Noe på gang.....

Enig i at dette kan høres ut som begynnende rier. Spennende :)

Her synes jeg babyen ligger veeeeldig lavt i bekkenet og det presser en del mot symfysen. Har også hatt min første vonde kynner i dag :p Men det var bare én i dag morges, og ellers har de vært som vanlig. Kommet mer slim også, men fortsatt ikke noe blodspor.. Så i bunn og grunn er det ingen veldig tydelige tegn.. :shifty:

Utrolig slitsomt å gå hver dag og lete etter tegn! Håper ventetiden snart er over for oss:)

Har kynnere som kan minne om milde menssmerter og for hver kynner så sitter jeg å fjerter, så tydelig at "systemet" på virkes på et sett. Men eller lite tegn på noe annet.

De største delene av slimproppen gikk på mandag og tirsdag morgen, etterfulgt av murringer. Fikk store forhåpninger at noe var på gang. Men nå har det kommer rester av slimproppen hver morgen, med samme murringer uten at det kommer noen vei videre :wtf: Begynner å bli litt lei nå ja...

Her har slimproppen gått og riene som kommer hvert 3 min har vart i 18 timer nå...........bare 2 cm åpning så dette kan vist ta tid...

Her har slimproppen gått og riene som kommer hvert 3 min har vart i 18 timer nå...........bare 2 cm åpning så dette kan vist ta tid...
Lykke til. Håper det speeder opp og du snart blir ferdig.

Frustrerende når ting ikke kommer noe videre! Har hatt 1cm åpning i over en uke. Tøying hjalp ikke noe.

Så kjekt at det faktisk er rier :) så hvile er viktig :) hvor du snart kommer i aktiv fødsel :) og at det går litt fortere etter det :)

Så kjekt at det faktisk er rier :) så hvile er viktig :) hvor du snart kommer i aktiv fødsel :) og at det går litt fortere etter det :)

Off ja jeg håper virkelig det snart går over til aktiv fødsel.... det har pågått i snart 23 timer....og det går ikke akkurat ann å sove mens man har rier...:( men prøver hvile som bare det....

Off ja jeg håper virkelig det snart går over til aktiv fødsel.... det har pågått i snart 23 timer....og det går ikke akkurat ann å sove mens man har rier...:( men prøver hvile som bare det....
Nei ikke så lett med vonde rier å sove, men hvile er greit :) jeg fødte 01;10 og var kjempe trøtt, ble ikkr søvn før 4 om natten og opvåk 6 xD skulle ønske jeg hadde sovet litt mer først :p men her ble jeg igangsatt på sykehuset og fikk rier akkurat når sykehuset slo av drypp for at jeg skulle få sove :p

Har kynnere som kan minne om milde menssmerter og for hver kynner så sitter jeg å fjerter, så tydelig at "systemet" på virkes på et sett. Men eller lite tegn på noe annet.

Haha! Sånn har jeg det også, kjenner det bygger seg opp en skikkelig kynner så ender det opp i en promp så er den bortevekk [emoji23]

Niks og nada her, men fortsatt en uke til termin også da. Fikk ingen forvarsel sist, bare våknet av rier på natta, så mulig det blir likt denne gangen.

Hadde undervurdert denne modningsfasen altså...riene startet kl 10 i går formiddag, med mellom 5 og 10 min imellom. Sjekk på sykehuset ved midnatt viste stusslige 1 cm åpning. Et slitsomt døgn, men riene tar seg opp i styrke og er til tider ganske grusomme nå. Men må nok vente på at de blir enda mer regelmessige.

Er så lei av at symptomene kommer utover ettermiddag/kveld og gir meg et lite håp om at noe skal skje i løpet av natta, men så våkner jeg like symptomfri hver morgen... :shifty: Er "bare" 39+0 i dag, men blææææææh...

Hatt regelmessige kynnere hvert 10 minutt, ca 4-5 ganger om dagen som varer en times tid, nå i 3 dager, jordmor sier det er en kjempe modning pågang og tenker det ikke er lenge igjen. Mellom kynnere har jeg ekstreme mensensmerter i ryggen og over symfysen, så begynner å bli litt "små sliten"[emoji4] Men satser på det skjer noe straks, 39+5 i dag[emoji1]

Kjenner det er ganske uvirkelig at jeg snart skal få møte gullet i magen. I morgen blir jeg satt i gang og kjenner jeg både gruer og gleder meg :-(. Har fødselsangst, så kjenner jeg gleder meg til det er over, men gruer meg til smerten og tiden det kan ta :-(

Kjenner det er ganske uvirkelig at jeg snart skal få møte gullet i magen. I morgen blir jeg satt i gang og kjenner jeg både gruer og gleder meg :-(. Har fødselsangst, så kjenner jeg gleder meg til det er over, men gruer meg til smerten og tiden det kan ta :-(

Du må ha masse lykke til :-) dette går så bra. Det kommer noe godt ut av det til slutt :-)

Back
Topp