Noe på gang? ;)

Ingen flere tak. Men går mye på do med løs mage for å si det sånn[emoji1]får se hvordan natten går..

Forrige fødsel forløp seg ikke helt normalt, startet med at vannet gikk og så fikk jeg feber og blod i vannet. Måtte inn på føden med null åpning og null rier og fikk beskjed om at jeg ikke kom ut før ungen var ute. Fikk smertelig kjenne på riene etter hvert, men var jo da i trygge omgivelser[emoji4]

Så har ingen erfaring med å rusle hjemme å vente[emoji1]får se hva som skjer. Hvis det er lekkasje så blir jeg vel satt igang imorgen på kontrollen tenker jeg[emoji38]
 
Lurer på om slimproppen går..?
Skulle tisse før jeg la meg, og oppdaget litt blodig/rosa slim på papiret. Kikket ned i do, der var det også litt rosa /blodig.
Har utsatt å legge meg litt, var plutselig ikke så trøtt lengre.. Putta på et bind, bare for å "følge med".
Hadde sex både i går kveld og i dag tidlig, det kan jo være derfor? Men tror egentlig ikke det, siden det er så "lenge" siden..
 
Her gikk vannet for ca en times tid siden :D fikk beskjed om å kontakte føden igjen ila natta dersom vannet blir misfarga eller jeg ikke kjenner liv, så ligger på sofaen nå og kjenner etter :p tenkte å prøve å sove litt, men kjenner at det er enklere sagt enn gjort :rolleyes: blir ei spennende natt!
 
Og der begynte 3 åringen å spy!Dette blir interessant. Får vel alenerom på føden om jeg kommer inn med omgangssyken[emoji1]

Å nei :( håper du ikke får det! Det er så utrolig smittsomt i år. Hadde det for to uker siden, trodde jeg skulle føde og endte med tullerier som heldigvis ga seg. Kanskje det fører til fødsel for deg....
 
Her gikk vannet for ca en times tid siden :D fikk beskjed om å kontakte føden igjen ila natta dersom vannet blir misfarga eller jeg ikke kjenner liv, så ligger på sofaen nå og kjenner etter :p tenkte å prøve å sove litt, men kjenner at det er enklere sagt enn gjort :rolleyes: blir ei spennende natt!

Lykke til :) :)
 
Nå er jeg så lei disse riene som gir seg etter mange timer at jeg vet snart ikke hvor jeg gjør av meg... :arghh: Våknet 01.10 i natt av en skikkelig sammentrekning. Ble liggende og prøve å sove, men de haglet bare på. Endte med å stå opp og se litt på tv mens jeg tok tiden. De varte ca 70 sek og det var ganske nøyaktig 10 min mellom. Vonde, men overkommelige. Var helt sikker på at lillebror var på tur ut!

Etter 2,5 timer dabbet de litt av, så jeg gikk og la meg igjen - tenkte det var lurt med litt mer søvn før det brakte løs. Våknet igjen nå uten så mye som en antydning til at noe er på gang :banghead:

Nå er jeg så ferdig med ventetiden at jeg spyr snart. Og jeg er "bare" 2 dager over. Har en følelse på at han venter til i morgen, har fått de andre barna mine på en partallsmandag. Kanskje kroppen min bare er i stand til å føde på partalls mandager :p Ellers må jeg bare gå maks overtid for første gang... Skjønner ikke hvorfor han ikke vil ut :( *syte syte*
 
De so har sånne gode tak so bare gir seg.. har dåke prøvd å stimulere brystvortene? Da ska jo vera me på å få kroppen i gong... ;)
 
Nei, da e vel individuelt da og.. [emoji14]
Ja, dessverre :arghh: Tror jeg har prøvd alt av kjerringråd, men den ungen her vil ikke ut! :p Skjønner ingenting, var helt sikker på at jeg skulle få før termin siden jeg fødte et par dager før sist - men nei! :p Tror jeg skjemmer han bort for mye inni der :wacky:
 
Nå er jeg så lei disse riene som gir seg etter mange timer at jeg vet snart ikke hvor jeg gjør av meg... :arghh: Våknet 01.10 i natt av en skikkelig sammentrekning. Ble liggende og prøve å sove, men de haglet bare på. Endte med å stå opp og se litt på tv mens jeg tok tiden. De varte ca 70 sek og det var ganske nøyaktig 10 min mellom. Vonde, men overkommelige. Var helt sikker på at lillebror var på tur ut!

