Noen ivf-ere her?

Tror vi er en del :)

Jeg er 6+5 i dag, skal på ul på fredag for å se hvordan mageboeren har det <3 hadde ICIS og tesa på mannen :)
 
Last edited:
Jeg! Men hvordan regner dere hvor langt på vei dere er? Jeg regnet fra befruktning. Men legen på sykehuset regnet fra innsett. Så enten er jeg 8+0, eller 7+2.
 
Jeg! Men hvordan regner dere hvor langt på vei dere er? Jeg regnet fra befruktning. Men legen på sykehuset regnet fra innsett. Så enten er jeg 8+0, eller 7+2.

Legen min sa fra befruktning pluss to uker for å finne ut hvor langt man er på vei, så mitt gull er fire uker i magen min nå. De fjorten pluss dagene er de som de rekner med pga de regner ett vanlig svangerskap fra menstermin.
 
Så gøy! Vi er gravide ved eggdonor og sæddonor Litt usikker på om jeg er 5+5 eller 6+4.. Fikk satt inn 2 blastocyster og er usikker på hvordan jeg regner ukene da.. Har lest at man legger til de 5 dagene et blastocyst er, men har også lest at fryste embryo kan gå litt i dvale før festing, og hvordan kan man da regne ut ukene?? Noen kloke hoder her?
 
Back
Topp