Noe på gang.....

36+4 - Mensensmerter hver dag (i mage, rygg og lysken), stikkinger i underlivet, trooor slimproppen sakte men sikkert har begynt å gå nå (merket en del slim i går), sinnsykt støle legger (????) vet a søren hva sistnevnte kommer av da jeg ikke har vært i noen spesiell aktivitet.

Gynekolog på Føden sier at han har sklidd så langt ned i bekkenet at hun kjenner han igjennom livmorveggen når hun undersøker meg. Når fødselen startet skulle jeg ikke nøle med å komme inn, for det kom til å gå raskt! Livmorhalsen er lukket, men visstnok veldig tynn.

Vært plaget av en del mensensmerter og kynnere den siste uken, men her var livmorhalsen lukket, og 3,9cm! Så ingen modning her med andre ord! 33+5 i dag, så vet det er for tidlig å være utålmodig :p

36+4 - Mensensmerter hver dag (i mage, rygg og lysken), stikkinger i underlivet, trooor slimproppen sakte men sikkert har begynt å gå nå (merket en del slim i går), sinnsykt støle legger (????) vet a søren hva sistnevnte kommer av da jeg ikke har vært i noen spesiell aktivitet.

Gynekolog på Føden sier at han har sklidd så langt ned i bekkenet at hun kjenner han igjennom livmorveggen når hun undersøker meg. Når fødselen startet skulle jeg ikke nøle med å komme inn, for det kom til å gå raskt! Livmorhalsen er lukket, men visstnok veldig tynn.
Så spennende! :) Kanskje stølheten i leggene kommer av kramper/spenninger i leggene om natta?

Her er det ikke noe på gang. Ingen murringer, ingen kynnere, ikke noe spesielt nedpress (vesla ligger med hodet ned ved de siste kontroller). Strekker lett i livmor innimellom. Men det er mere vokse strekk. Er 34+6 idag.

Her er det ikke noe på gang. Ingen murringer, ingen kynnere, ikke noe spesielt nedpress (vesla ligger med hodet ned ved de siste kontroller). Strekker lett i livmor innimellom. Men det er mere vokse strekk. Er 34+6 idag.
Du har det akkurat sånn som meg. Litt kjedelig egentlig. Hadde håpet jeg skulle begynne å kjenne litt modning til nå. 35+3.

Hatt masse mensmurringer og kynnere mens jeg var på jobb i dag. Maks ubehagelig å jobbe med.. Fortsatt 20 dager til permisjon...

Mye liv og røre i lillegutten, og bekkenet har plutselig blitt veldig bra! I går strålte smerten i hoften alle veier, så var jeg helt fin igjen i dag tidlig!:D veldig deilig å plutselig være i så god form igjen[emoji5]️ kan godt vente litt til før d kommer murring og vonde kynnere kjenner eg. 35+2 i dag

35+4 og kjenner på kroppen nå at jeg må roe meg ned litt. Har drevet med tapetsering ol, og har hatt utrolig mye kynnere i dag. Kjenner det presser veldig nedover om dagen. Også merker jeg at det er litt mere "brutale" bevegelser på nurket. Er så klar for å få møte henne nå :-) Mannen er sikker på at hun blir født i starten av februar (akkurat som han har peiling) :-p

Uke 34+0 i dag og er så trøtt, jeg sover utrolig mye om dagene. I går pushet jeg meg ut på tur etter at jeg hadde brettet sammen tre maskiner med babyklær, kluter, b.håndduker og sengetrekk m.m. gikk til bhg og hentet datteren min og til jobben til mannen for å ta bilen hjem. Rakk akkurat å lage middag før jeg ble klistret til stolen igjen. Resultatet var vonde kynnere som ikke ville gi seg, magen var konstant hard, og masse ilinger og støt i underliv og halebein. Slet med å stable meg på fotene resten av kvelden. Men det var veldig godt å komme seg ut på tur. Men kjenner jeg er lei av at energinivået er på bunn, føler meg så tung. Håper jeg får den energiboosten det blir snakket så mye om før fødsel :)

Uke 34+0 i dag og er så trøtt, jeg sover utrolig mye om dagene. I går pushet jeg meg ut på tur etter at jeg hadde brettet sammen tre maskiner med babyklær, kluter, b.håndduker og sengetrekk m.m. gikk til bhg og hentet datteren min og til jobben til mannen for å ta bilen hjem. Rakk akkurat å lage middag før jeg ble klistret til stolen igjen. Resultatet var vonde kynnere som ikke ville gi seg, magen var konstant hard, og masse ilinger og støt i underliv og halebein. Slet med å stable meg på fotene resten av kvelden. Men det var veldig godt å komme seg ut på tur. Men kjenner jeg er lei av at energinivået er på bunn, føler meg så tung. Håper jeg får den energiboosten det blir snakket så mye om før fødsel :)
Det var mye på en dag! Jeg hadde knekt før jeg var kommet halvveis..

Det var mye på en dag! Jeg hadde knekt før jeg var kommet halvveis..

Ja, jeg slet litt da jeg var ute å gikk. Men da hadde jeg kommet meg så "langt" av gårde at det var ikke vits i å snu. Så det gikk jo sakte og sikkert fremover. Jeg hadde vært inne og omtrent bare sovet i tre dager, så jeg MÅTTE ut ;)

Kom meg også ut på tur i går og fikk gjort masse hjemme - men med samme resultat :P

Kjennes ut som ting holder på og åpne seg opp der nede.. er dette bare meg? Snuppa har lagt seg godt bed i bekkenet og hode var festet godt nå..

Kjennes ut som ting holder på og åpne seg opp der nede.. er dette bare meg? Snuppa har lagt seg godt bed i bekkenet og hode var festet godt nå..

Tror jeg skjønner hva du mener... ikke at jeg har sjekket åpningen, men det virker som ting er åpnet, spesielt når jeg bøyer meg eller er på do

Back
Topp