls hvis jeg har vært syk.

Jeg tror det greieste for deg er å sammenligne med tidligere sykluser. I tillegg kan hvilepulsen påvirkes av andre ting, jeg har feks fått skyhøy puls hvis jeg har vært syk.

Takk for svar :) Jeg har dessverre ikke tidligere sykluser å sammenligne med da jeg fikk en datter for snart 8mndr siden og ikke har fått igjen tanta enda :) Fikk fitbit’n til jul. Men vi er prøvere igjen og hvilepulsen min har aldri vært høyere enn nå selv om jeg bare har en antydning til snottete nese (altså ikke syk, hehe), så eg hadde et lite håp om at den store stigningen kunne bety noe :P Men det eneste jeg kan gjøre er jo å vente og se :)

Back
Topp