Noe på gang.....

Oi! Tror kanskje eg har begynt å fått rier!!! Magen strammer seg helt og kjenner et godt halvsmertefult press nederst i magen. Tok tiden på de i 1 time, og er 7-8min mellom hver og varer i ca 50 sek.. men er jo ikke vondtvondtvondt. Leste man skulle ringe når det var 2-3 innforbi 10min. Slimproppen gikk i natt. Ææææ. Dette var litt skummelt og spennende! :p
 
Oi! Tror kanskje eg har begynt å fått rier!!! Magen strammer seg helt og kjenner et godt halvsmertefult press nederst i magen. Tok tiden på de i 1 time, og er 7-8min mellom hver og varer i ca 50 sek.. men er jo ikke vondtvondtvondt. Leste man skulle ringe når det var 2-3 innforbi 10min. Slimproppen gikk i natt. Ææææ. Dette var litt skummelt og spennende! :p
Så spennende! Høres ut som du er godt i gang :DJeg har heller ikke syntes riene har vært skikkelig vonde før jeg har hatt 6-7cm åpning, så det kommer nok ;)
Lykke til! :D
 
Oi! Tror kanskje eg har begynt å fått rier!!! Magen strammer seg helt og kjenner et godt halvsmertefult press nederst i magen. Tok tiden på de i 1 time, og er 7-8min mellom hver og varer i ca 50 sek.. men er jo ikke vondtvondtvondt. Leste man skulle ringe når det var 2-3 innforbi 10min. Slimproppen gikk i natt. Ææææ. Dette var litt skummelt og spennende! :p
Lykke til :)
 
Mye nedpress og kraftige kynnere, så er jo lov å håpe på at noe er på gang. 8 dager over termin.
 
Har hatt masse energi i dag (sikkert fordi jeg sov så godt i natt og mannen tok seg av levering i bhg så jeg fikk sove utover morgenen), så her har jeg bakt fastelavnsboller og puttet i fryseren og støvsugd ( :wideyed: ) blant annet. Hatt noen sterke kynnere i kveld, men håper det blir en rolig natt og at hun ikke bestemmer seg for å komme i morgen for da har ene onkelen bursdag, og jeg vil gjerne at hun skal få sin egen dag...
 
Da var vannet gått..hatt mindre smertefulle rier i tolv timer (8 min mellom). Kommer litt oftere nå (6 min) og en god del kraftigere, men har fått beskjed om å vente til det er inder 5 min mellom de.
Men er utrolig upraktisk å gå rundt lekk!!! Tyter jo ut under hver ri!!
 
Da var vannet gått..hatt mindre smertefulle rier i tolv timer (8 min mellom). Kommer litt oftere nå (6 min) og en god del kraftigere, men har fått beskjed om å vente til det er inder 5 min mellom de.
Men er utrolig upraktisk å gå rundt lekk!!! Tyter jo ut under hver ri!!
Spennende! Her fikk jeg beskjed om å komme når det var 6 min mellom, men vi bor en halvtime unna og er 3 barnet så kunne gå fort..tror det er derfor..også er jeg nervøs over å ende opp fødende på e39 [emoji14]
Hvordan går det nå? Kommer det tettere? Gleder meg til det er min tur!
 
14 dager med mass vonde kynner og nedpress.. noen ganger kjennes det nesten ut som hun prøver å sparke seg ut ! men så gir det seg.. å nå er jeg over termin. så ikke vet jeg!
Har hatt masse hvit utflod de to siste dagen.. vet ikke om det er noe tegn. Kan ikke si at jeg har sett noe tegn til slimproppen.
Eller så vurderer jeg også sex for å se om det kan sette fart i sakene.
 
Da var vannet gått..hatt mindre smertefulle rier i tolv timer (8 min mellom). Kommer litt oftere nå (6 min) og en god del kraftigere, men har fått beskjed om å vente til det er inder 5 min mellom de.
Men er utrolig upraktisk å gå rundt lekk!!! Tyter jo ut under hver ri!!
Håper du er kommet i havn. Ligger her med et lite nurk selv.
 
I natt har jeg hatt mye murringer og rier med jevne, men lange mellomrom. Fikk ikke sove før etter kl 03-0330, og har våknet opp innimellom etter det også. Våknet 0745 og fikk ikke sove mer. Kjenner fortsatt litt murringer og har hatt et par korte rier også, og det var rikelig med blodtilblandet slim på papiret i stad, så det er definitivt noe på gang, men når det store skjer er ikke godt å si :) Håper på baby i helga ihvertfall :) 40+0 i dag
 
I natt har jeg hatt mye murringer og rier med jevne, men lange mellomrom. Fikk ikke sove før etter kl 03-0330, og har våknet opp innimellom etter det også. Våknet 0745 og fikk ikke sove mer. Kjenner fortsatt litt murringer og har hatt et par korte rier også, og det var rikelig med blodtilblandet slim på papiret i stad, så det er definitivt noe på gang, men når det store skjer er ikke godt å si :) Håper på baby i helga ihvertfall :) 40+0 i dag
Oj oj, lykke til! Spennende! :)
 
Spennende! Her fikk jeg beskjed om å komme når det var 6 min mellom, men vi bor en halvtime unna og er 3 barnet så kunne gå fort..tror det er derfor..også er jeg nervøs over å ende opp fødende på e39 [emoji14]
Hvordan går det nå? Kommer det tettere? Gleder meg til det er min tur!

Kom tettere 1-2 timer etter at vannet var gått. Men etter ca 13 timer med rier var jeg fortsatt kun 4-5cm og hyppigheten på riene dabbet av igjen. Ble satt på drypp, og lille gutten kom ut 6 timer seinere. Tok tid! Men helledussen for en fin gutt!!
Hvordan går det med deg?
 
Kom tettere 1-2 timer etter at vannet var gått. Men etter ca 13 timer med rier var jeg fortsatt kun 4-5cm og hyppigheten på riene dabbet av igjen. Ble satt på drypp, og lille gutten kom ut 6 timer seinere. Tok tid! Men helledussen for en fin gutt!!
Hvordan går det med deg?
Gratulerer så mye!
Her vagger jeg enda... 41+5 nå...
 
41+5 og ikke ett eneste ørlite tegn på at noe skal skje :wtf:
 
Her skjer det ting om natten, men så dabber det av om morgenen.. i natt hadde jeg sammentrekninger i varierende grad. To dager over, så nå vaskes det hus. Hvertfall deler av det.
 
Back
Topp