Noe på gang.....

Jeg er blitt veldig kvalm i tillegg til alle kynnerne.. Merker skikkelig drag av kynnere! Til tider veldig vondt!
Bekkenlåsninger er borte og jeg får jo faktisk til å bevege meg uten smerte, nå er det kynnere som lager smerte istede :p
Merker ofte verking i korsryggen..
å til slutt, magen er virkelig på vei ned.. ;) Mannen er litt sjokkert over mye den daler ;)
Er 35+2 idag!

Magen har sunket, kynnere, nedpress, "stikking" nedentil, mensensmerter og murringer i korsryggen. Men hatt dette i over ei uke, og skal nok gå slik noen uker til [emoji12] 37+0

Hun har vært roligere i magen i dag. Har også vondt i korsryggen og kjenner det iler litt til i underlivet/blæra (helt nederst) når hun rører på seg. Jeg er veldig usikker på om dette er tegn eller bare vanlige svangerskapsplager da... Usikker på hva det egentlig er jeg skal kjenne etter.

Også tror jeg at jeg har litt kynnere. Magen blir hard og det blir litt vanskelig å puste. Det er ikke vondt da så er usikker her også, hehe [emoji13]

Også tror jeg at jeg har litt kynnere. Magen blir hard og det blir litt vanskelig å puste. Det er ikke vondt da så er usikker her også, hehe [emoji13]

Høres ut som kynnere. Har mye av de hver dag for tiden, spesielt når jeg er i litt aktivitet eller om jeg gjør bråe bevegelser. Magen knyter seg liksom sammen og blir hard.
Ellers opplever jeg litt nedpress. Vondt i skambeinet og føler meg støl i lysken. Har mye vondt i ryggen, men det kommer nok av feilbelastning...
Var hos jordmor i dag og hun mente lillemor var sunket godt ned i bekkenet. Er 34 uker i morgen så forventer ikke at det skal skje noe på enda noen uker, men fint å erfare at både min kropp og lillefrøkna gjør seg klar til "kamp".

Er så øm i korsryggen :( Fikk kjæresten til å trykke litt, og det skulle ingenting til før jeg måtte si stopp...

Jeg har ikke fått noen lekkasjer av noe slag - litt småbekymra for at det er et tegn på at amminga vil gå trått eller komme sent i gang... :/

I uke 38 nå.

Jeg har heller ikke hatt noen lekkasjer, er også i uke 38. Fikk tips av jordmor om å massere brystene og håndmelke litt for å se om jeg fikk noe ut. Fikk ut noen dråper på begge to, og det var mer enn godt nok før fødsel iflg jordmor! Råmelken er også mye seigere enn morsmelk, så det vil renne mindre i starten. :)

Lykke til med ventetiden videre da, jeg er spent hver dag jeg legger meg nå, på om jeg kommer til å våkne med rier xsmile9

Jeg har ikke fått noen lekkasjer av noe slag - litt småbekymra for at det er et tegn på at amminga vil gå trått eller komme sent i gang... :/

I uke 38 nå.

Har ikke lekkasje.. klødde litt på brystvorta og fikk litt klem på den og da kom det ut veske.. første gang det har kommet råmelk, så tenker det kan kanskje være tegn på at noe skjer snart? Var hos jm på torsdag og da var hodet godt festet, og føles ut som hun presser seg godt ned og at det holder på og åpne seg..

Hadde ganske masse menssmerter i hele går. Var rett og slett vanskelig å gå. Har også hatt det i natt.
Magen har sunket og kjenner en del press nedover. Uke 36+0 i dag :-)

Da har magen min sunket og. Mamma så det igår. Jeg merket det på jakka i dag, da det var mer plass til magen. Trudde nesten jeg hadde slanket meg:wacky: er 35+3 idag

Føler meg bare stiv og stor! Ikke mer til mensmurring eller andre tegn :(

Ikke så mye action her.. Eneste jeg kjenner er symfosebeinet som er vondt. Hatt litt problemer med å gå i dag, høyrefoten blir plutselig veldig vondt og er vanskelig å flytte frem. Bekkenlåsning kanskje?

I uke 38 nå.

Med førstemann fikk jeg bare noe hvitt i/på brystvorta et par måneder før fødsel, rant aldri melk. Jeg fullammet i mer enn seks måneder i og med at han nektet flaske, grøt og babymat på glass, så han fikk bare av og til hjemmelaget middag/grønnsaker for å variere - han må ha fått nok næring i og med at han hele tiden fulgte sin kurve og var frisk, blid og fornøyd. Siden han lå på nyfødtintensiven i noen uker etter fødsel måtte jeg pumpe i begynnelsen, melka kom sakte med sikkert. Så det behøver absolutt ikke være et dårlig tegn! :)
(PS: Har ikke fått melk denne gangen heller, bare noe hvitt i/på brystvorta. Satser likevel på at det skal gå like fint med ammingen denne gangen.)

Har hatt mye flere (og sterkere?) kynnere i ettermiddag/kveld enn tidligere i svangerskapet, og en del smerter/ubehag i venstre hofte/bekkenområde/korsryggen, så jeg fikk mannen til å massere litt i stad. Hadde litt nedpress en periode også. Hodet er festet.

Back
Topp