Noe på gang? ;)

Jeg hadde brunt utflod/slim i trusa i formiddag og i kveld har jeg fått regelmessige kynnere. De kommer med 6 - 7 min. mellomrom. Har holdt på sånn i rundt tre timer nå. De er ikke vonde, men kraftigere enn jeg har opplevd før. Kan det bety at noe er på gang?:)
Eg tippe da e på g!:) eg hadde sånne kynnera/maserier dagen før sist fødsel ;) lykke te :D
 
Hjemme fra sjekk på sykehuset. Forsatt 2 cm åpen. 0,5 livmorhals,myk.
Regelmessige rier, mn ikke sterke nok. vet ikke helt hva tallene på registreringa betyr,mn lå på fra 30-60 når riene var der. Hjertefrekv til baby jikk fra 150 til 190/200 når jeg har rier.
Føler han aldri vil komme, unødvendig m disse smertene når det er så litn virkning på dem
Sist jeg hadde ctg måling lå kynnerne mine på mellom 50 og 60, men tror det er veldig individuelt. Riene går jo langt over 100 når det er skikkelig igang :)
Men du er jo moden da, så håper det tar seg skikkelig opp og at du snart sitter med baby i armene :)
 
  • Liker
Reactions: Fab
Sist jeg hadde ctg måling lå kynnerne mine på mellom 50 og 60, men tror det er veldig individuelt. Riene går jo langt over 100 når det er skikkelig igang :)
Men du er jo moden da, så håper det tar seg skikkelig opp og at du snart sitter med baby i armene :)
Tror ikke jeg vil ha de på over 100 jeg:arghh::rolleyes:
 
Joda, vært her siden torsdag :p
Ikke skjedd noe enda da... så er lity misunnelig på dem jeg har sett en dag med mage og neste dag med baby :p
Det skjønner jeg, ventetiden blir vel litt ekstra lang når du er der å venter på kun det ;)
 
Det skjønner jeg, ventetiden blir vel litt ekstra lang når du er der å venter på kun det ;)
Var inne til en sjekk for en times tid siden, 2 cm åpning og 1 cm livmorhals som er ganske myk. Har masse kynnere og småtak i korsryggen, så jordmor sa at det kan skje i natt, men det kan også ta noen dager. De bad meg komme inn til en ny sjekk før jeg legger meg, så får vi se om det er noen endring da. Bare for å se om det nå har effekt eller om det er bare masing :p
 
Var inne til en sjekk for en times tid siden, 2 cm åpning og 1 cm livmorhals som er ganske myk. Har masse kynnere og småtak i korsryggen, så jordmor sa at det kan skje i natt, men det kan også ta noen dager. De bad meg komme inn til en ny sjekk før jeg legger meg, så får vi se om det er noen endring da. Bare for å se om det nå har effekt eller om det er bare masing :p
Oj så spennende, krysser fingrene for at det skjer noe, men da er det jo uansett ikke så lenge til da mest sannsynlig :happy:
 
Oj så spennende, krysser fingrene for at det skjer noe, men da er det jo uansett ikke så lenge til da mest sannsynlig :happy:
Nei, jordmor var jo selvfølgelig usikker på når og sånt, er jo en gjettelek. Kan like godt skje iløpet av natta som om 3 dager :p men håper på at disse takene har litt effekt værtfall!
Og nå angrer jeg skikkelig på at jeg ikke sov i ettermiddag :p
 
Var inne til en sjekk for en times tid siden, 2 cm åpning og 1 cm livmorhals som er ganske myk. Har masse kynnere og småtak i korsryggen, så jordmor sa at det kan skje i natt, men det kan også ta noen dager. De bad meg komme inn til en ny sjekk før jeg legger meg, så får vi se om det er noen endring da. Bare for å se om det nå har effekt eller om det er bare masing :p
Spennende. Samme som meg, 2cm åpning og myk livmorhals,ca 0,5-1 cm. Masse kynnere, å tak iryggen. Målte d på fredag og samme i dag. Håper d går fortere for deg. Har fått paralgin forte og noe muskelavslappende nå, så håper på søvn i natt.
Lykke til
 
Spennende. Samme som meg, 2cm åpning og myk livmorhals,ca 0,5-1 cm. Masse kynnere, å tak iryggen. Målte d på fredag og samme i dag. Håper d går fortere for deg. Har fått paralgin forte og noe muskelavslappende nå, så håper på søvn i natt.
Lykke til
Endringer siste timene, så er enda mer moden nå. Takene kommer ca. Hver halvtime foreløpig..
Håper det skjer noe mer for oss begge!
 
Vert litt roligere med aktivitet inni der de siste dagene, plutselig ikke hard i magen lenger og en del kynnere. 3 dager til termin så håper han melder sin annkomst snart!! :)
 
Fortsatt så kommer disse takene, har ikke tatt seg noe mer opp fra i går, kanskje hakket sterkere i ryggen når dem kommer.
Håper virkelig at det skjer noe veldig snart nå, at det tar seg skikkelig opp, slik at man får hilse på lille :)
 
Endringer siste timene, så er enda mer moden nå. Takene kommer ca. Hver halvtime foreløpig..
Håper det skjer noe mer for oss begge!
Heldig du da Greit når man ser framgang. Har faktisk sovet i natt, første på lenge. Takene er der til meg også, mn føler ikke noe framgang.
Krysser fingrene for at du blir færdi iløpe av dagen☺️
 
Heldig du da Greit når man ser framgang. Har faktisk sovet i natt, første på lenge. Takene er der til meg også, mn føler ikke noe framgang.
Krysser fingrene for at du blir færdi iløpe av dagen[emoji5]️
Tror ikke jeg er ferdig iløpet av dagen. Skal dra innom føden litt senere og høre om de kan sjekke på nytt og evt strippe meg :) se om det kan gjøre nytten :)
Så bra du har fått sovet da!
Sov bare tre timer selv i natt...
 
Tror ikke jeg er ferdig iløpet av dagen. Skal dra innom føden litt senere og høre om de kan sjekke på nytt og evt strippe meg :) se om det kan gjøre nytten :)
Så bra du har fått sovet da!
Sov bare tre timer selv i natt...
M paralgin forte og muskelavslappende , så jikk d greit ja Vasket hus nå, så håper å trigge takene litt.. kjrnner det godt i ryggen ja.
 
Back
Topp