Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått mer tynt og slimet utflod de siste dagene, jeg har mye kynnere, noen så sterke at jeg helst må puste meg gjennom også har jeg vært litt mer kvalmem og dårlig matlyst de siste dagene.
Håper og krysser fingrene for at fødselen starter av seg selv før jeg blir igangsatt på søndag. Skal inn på sykehuset for sjekk på fredag og håper jeg er moden, så moden at de kanskje stripper meg og fødselen begynner av seg selv. Det hadde vært det beste
![]()
Wow ikke dårlig! Lykke tilBestemte meg ikveld for å ta en skikkelig økt me brøstvortestimulering, etter 45 min gikk vannet!Vært inne til sjekk, hjemme igjen og hviler og venter på at riene skal komme
wææ! 40+0 idag! Så skal det sies at jeg har hatt ingen tegn til fødsel før dette skjedde! Var innstilt på overtid å hele pakka! Vært å gått tur idag og syklet ute med sønnen og ante ingenting.
Wow ikke dårlig! Lykke tilStimulerte du i 45 min eller brukte du kortere tid og vannet gikk etter 45 min?
![]()
Syntes ikke det hørtes behagelig ut så lenge i strekk xD håpe riene starter av seg selv daStimulerte i 45 min i strekk mens jeg så serie![]()
Hva innebærer det liksom?Stimulerte i 45 min i strekk mens jeg så serie![]()
Hvordan "gjorde du det"? mine brystvorter verker litt og ser for meg at så lenge kan gjøre vondt, men Mindre du har et godt tips?[emoji4] Hvordan går det med rie fremgang?[emoji7]Stimulerte i 45 min i strekk mens jeg så serie![]()
Hvordan "gjorde du det"? mine brystvorter verker litt og ser for meg at så lenge kan gjøre vondt, men Mindre du har et godt tips?[emoji4] Hvordan går det med rie fremgang?[emoji7]
Masse lykke til!Brukte olje og "melket" dem[emoji87]
Nå har ikke riene kommet da, så venter enda. Renner enda vannTermin imorgen! Spent på om det blir termingutt!
Høres for min del ut som rierHar siden i ettermiddag hatt kynnere som har tiltatt betraktelig i styrke til nå og som er regelmessige. Verker nederst i magen, nederst i ryggen og nedover beina. Kan det hende noe snart er på gang?
Høres for min del ut som rier
Hvis De øker på er det mest sannsynlig rierÆææ tror du? spennende... jeg føler de øker på i smerte....
Hvis De øker på er det mest sannsynlig riermen det kan ta land tid enda
hvis fødebaggen ikke er ferdig, pakk den nå og få deg litt søvn
![]()
Søvn er bra uansettHehe ja fikk pakket den ferdig nå! Håper det er rier da...men forberedt på ei lang natt i tilfelle ja!
![]()
Søvn er bra uansettnoen går desverre med modningsrier i flere døgn. hvis de blir så vonde at du ikke vet hvor du skal gjøre av deg,så ringer du føden
lykke til
![]()
Enig i at dette kan høres ut som begynnende rier. SpennendeHar siden i ettermiddag hatt kynnere som har tiltatt betraktelig i styrke til nå og som er regelmessige. Verker nederst i magen, nederst i ryggen og nedover beina. Kan det hende noe snart er på gang?