Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er du nok like spent som meg på ul.. Håper du på flere enn én? Og hva med mannen, er han klar for 2,3 eller 4?Jeg hadde fryseforsøk, satt inn 2 egg, derfor er jeg spent på UL på fredag. Blir det 1, 2 eller 3 ? Eggene var to dager gamle, hvet ikke hvor manga ganger de hadde delt seg.
Klart det, alltid veldig spennende med ul, litt vel nervepirrende etter min smak, faktisk..Jeg hadde ferskforsøk og satte inn ett egg som var tredelt, de sa det var på vei mot fjerde deling. Satte inn to dager etter uttak.
Veldig spent på ultralyd jeg og!
Da er du nok like spent som meg på ul.. Håper du på flere enn én? Og hva med mannen, er han klar for 2,3 eller 4?
Haha, min mann kommer nok også til å besvime.. Iallefall overdramatisere alt mulig... Men han vet jo at det ble satt inn to embryo og legen sa at det var 25% sjanse for tvillinger. Jeg trodde vel egentlig at han skulle tippe allerede da, men han bevarte fatningen, faktisk. Til og med også når legen begynte å snakke om ny bil, større hus og alle andre ting vi kanskje måtte ta stilling til ved tvillinger...Jeg ville helst ha en, men hvis det er to, blir jeg glad for det og. Hvis det er mer enn to, da blir jeg litt stresset.
Jeg tror at mannen min er klar bare for et barn, hvis det blir flere kommer han til å besvimme.
Så bra!! Så godt å lese at det er mange som opplever at spirene sitter ved første forsøk og kommer velskapt ut Gratulerer så mye!!Fryseforsøk her! Satt inn en blastocyst som ble befruktet samtidig som dattera vår på 2 år. Da har vi fortsatt 2 igjen i "frysern"
(jeg har heller ikke skjønt det helt med terminberegning, at vi er 2+0 ved innsett når det egentlig er 5 dager)
Nr 1 satt på første forsøk og det ser det jammen ut som nr 2 gjør også! Takk og lov for det ❤
Takk i lige måde! Det er jo helt fantastisk at det går anSå bra!! Så godt å lese at det er mange som opplever at spirene sitter ved første forsøk og kommer velskapt ut Gratulerer så mye!!
Gratulerer Kisa Vet du hvor stort det var? Jeg har også vært på ul og skal bli mamma til 1 barn. Selv om jeg er sjeleglad, ble jeg samtidig litt skuffet fordi jeg håpet på 2.. Men hjerte slo og det så fint ut! Men gyn sa at det fortsatt var 20% sjanse for SA, det likte jeg ikke ...!!!!Jeg har kommet hjem fra UL. Jeg blir mamma til 1 barn og alt ser bra ut.
Hvordan går med dere, det var flere som hadde UL i dag?
Har du fått ny time da? Håper bare den gjemmer seg litt.. Min gyn sa ingenting hverken om plommesekk eller fostervann og eg glemte helt å spørre...Vært på ul nå, så fostervann og plommesekken, mens babyen hadde gjemt seg så han kunne ikke si noe om det var bra eller dårlig ..
Skal neste fredagHar du fått ny time da? Håper bare den gjemmer seg litt.. Min gyn sa ingenting hverken om plommesekk eller fostervann og eg glemte helt å spørre...
Ikke stygt ment eller for å være negativ, men rett og slett fordi jeg er nysgjerrig! Hvor kan den egentlig gjemme seg henn? Vi så dårlig på tidlig ul, utenpå magen, så lurer rett og slett på om jeg kan være trygg på at der kun er enSkal neste fredag
Han snakket om det fordi han ikke så noe bøllefrø.. så får krysse alt for at h*n bare gjemmer seg
Han mente at den kunne ligge helt borti veggen, mellom plommesekken og veggen på fostervannssekken så blir spennende å se om en uke om det har skjedd noe mer, eller det har stoppet å utvikle segIkke stygt ment eller for å være negativ, men rett og slett fordi jeg er nysgjerrig! Hvor kan den egentlig gjemme seg henn? Vi så dårlig på tidlig ul, utenpå magen, så lurer rett og slett på om jeg kan være trygg på at der kun er en
Okei krysser fingrene for at den er godt gjemt!Han mente at den kunne ligge helt borti veggen, mellom plommesekken og veggen på fostervannssekken så blir spennende å se om en uke om det har skjedd noe mer, eller det har stoppet å utvikle seg