Noe på gang.....

Jeg har ikke peiling på hva jeg skal forvente egentlig, og det er kanskje ikke så feil...
Siden tirsdag forrige uke sank vesla godt ned og det gjorde at bekkenet dret seg totalt i noen dager (begynner å bli noe bedre nå) og jeg merker at jeg får tidvis litt ubehag og stikking nedentil, men det er også alt egentlig. Mulig bare jeg som føler eller vil føle det sånn, men virker som den siste delen driver å skjer oftere og oftere, men vet jo egentlig ikke. :p
Under 2 uker til termin så... jaja, jeg forstår sikkert hva rier er den dagen jeg får det. Hehe. :D

Ja,rier er vondt! Det vil du merke :-) jeg synes det kjennes ut som jeg har fått et slag mellom beina. Er så ømt og vondt der nå. Også begynte det å renne fra puppene mine når jeg smørte meg i dag.

Jeg har forresten fått veldig såre/ømme bryster igjen. Vet ikke om det er et tegn, men jeg hadde det i starten så gikk det over. Men nå er det ømt igjen

Siste to dagene har frøkna vært VELDIG aktiv sammenlignet med de siste ukene. Jeg har også fått veldig hovne kjønnslepper [emoji85] Dette er første, så jeg har ikke peiling på hva som er av betydning, men jeg håper at det betyr at det ikke er mange dagene om å gjøre! Er fortsatt 15 dager unna termin...

Jeg brukte mannen i går kveld :) tenkte derfor at jeg skulle våkne med rier i natt, men den gang ei. Våknet kun for vanlige doturer. Vurderer å prøve igjen i kveld :)

Har hatt masse mensmurringer og vondt i ryggen. Voldsomt med kynnere og plutselig trøtt på dagen. Kjenner det trykker veldig i skambenet. Skal til jordmor i morgen :-) er spent på hva hun sier. Er uke 37+3

Jeg er helt lik! Ikke vært så trøtt hele svangerskapet. Nå kan jeg bare sitte her å dingle med hodet og sovne uavhengig av om natten har vært god eller ikke....trykker så nedover at jeg nesten føler pressetrang innimellom [emoji14] har du vært hos jm nå?

Så denne nå etter jeg posta [emoji14] så kjekk tilbakemelding da! Sjekka hun noe åpning eller noe?

:-) Nei,hun sjekket ikke åpning. Jeg spurte ikke om det heller. Orker ikke noe unødvendig tafsing oppi der :-p Skal på kontroll på sykehuset den 6. En uke før termin....blir sjekket da :-)

Har veldige menssmerter i korsryggen, sitter med lindrendw varmepute nå as we speek :) og kynnere som kommer og går. Uke 35+6 i dag.

Da var jeg nettopp kommet hjem etter en tur på føden pga lite liv.. alt var fint, og der var en del utslag på rietelleren.. fikk spørsmål om jeg kjente noe til de, sa jeg har hatt vondt i korsryggen i hele dag.. fikk beskjed om at noe kanskje var på gang.. så var det inn til legen og ul, der var alt fint og der var godt med bevegelse.. på slutten fikk jeg ganske lang og litt kraftig kynner.. legen bare kikka på meg og sa hun ikke blir overraska om jeg kommer tilbake i løpet av natta.. så nå er det bare og vente og se hva som skjer.. hadde en god del kynnere fra føden og til bilen.. har også en følelse om at vannet går snart :)

Er 38+4 i dag :)

Da var jeg nettopp kommet hjem etter en tur på føden pga lite liv.. alt var fint, og der var en del utslag på rietelleren.. fikk spørsmål om jeg kjente noe til de, sa jeg har hatt vondt i korsryggen i hele dag.. fikk beskjed om at noe kanskje var på gang.. så var det inn til legen og ul, der var alt fint og der var godt med bevegelse.. på slutten fikk jeg ganske lang og litt kraftig kynner.. legen bare kikka på meg og sa hun ikke blir overraska om jeg kommer tilbake i løpet av natta.. så nå er det bare og vente og se hva som skjer.. hadde en god del kynnere fra føden og til bilen.. har også en følelse om at vannet går snart :)

Er 38+4 i dag :)

Spennende:-) krysser fingrene for at det skjer noe i natt:-)

Back
Topp