Noe på gang? ;)

Har hatt menssmerter i ryggen siden formiddagen i dag, de har tatt seg opp i styrke men er konstante og kommer ikke i tak. Går ikke over ved bevegelse og forsvant ikke under en lang varm dusj. Blir spennende å se om der utvikler seg mer. Termin i morgen :)
Åh så utrolig spennende for deg nå:)
 
Termin datoen er endelig her, idag har vært en rar dag, vonde nedpress, nesten ikke merket baby i magen, kjempe kvalm, trøtt, sliten, slimproppen gikk i morres og har lekki i hele dag, melka spruter ut og magen er Stein hard men ingen antydning til rier eller noe.... fikk ihvertfall fortgang på å pakke fødebaggen[emoji28][emoji85] håper jeg ikke må gå 9dager over denne gangen som jeg gjorde med storesøster...
 
Termin datoen er endelig her, idag har vært en rar dag, vonde nedpress, nesten ikke merket baby i magen, kjempe kvalm, trøtt, sliten, slimproppen gikk i morres og har lekki i hele dag, melka spruter ut og magen er Stein hard men ingen antydning til rier eller noe.... fikk ihvertfall fortgang på å pakke fødebaggen[emoji28][emoji85] håper jeg ikke må gå 9dager over denne gangen som jeg gjorde med storesøster...

Får tro babyen er i farta og at du slipper å gå så mange dagene over tida :)
 
Kroppen min holder på med det samme.. Er vist modningsrier eller noe sånt (eller lureRier som jeg har døpt de ;)) Er ubehagelig og slitsomt :grumpy: jordmor hadde heldigvis trua på fødsel før termin, så da håper jeg hun har rett :p

Masse lykke til til deg, spennende å se om du føder på termindatoen da!!

Min har tulla forferdelig mye den også. Mange falske alarmer hvor jeg har vært sikker på at det er i gang, også dabber det av. Kjempe slitsomt! Jeg vet jeg er helt moden og klar, så jeg skjønner ikke hvorfor kroppen min fortsetter å tulle med meg. Skulle ønske jeg enten fikk fred, eller at det bare tar seg opp og blir ferdig :p

Lykke til med siste innspurt, plutselig er alle babyene våre her ♡
 
Åh så utrolig spennende for deg nå:)
Ja, det er jo det :) Har fått sove i natt, ikke merket noe særlig mer, men det startet igjen så fort jeg våknet. Ganske sterke murringer i ryggen, men også smått nederst i magen. Har noen sammentrekninger, men ingen vonde. Jeg håper han er på tur ut! Jesus kristus så lang tid han skal bruke :rolleyes:
 
Jordmor i dag. Moden, 2cm åpen.strakk litt, og mente at noe er på gang. Kjenner ekstremt nedpress og murringer nå. Uke 38
 
Mitt første innegg her ☺. Jeg har termin i dag og hadde kontroll hos jordmor. Hun undersøkte meg og foretok en stripping. Ingen åpning i det hele tatt, men mormunnen er kortet ned til 1,5 cm mente hun. Hun mente også at en del av slimproppen var gått (uten at jeg har merket det). Føler nå at jeg sikkert kommer til å måtte gå helt til jeg blir satt i gang . Gøy å lese at det skjer ting hos dere andre! I det store og hele er det jo veldig kort tid igjen til jeg får treffe lillegutt, men er veldig utålmodig nå ☺
 
Her hjalp det å skremme med overtidskontroll :) Frøkna kom i rakettfart på morgenkvisten :)
 
Jeg er bare ekkelt rolig i kroppen om dagene, i forhold til dette med at terminen nærmer seg og slikt... hadde jo modningsrier i forrige uke, men det stoppet etter 4 dager [emoji14] Hatt litt av og på murringer da, men ikke noe mer i korsryggen.
Stresser ikke med noe som helst egentlig, sover når jeg føler for det, styrer litt med klesvask og slikt når jeg må røre litt på meg.
Også har jeg en merkelig følelse av å ikke være gravid lengre o_O det er kanskje det merkeligste. Våkna to dager på rad nå og hatt den følelsen (kjenner bevegelse da, så blir jo påmint at det er en liten der).
Den følelsen sitt jeg også med nå om dagenemed føler meg ikke gravid liksom. selv om jeg kjenner bevegelse hver dag som jeg skal.
 
Fin tråd å følge, finner bare ikke ut hvor jeg skal endre brukernavnet:D er 38+2. Var på butikken idag og det tok skikkelig tak i magen samtidig som jeg følte at jeg lakk. Ringte føden som mener jeg kan ha begynt å lekke fostervann. Time for kontroll imorgen med mindre noe mer skjer iløpet av natten. Ingen oppfølger av det som var på butikken. Merkelige greier.. noen som har opplevd lignende?
 
Fin tråd å følge, finner bare ikke ut hvor jeg skal endre brukernavnet:D er 38+2. Var på butikken idag og det tok skikkelig tak i magen samtidig som jeg følte at jeg lakk. Ringte føden som mener jeg kan ha begynt å lekke fostervann. Time for kontroll imorgen med mindre noe mer skjer iløpet av natten. Ingen oppfølger av det som var på butikken. Merkelige greier.. noen som har opplevd lignende?
Oj! Spennande :D ikkje hatt meir tak ettepå?
Eg har ingen erfaring me vatn so går før sjukehuset.. [emoji14] sist tok dei da, men har ein rar følelse av at eg kjem te å oppleve da no.. [emoji14]
Trur du må på pc elns for å endra nick forresten.. :) evt bruka nettutgaven på mobil, ikkje appen :)
 
Back
Topp