Noen ivf-ere her?

Fikk dere satt inn 1 eller 2 egg? Fryst eller ferskt? Og i hvilket "stadie" var egget/hvor mange dager/hvor mye hadde det delt seg?
 
Jeg hadde fryseforsøk, satt inn 2 egg, derfor er jeg spent på UL på fredag. Blir det 1, 2 eller 3 :smiley-chores011? Eggene var to dager gamle, hvet ikke hvor manga ganger de hadde delt seg.
 
Jeg hadde ferskforsøk og satte inn ett egg som var tredelt, de sa det var på vei mot fjerde deling. Satte inn to dager etter uttak.

Veldig spent på ultralyd jeg og!
 
Jeg hadde fryseforsøk, satt inn 2 egg, derfor er jeg spent på UL på fredag. Blir det 1, 2 eller 3 :smiley-chores011? Eggene var to dager gamle, hvet ikke hvor manga ganger de hadde delt seg.
Da er du nok like spent som meg på ul.. Håper du på flere enn én? Og hva med mannen, er han klar for 2,3 eller 4?
 
Jeg hadde ferskforsøk og satte inn ett egg som var tredelt, de sa det var på vei mot fjerde deling. Satte inn to dager etter uttak.

Veldig spent på ultralyd jeg og!
Klart det, alltid veldig spennende med ul, litt vel nervepirrende etter min smak, faktisk..
 
Da er du nok like spent som meg på ul.. Håper du på flere enn én? Og hva med mannen, er han klar for 2,3 eller 4?

Jeg ville helst ha en, men hvis det er to, blir jeg glad for det og. Hvis det er mer enn to, da blir jeg litt stresset.:nailbiting:
Jeg tror at mannen min er klar bare for et barn, hvis det blir flere kommer han til å besvimme.
 
Jeg ville helst ha en, men hvis det er to, blir jeg glad for det og. Hvis det er mer enn to, da blir jeg litt stresset.:nailbiting:
Jeg tror at mannen min er klar bare for et barn, hvis det blir flere kommer han til å besvimme.
Haha, min mann kommer nok også til å besvime.. Iallefall overdramatisere alt mulig... Men han vet jo at det ble satt inn to embryo og legen sa at det var 25% sjanse for tvillinger. Jeg trodde vel egentlig at han skulle tippe allerede da, men han bevarte fatningen, faktisk. Til og med også når legen begynte å snakke om ny bil, større hus og alle andre ting vi kanskje måtte ta stilling til ved tvillinger... ;)
Jeg vil gjerne ha to, forresten. Håper faktisk at det er 2, men skal ikke bli skuffet om det viser seg å "kun" være en. 3 skal jeg også klare, men håper ikke på fire, haha
 
Fryseforsøk her! Satt inn en blastocyst som ble befruktet samtidig som dattera vår på 2 år. ;) Da har vi fortsatt 2 igjen i "frysern"
(jeg har heller ikke skjønt det helt med terminberegning, at vi er 2+0 ved innsett når det egentlig er 5 dager)

Nr 1 satt på første forsøk og det ser det jammen ut som nr 2 gjør også! Takk og lov for det ❤
 
Fryseforsøk her! Satt inn en blastocyst som ble befruktet samtidig som dattera vår på 2 år. ;) Da har vi fortsatt 2 igjen i "frysern"
(jeg har heller ikke skjønt det helt med terminberegning, at vi er 2+0 ved innsett når det egentlig er 5 dager)

Nr 1 satt på første forsøk og det ser det jammen ut som nr 2 gjør også! Takk og lov for det ❤
Så bra!! Så godt å lese at det er mange som opplever at spirene sitter ved første forsøk og kommer velskapt ut :) Gratulerer så mye!!
 
Jeg har kommet hjem fra UL. Jeg blir mamma til 1 barn og alt ser bra ut.:angel8
Hvordan går med dere, det var flere som hadde UL i dag?
 
Vært på ul nå, så fostervann og plommesekken, mens babyen hadde gjemt seg :) så han kunne ikke si noe om det var bra eller dårlig ..
 
Jeg har kommet hjem fra UL. Jeg blir mamma til 1 barn og alt ser bra ut.:angel8
Hvordan går med dere, det var flere som hadde UL i dag?
Gratulerer Kisa Vet du hvor stort det var? Jeg har også vært på ul og skal bli mamma til 1 barn. Selv om jeg er sjeleglad, ble jeg samtidig litt skuffet fordi jeg håpet på 2.. Men hjerte slo og det så fint ut! Men gyn sa at det fortsatt var 20% sjanse for SA, det likte jeg ikke ...!!!!
 
Vært på ul nå, så fostervann og plommesekken, mens babyen hadde gjemt seg :) så han kunne ikke si noe om det var bra eller dårlig ..
Har du fått ny time da? Håper bare den gjemmer seg litt.. Min gyn sa ingenting hverken om plommesekk eller fostervann og eg glemte helt å spørre...
 
Har du fått ny time da? Håper bare den gjemmer seg litt.. Min gyn sa ingenting hverken om plommesekk eller fostervann og eg glemte helt å spørre...
Skal neste fredag :)
Han snakket om det fordi han ikke så noe bøllefrø..:) så får krysse alt for at h*n bare gjemmer seg :)
 
Skal neste fredag :)
Han snakket om det fordi han ikke så noe bøllefrø..:) så får krysse alt for at h*n bare gjemmer seg :)
Ikke stygt ment eller for å være negativ, men rett og slett fordi jeg er nysgjerrig! Hvor kan den egentlig gjemme seg henn? :) Vi så dårlig på tidlig ul, utenpå magen, så lurer rett og slett på om jeg kan være trygg på at der kun er en :)
 
Ikke stygt ment eller for å være negativ, men rett og slett fordi jeg er nysgjerrig! Hvor kan den egentlig gjemme seg henn? :) Vi så dårlig på tidlig ul, utenpå magen, så lurer rett og slett på om jeg kan være trygg på at der kun er en :)
Han mente at den kunne ligge helt borti veggen, mellom plommesekken og veggen på fostervannssekken :) så blir spennende å se om en uke om det har skjedd noe mer, eller det har stoppet å utvikle seg :)
 
Hadde tidlig ul 6+6. Skulle egentlig ha 7+1, men fordi jeg blødde litt brunt 6+6 fikk jeg heller komme inn da.
Alt så bra ut og jeg fikk se og høre hjertet. Jeg blødde ikke noe mer siden.

Idag har jeg svake mensensmerter nederst i magen. Jeg blødde litt rødt grums for litt over en times tid siden :(
Må begynne å innrømme for meg selv at dette kanskje ikke går veien :( har grått og vært utrolig lei meg siden jeg oppdaga det.
 
Back
Topp