Noe på gang? ;)

M paralgin forte og muskelavslappende , så jikk d greit ja Vasket hus nå, så håper å trigge takene litt.. kjrnner det godt i ryggen ja.
Har blitt strippa for et par timer siden, og har kraftigere tak i ryggen nå :) men ikke veldig regelmessig enda da.
 
Har blitt strippa for et par timer siden, og har kraftigere tak i ryggen nå :) men ikke veldig regelmessig enda da.
Spennende :)Etter en dag der d har vært bedre enn på lenge, har smertene kommet igjen. Mn ikke regelmessig. Veldig vondt når jeg står, går å rører på meg. Kjempe vonde murringer, og stram mage hele tiden.
 
Wohoooo så herlig !!!
Masse lykke til:)
Var det vondt?
Var jo ikke behagelig, men ikke sånn at det var veldig vondt heller.
Men nå skal det sies at jeg ikke synes det er vondt å bli sjekka heller (slik noen synes).
Har dabba litt av igjen, hadde ganske kraftige småtak i ryggen i ettermiddag, så håper det tar seg opp igjen iløpet av natta. Har masse murringer enda, men ikke så mye som jeg hadde tidligere.
 
Jeg gikk på toalettet for ca 1,5 t siden, hvor det kom ferskt blod blandet med slim. Etter det har jeg hatt kraftige tak i ryggen, som også har ligget i magen. Men absolutt mest i ryggen. Smertene har blitt kraftigere og kraftigere, men det er ikke regelmessig enda. Begynte med 3 min mellom, så oppover til 6 og 7, og så ned til 5, 3 og så 4, osv.... altså ikke noe regelmessig, men heerlighet så vondt det gjør nå!! Har også vært på toalettet flere ganger med løs mage på denne korte tiden.
Jaja, det er vel sånt som kan dabbe av etterhvert? Får se, får se :)
 
Jeg gikk på toalettet for ca 1,5 t siden, hvor det kom ferskt blod blandet med slim. Etter det har jeg hatt kraftige tak i ryggen, som også har ligget i magen. Men absolutt mest i ryggen. Smertene har blitt kraftigere og kraftigere, men det er ikke regelmessig enda. Begynte med 3 min mellom, så oppover til 6 og 7, og så ned til 5, 3 og så 4, osv.... altså ikke noe regelmessig, men heerlighet så vondt det gjør nå!! Har også vært på toalettet flere ganger med løs mage på denne korte tiden.
Jaja, det er vel sånt som kan dabbe av etterhvert? Får se, får se :)

Så spennende!! :happy:
 
Fryser for første gang på flere mnd, skikkelig uggen i dag, kvalm, hyppige kynnere og menssmerter. 37+0. Kjenner det trykker masse nedover.
 
Merker jeg blir veldig spent når jeg hører om alle som merker at noe er på gang. Mine to tidligere fødsler har startet ut av det blå med rier. Begge på natta, så blir spennende å se om tredje gang blir lik[emoji4]
 
Jeg gikk på toalettet for ca 1,5 t siden, hvor det kom ferskt blod blandet med slim. Etter det har jeg hatt kraftige tak i ryggen, som også har ligget i magen. Men absolutt mest i ryggen. Smertene har blitt kraftigere og kraftigere, men det er ikke regelmessig enda. Begynte med 3 min mellom, så oppover til 6 og 7, og så ned til 5, 3 og så 4, osv.... altså ikke noe regelmessig, men heerlighet så vondt det gjør nå!! Har også vært på toalettet flere ganger med løs mage på denne korte tiden.
Jaja, det er vel sånt som kan dabbe av etterhvert? Får se, får se :)

Hvordan går det med deg i dag? Noen utvikling? :)
 
Merker jeg blir veldig spent når jeg hører om alle som merker at noe er på gang. Mine to tidligere fødsler har startet ut av det blå med rier. Begge på natta, så blir spennende å se om tredje gang blir lik[emoji4]
Samme her. Ingen tegn til forvarsel sist bare vannavgang når jeg sto opp på morgenen, og da var baby ute ila noen timer :)
 
Hvordan går det med deg i dag? Noen utvikling? :)
Jo, bare noen timer etterpå var gutten født, gitt! :) riene ble aldri skikkelig regelmessig, det var det jeg synes var rart. Det gikk aldri over 7 min imellom, men varierte mellom 3, 4 og 5 min. Men de økte veldig i styrke! Jeg har en litt lang reisevei, så det var bra at vi insisterte på å komme inn på føden når vi gjorde. Møtte opp på sykehuset med 9 cm åpning, og han var ute kl.03! Så det gikk kjapt for å være førstefødte.
 
Jo, bare noen timer etterpå var gutten født, gitt! :) riene ble aldri skikkelig regelmessig, det var det jeg synes var rart. Det gikk aldri over 7 min imellom, men varierte mellom 3, 4 og 5 min. Men de økte veldig i styrke! Jeg har en litt lang reisevei, så det var bra at vi insisterte på å komme inn på føden når vi gjorde. Møtte opp på sykehuset med 9 cm åpning, og han var ute kl.03! Så det gikk kjapt for å være førstefødte.


Åå, gratulerer!! :D Så herlig!
 
Jo, bare noen timer etterpå var gutten født, gitt! :) riene ble aldri skikkelig regelmessig, det var det jeg synes var rart. Det gikk aldri over 7 min imellom, men varierte mellom 3, 4 og 5 min. Men de økte veldig i styrke! Jeg har en litt lang reisevei, så det var bra at vi insisterte på å komme inn på føden når vi gjorde. Møtte opp på sykehuset med 9 cm åpning, og han var ute kl.03! Så det gikk kjapt for å være førstefødte.
Wow ! Gratulerer så mye :)
Misunnelig....
 
Jo, bare noen timer etterpå var gutten født, gitt! :) riene ble aldri skikkelig regelmessig, det var det jeg synes var rart. Det gikk aldri over 7 min imellom, men varierte mellom 3, 4 og 5 min. Men de økte veldig i styrke! Jeg har en litt lang reisevei, så det var bra at vi insisterte på å komme inn på føden når vi gjorde. Møtte opp på sykehuset med 9 cm åpning, og han var ute kl.03! Så det gikk kjapt for å være førstefødte.

Wow gratulerer!!!!
 
Jo, bare noen timer etterpå var gutten født, gitt! :) riene ble aldri skikkelig regelmessig, det var det jeg synes var rart. Det gikk aldri over 7 min imellom, men varierte mellom 3, 4 og 5 min. Men de økte veldig i styrke! Jeg har en litt lang reisevei, så det var bra at vi insisterte på å komme inn på føden når vi gjorde. Møtte opp på sykehuset med 9 cm åpning, og han var ute kl.03! Så det gikk kjapt for å være førstefødte.
Gratulerer! :)
 
Har sove ekstremt dårlig i det siste, utenom inatt. Kan ikke huske sist jeg sov så godt :p føler meg helt uthvilt og sove som en stein
 
Jeg hadde EN skikkelig rie i går kveld :rolleyes: og det var det...:confused005 får vaske litt bad og gå i trapper i dag, haha!
 
Back
Topp