Tror jeg skjønner hva du mener... ikke at jeg har sjekket åpningen, men det virker som ting er åpnet, spesielt når jeg bøyer meg eller er på do
Får det når jeg slapper av også jeg. Spesielt når hun er aktiv
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg skjønner hva du mener... ikke at jeg har sjekket åpningen, men det virker som ting er åpnet, spesielt når jeg bøyer meg eller er på do
Også tror jeg at jeg har litt kynnere. Magen blir hard og det blir litt vanskelig å puste. Det er ikke vondt da så er usikker her også, hehe [emoji13]
37+0 i dag og har plutselig fått råmelk..
Jeg har ikke fått noen lekkasjer av noe slag - litt småbekymra for at det er et tegn på at amminga vil gå trått eller komme sent i gang... :/
I uke 38 nå.
Jeg har ikke fått noen lekkasjer av noe slag - litt småbekymra for at det er et tegn på at amminga vil gå trått eller komme sent i gang... :/
I uke 38 nå.
I uke 38 nå.
Manuellterapeuten min så at jeg hadde en god periode nå før det igjen kom til å bli verre, så det kan absolutt være et bra tegn. Han sa det gjerne ble verre 2-3 uker før fødsel [emoji5]️Bekkenløsninga har blitt verre her. Ekstremt vondt i lysken. Kan det være et tegn?
Jeg håper han har rettManuellterapeuten min så at jeg hadde en god periode nå før det igjen kom til å bli verre, så det kan absolutt være et bra tegn. Han sa det gjerne ble verre 2-3 uker før fødsel [emoji5]️