Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Kanskje stølheten i leggene kommer av kramper/spenninger i leggene om natta?36+4 - Mensensmerter hver dag (i mage, rygg og lysken), stikkinger i underlivet, trooor slimproppen sakte men sikkert har begynt å gå nå (merket en del slim i går), sinnsykt støle legger (????) vet a søren hva sistnevnte kommer av da jeg ikke har vært i noen spesiell aktivitet.
Gynekolog på Føden sier at han har sklidd så langt ned i bekkenet at hun kjenner han igjennom livmorveggen når hun undersøker meg. Når fødselen startet skulle jeg ikke nøle med å komme inn, for det kom til å gå raskt! Livmorhalsen er lukket, men visstnok veldig tynn.
Du har det akkurat sånn som meg. Litt kjedelig egentlig. Hadde håpet jeg skulle begynne å kjenne litt modning til nå. 35+3.Her er det ikke noe på gang. Ingen murringer, ingen kynnere, ikke noe spesielt nedpress (vesla ligger med hodet ned ved de siste kontroller). Strekker lett i livmor innimellom. Men det er mere vokse strekk. Er 34+6 idag.
Tenker det kommer plutselig. Jeg tar det iallefall med ro.Du har det akkurat sånn som meg. Litt kjedelig egentlig. Hadde håpet jeg skulle begynne å kjenne litt modning til nå. 35+3.
Så spennende! Kanskje stølheten i leggene kommer av kramper/spenninger i leggene om natta?
Ja, det var ikke så dumt forslag. Da kommer krampene når jeg sover?? Har ikke merket noen kramper på dagtid nemligVar det jeg tenkte også
Det var mye på en dag! Jeg hadde knekt før jeg var kommet halvveis..Uke 34+0 i dag og er så trøtt, jeg sover utrolig mye om dagene. I går pushet jeg meg ut på tur etter at jeg hadde brettet sammen tre maskiner med babyklær, kluter, b.håndduker og sengetrekk m.m. gikk til bhg og hentet datteren min og til jobben til mannen for å ta bilen hjem. Rakk akkurat å lage middag før jeg ble klistret til stolen igjen. Resultatet var vonde kynnere som ikke ville gi seg, magen var konstant hard, og masse ilinger og støt i underliv og halebein. Slet med å stable meg på fotene resten av kvelden. Men det var veldig godt å komme seg ut på tur. Men kjenner jeg er lei av at energinivået er på bunn, føler meg så tung. Håper jeg får den energiboosten det blir snakket så mye om før fødsel
Det var mye på en dag! Jeg hadde knekt før jeg var kommet halvveis..
Uke 34+0 i dag og er så trøtt, jeg sover utrolig mye om dagene. I går pushet jeg meg ut på tur etter at jeg hadde brettet sammen tre maskiner med babyklær, kluter, b.håndduker og sengetrekk m.m. gikk til bhg og hentet datteren min og til jobben til mannen for å ta bilen hjem. Rakk akkurat å lage middag før jeg ble klistret til stolen igjen. Resultatet var vonde kynnere som ikke ville gi seg, magen var konstant hard, og masse ilinger og støt i underliv og halebein. Slet med å stable meg på fotene resten av kvelden. Men det var veldig godt å komme seg ut på tur. Men kjenner jeg er lei av at energinivået er på bunn, føler meg så tung. Håper jeg får den energiboosten det blir snakket så mye om før fødsel
Kjennes ut som ting holder på og åpne seg opp der nede.. er dette bare meg? Snuppa har lagt seg godt bed i bekkenet og hode var festet godt nå..
Kjennes ut som ting holder på og åpne seg opp der nede.. er dette bare meg? Snuppa har lagt seg godt bed i bekkenet og hode var festet godt nå..
Hvor langt er du på vei?