Etter 2,5 timer dabbet de litt av, så jeg gikk og la meg igjen - tenkte det var lurt med litt mer søvn før det brakte løs. Våknet igjen nå uten så mye som en antydning til at noe er på gang :banghead:

Nå er jeg så ferdig med ventetiden at jeg spyr snart. Og jeg er "bare" 2 dager over. Har en følelse på at han venter til i morgen, har fått de andre barna mine på en partallsmandag. Kanskje kroppen min bare er i stand til å føde på partalls mandager :p Ellers må jeg bare gå maks overtid for første gang... Skjønner ikke hvorfor han ikke vil ut :( *syte syte*
Kan skrive under på den. :smiley-angry016 Kjempe tak i flere timer, så roer det seg i noen. Våknet mange ganger m sikkelige tak, mn så, ingenting framgang. Lei av å ha vondt, å er sliten. 1 kom på tem, å nr 2 i uke 37. Er 38+2 nå. Har åpning å er moden,mn sånn kan vi vel gå i mange uker:banghead:
 
Ja, dessverre :arghh: Tror jeg har prøvd alt av kjerringråd, men den ungen her vil ikke ut! [emoji14] Skjønner ingenting, var helt sikker på at jeg skulle få før termin siden jeg fødte et par dager før sist - men nei! [emoji14] Tror jeg skjemmer han bort for mye inni der :wacky:
Hehe.. Ja, da kan virka litt sånn då [emoji14] eg og fekk før termin sist, så trur egentli ongen kjem ut før termin no og.. ser for meg å bli passelig frustrert om eg og må gå øve! E jo bare typisk.. :o [emoji14] (38+3 i dag)
 
Nå er jeg så lei disse riene som gir seg etter mange timer at jeg vet snart ikke hvor jeg gjør av meg... :arghh: Våknet 01.10 i natt av en skikkelig sammentrekning. Ble liggende og prøve å sove, men de haglet bare på. Endte med å stå opp og se litt på tv mens jeg tok tiden. De varte ca 70 sek og det var ganske nøyaktig 10 min mellom. Vonde, men overkommelige. Var helt sikker på at lillebror var på tur ut!

Etter 2,5 timer dabbet de litt av, så jeg gikk og la meg igjen - tenkte det var lurt med litt mer søvn før det brakte løs. Våknet igjen nå uten så mye som en antydning til at noe er på gang :banghead:

Nå er jeg så ferdig med ventetiden at jeg spyr snart. Og jeg er "bare" 2 dager over. Har en følelse på at han venter til i morgen, har fått de andre barna mine på en partallsmandag. Kanskje kroppen min bare er i stand til å føde på partalls mandager :p Ellers må jeg bare gå maks overtid for første gang... Skjønner ikke hvorfor han ikke vil ut :( *syte syte*

Så kjedelig!! Jeg (som fortsatt har 19 dager til termin) er også lei av tullete kropp, selvom sammentrekningene ikke er så hyppige som tidligere i uka. Innmari svimmel i går kveld og er det fortsatt, er det et tegn også? :P hehe vil ha baby ut [emoji173]
 
Her gikk vannet for ca en times tid siden :D fikk beskjed om å kontakte føden igjen ila natta dersom vannet blir misfarga eller jeg ikke kjenner liv, så ligger på sofaen nå og kjenner etter :p tenkte å prøve å sove litt, men kjenner at det er enklere sagt enn gjort :rolleyes: blir ei spennende natt!

Weee! :D lykke til!
 
Her har det våre så rolikt i magen igår og idag at jeg vurderer å ringe sykehuset hvis det ikke tar seg opp. Håper det er ett tein på at noe er på gang å ikke at noe er galt
 
Fortalte sambo om slim/blod i dag morges når han våknet. Han ringte føden for å høre :p Som han sa selv "ja, jeg sier det er helt normalt, men har jo egentlig null peiling!" :p
De hadde sagt det hørtes ut som slimproppen, og at ting kunne være på gang. Skulle ringe inn igjen om det kom mer blod, vann eller rier :)
Jeg har sovet fra rundt 9.30-14, ikke kjent noe rier eller vann :p Sovnet mellom 6.30 og 7 i dag, våknet igjen 8.30.. Så har vert deilig å faktisk sove helt til 14! :)
 
Kjenner jeg er veldig spent på hvordan jordmor som er på jobb når jeg kommer inn.. har opplevd begge deler. Å føle seg iveien helt frem til 40 min før nr2 kom til værden, var ikke trivelig. Merker også hvis du ringer, om du får følelsen av at du har domme spmål, el om de tar deg på alvor..
 
Er litt usikker på om noe er på gang. Får sånn mageknip som at jeg får akutt diare..bare mye sterkere.. jeg er førstegangs så jeg aner ikke hvordan rier kjennes.. vel jeg er klar for at han skal komme... har en del nerver når jeg ikke vet hva jeg går til... men gler meg til å være ferdig og forhåpentligvis føde en frisk baby :-)
 
Back
Topp